Aparthotel Royal Sunset Beach Club ***

Aparthotel Royal Sunset Beach Club
Royal Sunset Beach Club

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Royal Sunset Beach Club bij:

1 review over Aparthotel Royal Sunset Beach Club in het Nederlands

Helemaal geweldig! We gaan zeker terug

claudia en toby, 14-8-2011

We hadden met z'n tweetjes een 2kamer appartement geboekt (wilden niet op een bedbank slapen maar een lekker bed), alles was aanwezig, van een vaatwasser tot een oven, geweldig. Alles was schoon, goede bedden, schone douche. Tv in woonkamer en op slaapkamer, airco in woonkamer en slaapkamer. Heerlijk verwarmd groot zwembad met voldoende ligbedden, centraal gelegen. 200 meter van de zee af (fanabe), ga eten bij Coronjo Rojo, helemaal top! Duiken bij Wannadive in Playa las americas, je krijgt er geen spijt van. Wij komen zeker terug!!!
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Royal Sunset Beach Club in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Royal Sunset Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Royal Sunset Beach Club scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.