Aparthotel Tagoro Family & Fun Costa Adeje ****

Aparthotel Tagoro Family & Fun Costa Adeje
Tagoro Family & Fun Costa Adeje
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tagoro Family & Fun Costa Adeje bij:

29 tips over Tagoro Family & Fun Costa Adeje

margreet_zoover, 1-8-2016
De excursie Teide By Night is een aanrader! Je vertrekt 's middags met een bus richting de Teide (vulkaan). Onderweg worden een paar stops gemaakt om wat te drinken of om foto's te maken. Wij hadden een fantastische gids die veel vertelde over het eiland. Bij het bekijken van de zonsondergang wordt een glaasje Cava aangeboden. Als het helemaal donker is ga je sterrenkijken in het kratergebied aan de voet van de berg onder leiding van de gids/astronoom. Wij vonden het een onvergetelijke ervaring!
Gerrit, 18-5-2015
Alle kamers zijn voldoende groot tot zeer groot.
kristof, 12-12-2014

In onze kamer, was achteraan tuintje met jacuzzi 10€ per dag indien je wou gebruiken. Feit is hotel ligt op 20 min. Wandelafstand van strand, voor ons géén probleem. Voordeel je betaalt minder (ligging) en hebt rustigere nachten (géén uitgangs buurt) naast je hotel. Kwam ook regelmatig "kakkerlak verhalen" tegen. Heb er ook gezien buiten, feit is dat die beestjes in tropische temp. leven zoals, hagedis, enz.

In ieder hotel in Tenerife denk ik dat je ze kan tegenkomen, mensen zijn niet zot van😏

Petra, 24-10-2014

Huur een auto op t vliegveld bij aankomst, daar heb je de hele week plezier voor!

En het twinticket van Siam en parque lorro is ook zeker een aanrader!

marion veldema, 8-7-2014
vraag van te voren of er een kamer beschikbaar is en hou minimaal 60 euro vast. dan krijg je geen verassingen in het hotel. vraag door bij het reisburo of je bij moet betalen.dit hotel en omgeving is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten.het is daar te heuvel achtig.
Erica, 1-3-2014

Elke donderdag en zaterdag een toeristische markt bij El Duque, waar vanuit Villa Tagoro ook een shuttle-bus heen gaat. Voor 3,50 euro ben je met een taxi weer terug.

Kamer 038 heeft uitzicht op een groot parkeerterrein, met trampolines, waar savonds laat kinderen aan het spelen zijn. Ook is hier geen zon, omdat de bomen en bovenliggende balkons dit tegenhouden.

Anita Kramer, 24-2-2014
Het kleine, mooie strandje helemaal "rechts"(vanaf het hotel, wel een half uur lopen). El Teide bezoeken (prachtig).
Marlika, 5-1-2014
Wij hebben zelf twee excursies gedaan. De kloof van Masca is erg leuk om te beklimmen. Wel een pittige tocht, maar zeker de moeite waard. Schitterende natuur! Ook hebben we Teide by night gedaan, een speciale ervaring. Heel mooi hoe de zon onder de wolken verdwijnd. Gaaf om meer te leren over de vulkanen en sterren. Beide excursies waren heel goed georganiseerd en leuke gidsen! Alles geboekt bij Sunweb! Wat trouwens een goede organisatie is!
jj_silvertand, 15-10-2013
Huur een auto en verken het eiland met zijn prachtige natuur en zeker de Teide niet vergeten.
Manuela, 1-10-2013
als je gezellig naar het strand gaat zit er een haven. bij die haven zit ook een nederlands eetcafe (Waarom niet!? ) super leuk een gezellig café waar je lekker iets nederlands kan eten of drinken(zelfs fristi en chocomel) de mensen van het café zijn super aardig en je kunt ook excursies bij hun boeken (goedkoper dan bij de touroperator)