Hotel Vincci Seleccion La Plantación Del Sur *****

Hotel Vincci Seleccion La Plantación Del Sur
Vincci Seleccion La Plantación Del Sur

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vincci Seleccion La Plantación Del Sur bij:

28 reviews over Hotel Vincci Seleccion La Plantación Del Sur in het Nederlands

Heerlijk rustig hotel

Tanja van Vugt 🇳🇱 NL, 21-8-2016

Koloniaal, kleinschalig (160 kamers), uitziend hotel waarbij service, rust, vriendelijkheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan! Mooie, ruim aangelegde tuin met diverse zwembaden en genoeg ligbedden waarbij de handdoeken 's ochtends klaarliggen.

Ontbijt en diner (in buffetvorm) zijn van een goede kwaliteit. Er is voor iedereen wat wils en alles wordt op tijd aangevuld. Het diner is onder het genot van een relaxt live-bandje waarbij je nog een normaal gesprek kunt voeren zonder elkaar te hoeven overschreeuwen. Wil je op culinair gebied meer uitgedaagd willen worden is er de mogelijkheid om a la carte te dineren.

Net zoals in ieder hotel zijn er kinderen waar wij, overigens, geen last van hadden. Mocht je je hieraan storen is het wellicht beter om te kiezen voor een adults-only hotel.

Het enigste minpuntje kan de hoogte zijn (het hotel is hooggelegen) echter wordt dit goed gemaakt door het fenomenale uitzicht. Anders is er ook de mogelijkheid om een taxi de klim te laten maken.

Diverse 5 sterren hotels bezocht in zowel Gran Canaria als Tenerife waarbij dit hotel er met kop en schouders bovenuit steekt!

Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer - waardering veel te hoog

Yves G., 18-8-2016

Kamers-vooral badkamer- goed ingericht en ruim. Zijn hier terechtgekomen door een geval van overmacht - overboekingen, maar volgens de touroperator was dit een upgrade tov het door ons geboekte 5* hotel, maar niets is minder waar gebleken. Ligging is sowieso een minpunt, vergeleken met andere 5*-hotels in de direkte omgeving, maar desondanks is er geen enkele compensatie op gebied van entertainment.

Aanwezigheid van de vele kinderen is storend voor andere gasten, omdat er zo goed als geen aparte faciliteiten zijn voor kinderen.

Kinderen die zichzelf bedienen aan het buffet, zonder enig toezicht van ouders noch hotel-personeel, met alle gevolgen van dien...

Avondeten (buffet): keuze té beperkt voor een 5*+, onvoldoende verwarmd, niet tijdig aangevuld, onvoldoende/onjuiste info bij gerechten (vb. "white fish", "Tuna" ipv kip, enz.

Tafeldekking rampzalig (onvolledige sets), basisregels voorproeven van wijn niet gekend bij sommige kelners, witte wijn niet gekoeld,

4* MAXIMUM

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Even (zeer sterk) relativeren.

Borremans Dirk, 16-11-2014

Dit hotel is bijlange geen 5sterren Luxe hotel zoals aangegeven. Het betreft een correct gevoerd hotel, 4 sterren waard. Tal van "details" in de service ontbreken: de ene dag wordt je bij het diner naar een tafel gebracht en wordt de stoel onder je achterste geschoven, de andere dag moet je zelf zien een tafel te vinden; buffetten blijven lang staan (= eten is lauw ipv warm), rond de (kleine) zwembaden worden de handdoeken niet weggenomen van diegenen die hun stoel verlieten (= help yourself), show cooking loopt in het honderd daar de kok geen idee heeft van braadtijden, kamermeisjes komen gegarandeerd langs tussen 18.00 en 19.00 uur wanneer je onder de douche staat, zwembadmeubilair (parasols en ligbedden) zijn beschadigd, glasscherven tussen 2 ligbedden blijven 24 uur liggen ondanks mededeling aan poolverantwoordelijke, op een avond ruimden we zelf de borden van onze tafel af wegens afwezigheid van personeel, de restaurant"verantwoordelijke" doet niets anders dan bellen.
Gereisd met partner in november 2014

Perfecte vakantie

M&M, 23-9-2013

Ik kan hier heel kort over zijn, ik kan geen negatieve dingen bedenken over deze accomodatie. Alles perfect. Het enige nadeel, maar dat hebben er al meerdere gemeld, je moet flink klimmen wil je te voet het hotel bereiken. Maar daar zijn de taxi´s dan weer goed voor.
Gereisd met partner in augustus 2013

Heerlijke hotel

Sas, 23-6-2013

Prima hotel met super vriendelijk personeel. Gasten zijn veelal wat oudere stellen. Enkel jong stel met klein kind. 5 kleine zwembaden met daaromheen ligbedden met handdoekenservice. Geen gevecht om een ligbed. Ontbijtbuffet uitstekend. Dinerbuffet iets minder van kwaliteit. Van alles in overvloed, maar veel eten ligt lang in de warmhoudbakken door te garen. Zwembadbar top. Kamers zeer schoon. Mogelijkheid om iedere dag je bed te laten verschonen. Badjas en slippers op de kamer.
Gereisd met partner in juni 2013

Nog steeds even goed

john, 21-12-2012

Vorig jaar hier een fantastisch verlof gehad. Wij zijn in december terug geweest en we hebben er niets aan toe te voegen, het is nog steeds perfect. Vorige keer hadden wij de opmerking dat er in het restaurant s'avonds plastic tafelnapjes op de tafels lagen , deze waren nu vervangen door tafellakens. De service, vriendelijkheid en de kwaliteit van het eten zijn nog steeds top.Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in december 2012

rustig luxe hotel

Reine en Gino, 15-10-2011

Van afstand straalt het hotel niet zoveel uit. Pas bij de ingang komt de sfeer je tegemoet.Mooie ruime kamers,goed eten en vriendelijk personeel.Mooie binnentuin waar gegeten wordt.

Sfeervol met planten en fakkels.Veel trappen in en om het hotel.Hotel ligt bovendien op een heuvel. Geeft een schitterend uitzicht maar vermoeiend als je te voet ergens heen wilt. (wel busje naar strand, maar te beperkte tijden)Op loopafstand van strand en promenade die doorloopt tot playa americas.

Veel te beleven in de omgeving.Weinig kinderenin hotel. Wij vonden het, afgezien van de klim op de heuvel, een perfect hotel.

Gereisd met partner in oktober 2011

uitstekend hotel

an, 27-4-2011

Dit hotel behoort zeker tot de betere van Tenerife. De service is uitstekend. Zo wordt er elke avond gevraagd of alles naar wens is. Indien er een probleem is, wordt dit onmiddellijk doorgegeven om een oplossing te zoeken. Ook het eten is fantastisch! (pata negra, gamba's, st-jacobsvruchten, inktvis, enterecôte....).

De kamer alsook de zwembaden zijn prima. De prijzen van de drank vallen goed mee: frisdrank +- 3 euro, wijn/fles vanaf 16 euro, cava sangria 17 euro voor 1 liter.

Enkel cocktails waren aan de dure kant: van 8 tot 10 euro.

Gereisd met vrienden in april 2011

fantastisch hotel

john, 31-1-2011

Een luxueus hotel,mooie kamers,prachtige ligweide aan het zwembad,goede service en lekker eten en een zee van rust.Eén minpuntje wat ons stoorde in het restaurant, waren de plastic tafelnapjes inplaats van tafellakens, s'morgens akkoord maar s'avonds gaf dit de indruk in een selfservice van de supermarkt te zitten.Om te gaan wandelen is dit misschien niet het beste hotel daar het op een bergje gelegen is,maar er staan altijd drie auto's van het hotel klaar om u naar het shopping of het strand te brengen en terug op te halen.Het is voor herhaling vatbaar,we gaan zeker terug
Gereisd met partner in januari 2011

Aanrader !!

dirk21, 19-3-2010

Luxe hotel met alles "erop en eraan". Zelden zo lekker gegeten met "perfecte" bediening. Super vriendelijk personeel. Doordat het hotel niet over 300-400 kamers beschikt is de bediening werkelijk fantastisch ! Al veel hotels gedaan maar dit is toch één van mijn favorieten en zeker voor herhaling vatbaar. Dus samengevat : voor de veeleisende klant die houdt van een persoonlijke en kwalitatief hoogstaande service een absolute aanrader ! Wij gaan althans zeker nog een keer terug !
Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vincci Seleccion La Plantación Del Sur in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vincci Seleccion La Plantación Del Sur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vincci Seleccion La Plantación Del Sur scoort een 8 uit 10 op basis van 28 reviews.