7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Tagoro Family & Fun Costa Adeje**** bij :

301 reviews over Aparthotel Tagoro Family & Fun Costa Adeje in het Nederlands

Oké maar niet vaker

Anoniem, 1-6-2017

Allereerst Thanks voor Luca en antonella,luca kent zijn talen en antonella is helemaal top voor onze kids. Het eten valt echter tegen, vaak hetzelfde en weinig variatie bij show cooking. Al met al prima maar voor volgend jaar op zoek naar iets anders.:
Gereisd familie in mei 2017

Heerlijke vakantie gehad

Marieke, 7-5-2017

We hebben hier samen met 4 gezinnen met kinderen in de leeftijd van 5 t/m 12 een ontzettend leuke vakantie gehad. De accommodatie is -de naam zegt het al- erg geschikt voor families en gezinnen. Het personeel is ontzettend vriendelijk, van receptie, tot schoonmaak, tot animatieteam allemaal erg enthousiast! Kok Davide is top, hij maakt met zoveel passie allerlei soorten pasta klaar met bijbehorende uitleg! Het eten is lekker, gevarieerd en wordt goed bijgevuld. Wij konden in het restaurant ook altijd met de hele groep bij elkaar zitten, het was zeker groot genoeg. Het hotel ligt op een kwartier lopen van het strand, vlakbij de snelweg maar daar heb je geen hinder van.

Wij hadden kamers geboekt met jacuzzi. Helaas lagen de kamers niet naast elkaar zoals gevraagd bij het boeken (meerder keren met het hotel gebeld) en bij het inchecken aangegeven, waardoor we 's avonds niet met de volwassenen nog even buiten konden zitten als de kinderen sliepen. De kamers zijn netjes en zeer ruim en worden goed schoongehouden. Ook de jacuzzi wordt regelmatig gecontroleerd. Een van onze matrassen was kapot (er stak een veer uit) en een dag later hadden wij beiden nieuwe matrassen, die heerlijk lagen! Misschien moet het hotel even wat aandacht aan de matrassen besteden want er waren er meer in de groep die geen fijn matras hadden.

Het zwembad is prima, niet heel bijzonder, maar het ligt wel gezellig met leuke muziek en een drankje bij de hand. Het kinderzwembad ligt aan de andere kant van het complex dus dat is wel jammer dat het niet bij elkaar ligt. Ook zijn ze erg streng met opblaasbanden/luchtkussens, deze mogen alleen van 13.30-15.45 in het grote zwembad, daarna mogen ze alleen in het kinderbad (Maar dat is eigenlijk te klein voor luchtbedden). Er waren voldoende ligbedjes maar er werden in de ochtend al handdoeken neergelegd, van mij mogen ze daar strenger op controleren.

In de avond is er een mini disco (was binnen) en animatie (goochelshow, karaoke, bingo), ook binnen. Buiten op het terras had voor mij ook wel iets meer sfeer morgen zijn met een muziekje o.i.d.

De kidsclub is mooi, schoon en erg leuk voor de jongere kinderen!

Gereisd met vrienden in april 2017

Voor ons niet meer

Karin Hoogmoed-Schippers, 14-4-2017

Wat een vakantie had moeten worden met gezelligheid en rust, nou dat hebben we zeker niet gevonden bij villa Tagoro. We hebben nog nooit een vakantie meegemaakt met zo ontzettend veel kinderen in één hotel. Schoolvakanties in Groot-Brittannië, Spanje, Frankrijk, België. En daar zit je dan tussen als echtpaar. Wat hebben wij ons verloren gevoeld in deze drukte, om gek van te worden. Voortaan dus eerst checken als we een vakantie gaan boeken, waar zijn de schoolvakanties in andere landen. We hadden het aan de naam van het hotel ook af kunnen lezen Family & Fun hotel, foutje van ons. We hopen dit nooit meer mee te maken.

Aan het personeel heeft het niet gelegen. Hard werkend en vriendelijk personeel. En dat met die drukte, petje af voor deze mensen.

Het eten was redelijk tot goed. Maar we hebben er niet van kunnen genieten vanwege de herrie en de erge drukte in het restaurant.

De kamer was netjes en schoon. Pluspunt, goede bedden. Het had fijn geweest als er een parasol op het balkon had gestaan. Dat had zeker, vanwege de drukte heel erg fijn geweest voor ons.

Bij het zwembad niet genoeg parasols. Ook geen parasols bij de tafels en stoelen. Tip, zet bij de tafeltjes vaste parasols neer.

Bij aankomst was ons een kamer toegewezen, ergens achterin, in een donker hol, stikkend naar de riolering, kamer 018. Deze kamer was zeker niet volledig gerenoveerd, verschrikkelijk. Direct een klacht ingediend. De volgende dag zou er een andere kamer vrijkomen. Diezelfde avond toch nog een andere kamer gekregen na nogmaals langs te zijn gegaan bij de receptie. Wij wilden absoluut niet slapen in deze verschrikkelijke kamer. De tweede dag konden wij terecht in een mooie kamer. Een tip voor het management stop je klanten niet in een donker hol stinkend naar de riolering. Dit is absoluut geen reclame! Het is voor ons opgelost omdat wij direct zijn gaan klagen, maar dit had niet gehoeven.

Gereisd met partner in april 2017

Een droom van een vakantie. Voor herhaling vatbaar

Fabienne en Frans Verkeyn, 11-9-2016

Pluspunten: Een prachtig hotel met alles wat je wil.. Geweldig en gedienstig personeel. Heel lekker en afwisselend eten

Minpunten: De ligging iets minder door de autostrade die je over moet als je naar het strand wilt. En de muziek aan het zwembad is veel te luid en saai,geen vakantiesfeer muziek . ! Van 's morgens tot 's avonds new beat muziek.

Gereisd met partner in september 2016

Geachte Fabienne en Frans Verkeyn,

Van onze hele team van Dream Noelia Sur, zijn wij u dankbaar voor uw commentaren over ons hotel en voor het delen op Zoover.

Het is geweldig dat u met ons hotel, het personeel en het lekker en afwisselend eten erg tevreden was. Desalniettemin vinden we het spijtig dat uw de locatie en de muziek aan het zwembad niet zo leuk vonden.

Ons hotel ligt op een kleine heuvel in Costa Adeje, naast een commerciële centrum. Waar onze gasten een aantal leuke winkels, een bioscoop en een grote supermarkt kunnen vinden. Het strand Playa Fañabé is maar 15 minuten lopen.

Met betrekking tot de muziek, we passeren op uw commentaar, zodat we een oplossing kunnen vinden en maatregelen om u volgende keer niet teler te stellen.

We hopen u graag in de toekomst nog eens te verwelkomen in Dream Noelia Sur en nog een droom van een vakantie te mogen bieden.

Met vriendelijke groeten,

Echt een aanrader, geweldige vakantie gehad hier!

Margreet S., 26-7-2016

Villa Tagoro is ons zeer goed bevallen, ik kan dit hotel echt aanraden. Wij waren er met kinderen tussen 12 en 15 jaar. Het eten was goed, gevarieerd en altijd voldoende. Showcooking is een leuke aanvulling op de buffetten, daar kun je een visje of een entrecote etc. laten bakken of een verse pasta bestellen. Kok Davide was onze favoriet, zo leuk om te zien hoe hij alles met liefde en aandacht maakt en gezellig een praatje maakt met de gasten!

Het hotel is pas helemaal opgeknapt, ik zal proberen om wat foto's toe te voegen waarop te zien is dat het er nu heel anders uitziet dan op de andere foto's.

Het animatieteam verzorgt elke dag een leuk en gevarieerd programma. We hebben ons die twee weken niet hoeven te vervelen:)). Leuk om te zien dat veel gasten er ook enthousiast aan meededen.

Wij waren de enige Nederlanders. Verder waren er veel Engelsen, Ieren en Schotten (gelukkig de niet-te aanwezige, niet-teveel drinkende soort), Spanjaarden en een aantal Fransen, Belgen en Russen.

Verbeterpuntje: Wij hadden een ruime kamer met een jacuzzi op het terras (kamer 210) maar door de ligging van deze kamer konden we de jacuzzi eigenlijk alleen 's ochtends en 's avonds gebruiken. De rest van de tijd lag de jacuzzi pal in de zon en dat was echt veel te warm. Er zijn kamers met een andere ligging en daar heb je denk ik meer plezier van je jacuzzi. Misschien is het een idee om er een driehoek-schaduwdoek boven te hangen.

Pluspuntjes: De jacuzzi werd elke dag gecontroleerd. Het extra matras voor op de bedbank werd na onze vraag direct geregeld net zoals de reparatie van het slot op het badkamerraam. Ook de gratis courtesykamers waar je op je vertrekdag na 12.00 uur gebruik van kunt maken zijn een pluspunt.

Gereisd familie in juli 2016

Geachte Margreet S.,

Wij van Dream Villa Tagoro willen u bedanken voor het delen van uw fantastische ervaring op Zoover.

Het is geweldig dat u ons heerlijk eten lekker vond. Net als u zei, de gerechten zijn erg varieert en er is ook showcooking.

Verder vinden we het prettig dat u de renovatie van ons hotel mooi vind. Ons animatie team doet hun absolute best om onze gasten dag en nacht te vermaken tijden hun gehele verblijf. De mening van onze gasten is belangrijk en daarom zijn we dankbaar over uw suggesties om ons hotel te verbeteren. We zullen uw idee van het driehoek-schaduwdoek aan ons management doorgeven. Het is fijn om te horen dat u jacuzzi dagelijks gecontroleerd werd en dat al u verzoeken meteen geregeld werden. Ook is het geweldig dat u de courtesykamers waardeert.

Dank u wel voor het aanbevelen van ons hotel en uw uitstekende beoordeling. Wij hopen erg u snel weer terug te zien in Dream Villa Tagoro.

Met vriendelijke groet,

Alles was prima

antonet dekkers, 24-4-2016

Alles was goed ook het eten
Gereisd met partner in april 2016

Geachte antonet dekkers,

Dank u voor het schrijven van een opmerking over uw recente ervaring in onze Dream Villa Tagoro op Zoover.

We zijn blij om te weten dat u alle aspecten van ons hotel goed vond en dat u de vakantie heeft gehad waarop u had gehoopt. Ook zijn we blij om te lezen dat het eten u honger kon stillen.

We hopen u terug te zien keren naar ons hotel in de nabije toekomst voor nog een onvergetelijke vakantie in Tenerife en Dreamplace Hotels & Resorts.

Een prima hotel

Janssen, 25-2-2016

Het personeel is heel vriendelijk.

Het wordt goed schoon gemaakt. Gezellig complex.

Keurig appartement, geweldig terras met ligbedden.

Het eten is goed, maar niet echt warm.

In de eetzaal is veel lawaai. Door de grootte?

Wij komen graag terug.

De ligbedden bij het zwembad worden 's morgens vroeg al gereserveerd.

Gereisd met partner in februari 2016
Perino Pantin,

Namens het hele team van Dream Villa Tagoro , willen wij u bedanken voor de tijd die u neemt om uw mooie ervaring in onze prima hotel met ons op Zoover te delen.

Wij zijn blij dat u genotenheeft van ons lekkere gevarieerde eten en wij bieden ons excuses aan als ons eten niet warm genoeg was voor u.

We hebben maatregelen genomen . We willen ook graag om zich te verontschuldigen voor de ongemakken die veroorzaakt door het lawaai in het restaurant en wij kunnen u verzekeren dat we hard zullen proberen om dit te verbeteren .

Wij willen u graag informeren, dat er in ons hotel twee zwembad gebieden zijn. Één is dichtbijt het minigolf bevestigd en is meer prive om te relaxen en de ander is de grote zwembad en nog een kinderbadje.

Wij vinden het een eer om te lezen dat u terug wilt keren naar ons Dream Villa Tagoro and wij kijken er naar uit om u snel weer te zien, in Dream Hotels & Resorts in Tenerife.

Mooi complex

De Jong, 22-2-2016

In de herfstvakantie met 9 personen in villa Tagoro verbleven.

Mooie ruime gerenoveerde appartementen. Eetzaal ziet er ook keurig uit en elke dag gevarieerd eten.

Vriendelijk personeel die elke dag keihard werken.

De ligging is iets minder maar met de bus kun je gratis naar strand/markt en anders pak je een taxi.

Wij komen zeker terug

Gereisd met vrienden in januari 2015

Beste De Jong,

We zijn verheugd om uw fantastische recensie te lezen over onze Dream Villa Tagoro op Zoover. Het is ons eengneoge om een bijdrage te kunne leveren op deze prachtige eiland Tenerife.

Wij zijn heel erg blij dat u de ruime en moderne appartementen heel mooi vond. Het is geweldig om te lezen dat u ons gevarieerde gastromische aanbod in onze restaurant.

Wij waarderen uw lieve woorden over onze hardwerkende personeel.

Zoals u al zei, ons hotel is bevestigd op een kleine heuvel,waar voordelen aan vastziten om tot rust te komen en te relaxen. Maar is het is ook hele dichtbij de winkel centrum en strand Playa de Fañabe. Meer hierover, wie bieden een gratis shuttel service, zodat onze gasten het strand en makkelijk kunnen bereiken.

Wij voelen ons vereerd om te lezen dat u zeker terugkomt en wij kijken er naar uit naar uw volgende verblijf in Dream VillaTagoro.

fantastisch

rene_33, 25-10-2015

Bij aankomst was er een misverstand over het geboekte kamertype. Na een maaltijd werd er voor gezorgd dat wij in de gewenste kamer konden. Super geregeld! Voorts kan ik melden dat dit onze tweede vakantie was in Villa Tagoro.

Ik was vorig jaar ook niet enthousiast over het eten. Er heeft echter een grote verbouwing plaats gevonden in het restaurant en er is een nieuwe chef gekomen. Dit resulteert in een veel betere kwaliteit van de maaltijden met live cooking. Eerder negatieve reviews kunnen wat mij betreft als gedateerd beschouwd worden.

Wat ik zie is dat men bij Villa Tagoro steeds werkt aan verbetering, hou dit vol zou ik zeggen!

De ligging is niet echt centraal maar er rijden gratis bussen naar strand en centrum en terug.. Taxi terug maximaal 5 euro. Gratis wifi.

Wij komen zeker terug!

Gereisd familie in oktober 2015

Geachte rene_33

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Dream Villa Tagoro, en natuurlijk voor het delen van uw feedback over uw fantastische ervaring op Zoover.

Wij willen onze excuses aanbieden over de onenigheid die u had. Het is goed om te horen dat ons team van de receptie hier snel een passende oplossing voor heeft gevonden. Zoals u zegt, wij zijn dagelijks bezig met het verbeteren door de meningen van alle gasten.

Bedankt voor het benoemen van onze grote keuken voor de shefs. Er is inderdaad een tal van mogelijkheden in ons restaurant, en de thema avonden bieden de perfecte mogelijkheden voor het proberen van nieuwe gerechten.

Ons hotel is gelegen op een kleine heuvel in Costa Adeje.Om het nog beter te maken kunnen gasten hiervoor gebruik maken van onze gratis bus shuttle bij ons hotel.

Wij zijn blij om te lezen dat u ons nogmaals wilt bezoeken. Wij kijken ernaar uit om u nog een fantastische vakantie te bieden in Dram Villa Tagoro voor de derde keer.

Middelmatig

Kerensa, 15-8-2015

In totaal 2x geweest. 1e keer was ok. Na de 2e keer besloten om er niet meer heen te gaan. Eten was niet zo lekker. Zelfs onze zoon van 2 wilde het eten niet terwijl hij normaalgesproken geen moeite heeft om te eten. Personeel wel vriendelijk. Zelfde animatie als het jaar daarvoor. Ook wel jammer. Appartement wel gerenoveerd. Zag er goed uit.
Gereisd familie in september 2014

Geachte Kerensa,

Heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd, en het delen van u ervaring over Dream Villa Tagoro op Zoover.

Het is erg teleurstellend om te lezen dat u het eten niet erg lekker vond. Wij nemen uw commentaar heel erg serieus, en hebben het echter al vermeldt bij de desbetreffende afdelingen, zodat ze hieraan kunnen gaan werken.

Bedankt voor het benoemen dat u ons personeel vriendelijk vond, Dit betekend voor hun dat hun dagelijkse inspanningen worden beloond. Wij willen ons verontschuldigen over de animatie. U moet weten dat wij rekening houden met al het commentaar, zodat we er over na kunnen denken hoe we het programma kunnen gaan verbeteren.

Onze hotel keten Dream Place Hotels&Resorts beschikt over 4 hotels. Wij hopen dat een van deze hotels u in de toekomst een geweldige ervaring kunnen geven. En dat u nieuwe plaatsen ondekt op Tenerife of Lanzarote.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tagoro Family & Fun Costa Adeje in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tagoro Family & Fun Costa Adeje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Tagoro Family & Fun Costa Adeje scoort een 7.72 uit 10 op basis van 321 reviews.