5,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Villa de Adeje Beach*** bij :

41 reviews over Aparthotel Villa de Adeje Beach in het Nederlands

Nooit meer!

Osselbru, 13-8-2017

Wij hadden twee kamers, deze waren vrij ruim wat het enige positieve punt was voor het hotel.

De hygiëne was ver te zoeken, de kamers worden niet gekuist en bijgevolg vuil.

Een zeer onaangename ontmoeting gehad met kakkerlakken op de kamer, op

de gang van de kamers, bij het restaurant en bij de bar!!!(hou men hard al vast voor de keuken)

Het eten was echt ondermaats, de chef kan beter iets anders gaan doen.

De pasta's, reist, vlees zijn overgaar en heel dikwijls koud.

Frieten zijn precies karton met veel te veel zout....!

De sausen bij de gerechten zijn precies water met een kleurtje.

Zelfs de gebakken eitjes bij het ontbijt zijn overgaar.(als dat nog niet lukt...!)

Zoals Jean-Pierre Coffe zou zeggen " c'est de la merde"

Zaal personeel zeer onvriendelijk.

Gereisd familie in augustus 2017

Echt nooit meer!!

Angelique, 31-7-2017

Dit hotel hoort echt niet thuis in een reisbrochure. Bij aankomst is de entree best aardig. Totdat je op je kamer komt. Wij (3 personen) hadden een studio. De ruimte is oké. 2 aparte gedeeltes. De kamer was echt te smerig voor woorden. Schimmel op verschillende plaatsen in de badkamer, haren en pluizen op het bidet, deuren waren echt goor, gordijnen kapot (allemaal). Bedden echt keihard. In het laken (aan de zijkant, helaas zag ik dit vrij laat) zat een grote vlek van vermoedelijk oud bloed. Tijdens ons verblijf is er niet schoongemaakt (pluizen en haren lagen er na 1 week nog) en de vloer is niet geveegd. Het eten is erg slecht, wij hadden te maken met rauwe kip, harde rijst, plastic in de pudding, oud fruit (2 dagen beroerd geweest, terwijl ik de rauwe kip niet heb gegeten!) Overal moet je voor betalen, parasol, wifi enz. Na 23 uur betalen voor drinken. Op vertrekdag na 12 uur geen all incl. meer. Geen entertainment. De lijst is te lang om hier te plaatsen. Niet boeken dit hotel!!!
Gereisd familie in juli 2017

Prima hotel

Eric, 3-6-2017

Ruim 2-kamer appartement! Goed eten, grote keus. Eten had af en toe wat warmer mogen zijn. Vriendelijk personeel. Je kunt drankjes uit de bar mee naar je kamer nemen (je moet dit even aangeven dan krijg je dit mee in plastic bekers). Keukentje (met 2 kookplaten) wat karig uitgerust (2 vorken, 2 messen, 2 lepels, 2 glazen en 1 hele grote pan). Wifi valt af en toe weg.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Is voor herhaling vatbaar.

National park el teide is een aanrader!

Nooit meer

Jan van Holten, 12-5-2017

Bij aankomst is de balie medewerkster zeer vriendelijk. Daarna kom je de rest van het personeel tegen ,geen gastvrije mensen. Echt het gevoel van wij moeten werken,dus niet te veel vragen.eten zeer slecht .koud eten. Warmhoud lampen worden uitgezet. En na 10 minuten weer eens aangedaan.als je daar wat van zegt krijg je het antwoord ,ga lekker uit eten. Hebben wij ook gedaan na drie keer verschrikkelijk eten te hebben geprobeerd.koud vet en smakeloos.dit voor allinclusive. Patat verschrompeld,tostie gewoon wit kaas nog niet gesmolten.enzv. Ga je melden ,bij receptie. Krijg je te horen.volgende keer ander hotel boeken? Schandalig. Mensen die goed over dit hotel praten durven de waarheid niet aan te gaan.of zijn niets gewend.een absolute afrader.
Gereisd familie in mei 2017

Zeer slechte service en eten!

Jeffrey, 12-5-2017

Vieze kamers, handdoeken worden maar 2x per week verschoond, geen tot weinig zit mogelijkheid, echt voor alles moet extra bij betaald worden al

Boek je all inclusieve (bedje, matras bedjes, parasol etc..), het eten is echt dramatisch. De friet is een bak vol met 1 vet blok van aan elkaar gekleefde frietjes en het eten is allemaal koud en vlees producten niet gaar (rosé kip etc) en de service en vriendelijkheid is ver te zoeken, toen we aangaven dat het eten altijd koud is of niet gaat en dat dat echt een reden is dat wij het niet snel weer zouden boeken werd er verteld dat we dan inderdaad maar beter een ander hotel konden boeken. Het eiland is geweldig, alleen is dit hotel een absolute afrader!! Voor minder kan je veel mooier zitten!

Gereisd familie in mei 2017

Echte mooi weer, verwen vakantie.(26-04 t/m 03-05)

Fam. Heijsterman, 4-5-2017

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel, goed eten, nette kamers welke dagelijks werden schoongehouden ( behalve op zondag). Mooie zwembaden voor de kinderen en kleinkinderen met rondom kunstgras. Pool-bar open van 10.00 tot 18.00 open dus kinderen en kleinkinderen kwamen niets tekort. Jammer dat 's avonds het buiten terras niet open was. Elke morgen en avond was er animatie en muziek.
Gereisd familie in april 2017

prima hotel

wim kenselaar, 8-1-2017

prima prijs kwaliteit verhouding......de maaltijden worde smaakvol geserveeerd,niet overvloedig maar alles best smaakvol.ook overal goed en gezellig personeel en in de avond altijd leuke muziek en entertainment..voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in december 2016

Prima hotel, boeken en gaan

Patricia, 27-11-2016

Prima hotel, is wat ouder maar ziet er netjes uit. Personeel is vriendelijk, zowel de receptie (1 ned sprekende man) als de bediening.

Eten is afwisselend en prima. Iedere lunch&diner verschillende vis en vlees keus. Ontbijt behalve engelse dingen ook gewoon vleeswaren etc.

Minpunten die mensen zeiden over het eten;

Eet je thuis iedere dag in een ster restaurant?Of ben je chefkok?

Eten is ergens anders altijd anders dan thuis,dat weet je van te voren.

2 zwembaden (5meter,10meter) met poolbar voor snacks (pizza,hotdog etc) en drankjes.

Kamers zijn ruim en schoon. 5x pw schoon maak

2x bed verschonen pw

En 2x pwschone handdoeken

Mensen die spraken over minpunten;

Maak jij je huis 7x pw schoon?

Verschoon jij je bed 2x pw?

En na douche toch schoon?Kun je best 2x mee doen.

Entertainment is er in de avond in de hotelbar, overdag langs het zwembad.

Wifi tegen betaling, in hele complex bereik. Bvn tv is aanweizig. Gewoon boeken dit hotel en lekker genieten van.het mooie eiland

Gereisd anders in november 2016

Het kon een fantastische vakantie worden...

Eefje, 26-6-2016

Let op wanneer je de courtesy room wenst te gebruiken!!! Alles viel enorm goed mee, tot we moesten uitchecken om 12u en nog een drietal uren de afgesloten (!!) courtesy room met douchemogelijkheden mochten gebruiken om de koffers te bergen en nog even te zwemmen! Na het douchen 2 koffers verdwenen! Receptie reageerde heel koel! Enkel: ga nog eens kijken, dan bel ik schoonmakers om te helpen zoeken... Nog eens in die kamer gaan kijken en niets gevonden. Toen ik buiten kwam, stonden plots onze 2 koffers bij de lift recht tegenover de deur... Koffers terug, sloten (schijnbaar) ok... Tot we thuis de koffers openen... Sigaretten, parfum en favoriete dekentje en dito speelgoed van mijn zoontje weg... Ik blijf met de indruk achter dat de receptie in het complot zat!!!
Gereisd familie in juni 2016

Matig hotel

Liesa, 8-5-2016

Eten slecht.

Sfeerloos hotel

2x per week schone handdoeken.

Slechte service

Gereisd familie in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa de Adeje Beach in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa de Adeje Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Villa de Adeje Beach scoort een 5.91 uit 10 op basis van 45 reviews.