6,2

Matig

13 reviews over Appartement Malibu Park in het Nederlands

Heerlijke bungalows

Lisa, 25-10-2013

Hele fijne week gehad in Malibu. Personeel erg aardig! Wij hadden halfpension geboekt, de drankjes waren ook inclusief! Handig en goed geregeld. Appartementen waren prima. Zeer ruim en wij hadden mooi uitzicht. Het complex heeft verschillende zwembaden. Op loopafstand het Aquapark en naar het strand lopen is goed te doen, maar er gaat ook regelmatig een hotelbusje.
Gereisd familie in september 2013

Een topper

Piet en Catrine, 11-12-2011

Wij zijn deze keer in de winter geweest,en het was wederom een heerlijk vertoeven in Malibupark.Lekker ruime appartement goede verzorging,vriendelijke mensen.Het voelt gewoon een beetje als thuis komen na de verschillende keren dat we hier geweest zijn.

Het zwembad is ook super.Ik zie al uit naar de volgende keer.

Gereisd met partner in november 2011

Heel goed appartement,goede verzorging,vriendelijk

Peet en Catrine, 22-1-2011

We hebben met veel genoegen gelogeerd,je kunt ook lekker en goedkoop ontbijten bij de Terrasbar. We komen beslist weer terug
Gereisd met partner in oktober 2010

Goede appartementen,voor z'n prijs

Ineke en Piet Matthijssen, 14-7-2010

Wij zijn in juni te gast geweest en hebben een geweldige vakantie gehad.Het appartement was lekker ruim met alles erin wat je nodig had,en anders hoefde je maar te vragen,want de service was HEEL goed,trouwens ook super goede bedden.Het complex licht iid.wel een stukje klimmen,maar daar krijg je weer een mooi uitzicht voor terug,en gelijk wat beweging.Wij komen beslist volgend jaar weer terug.
Gereisd met partner in juli 2010

dit niet meer

em van der straten, 28-10-2008

Erg veel overlast van engelsen en het apartement was niet echt schoon
Gereisd anders in oktober 2008

nooit weer, 's nachts verschrikkelijke herrie!

Gerretsen, 26-8-2008

We hadden al geboekt en lazen toen pas de beoordeling. Met angst en beven.... Het complex ziet er vriendelijk uit, maar is groot en massaal. Het appartementje zag er op het eerste oog netjes uit. Alles bleek echter schots, scheef of gammel of gewoon stuk. Minimum aan inventaris om zelf te koken. Wel vaak schone bedden en handdoeken en vriendelijk personeel. Het ergste was de gehorigheid, 's nachts tot 4 / 5 uur tetterende Spanjaarden of lallende Engelsen. Vooral veel ordinaire Engelsen. Het zwembad was aan het eind van de dag heel erg vies. Vet en vol troep. Advies: voor 's nachts oordopjes mee als je al hebt geboekt.
Gereisd anders in augustus 2008

Familie Van Vleuten, 2-3-2008

Het appartement was bij aankomst ontzettend vies. Na klagen werd er "schoongemaakt". Dit hield in dat er schone handdoeken werden neergelegd. Een tweede klacht leverde op dat de badkamer goed werd gereinigd en er werd een nieuw douchegordijn opgehangen. De vloer bleef heel smerig, oppervlakken in de keuken werden überhaupt niet schoongemaakt. De doorgaande paden lopen langs de slaapkamers. De hele nacht luidruchtige dronken mensen langs ons raam zorgde ervoor dat we niet geslapen hebben. De bedden waren vreselijk. Alleen maar engelse toeristen, een enkele nederlander. Niet leuk voor dochter van 6. Veel trappen. Complex ligt in uithoek, erg ver van strand en winkels en restaurants. Personeel behulpzaam en vriendelijk, oplossing was er echter niet. Overplaatsing gevraagd, kon alleen tegen forse bijbetalen, evenals eerder naar huis vliegen. Groot voordeel: Aquapark op 2 minuten loopafstand. Grote aanrader. Wij gaan nooit meer naar deze bestemming.
Gereisd anders in februari 2008

A. Donga, 22-10-2007

bij aankomst smerig, vies appartement. Keuken blank, voedselresten in de gootsteen, diverse lampen kapot, toiletrol in pot, overal haren! Service was erg slecht, klachten werden niet serieus genomen, werd zelfs niet eens wat mee gedaan. Wij gaan hier beslist niet weer naartoe! Het mooie weer maakte een hoop goed!
Gereisd anders in oktober 2007

anja donga, 21-10-2007

slechte service, slechte communicatie met personeel, GEEN schoon appartement. Wel ruim, groot balkon. Mooi uitzicht, wel enigszins afgelegen. Wij gaan hier niet weer naartoe!
Gereisd anders in oktober 2007

Rick, 15-9-2007

Wij zijn net terug van een 8-daagse vakantie in Malibu Park. Helaas hebben wij niet veel goeds te vertellen over deze accommodatie. Bij aankomst konden wij niet inchecken, dit kon pas om 15.30 uur! Het appartement was absoluut niet schoon en de inboedel was verre van compleet.

Er wordt gesuggereerd dat een deel is gerenoveerd maar wij hebben hier niks van gezien. De afstand naar het strand is 500 mtr (hemelsbreed), maar in totaal ben je toch 15 a 20 min onderweg gezien de stijle hellingen/afdalingen.

De schoonmaaksters lieten voor het gemak na de schoonmaak onze voordeur en schuifpui openstaan, terwijl wij deze toch echt elke dag op slot deden! Daarbij hebben wij aardig wat dieren op visite gehad, o.a. kakkerlakken, een kat en een salamander.

Conclusie: Tenerife is echt een heel mooi eiland met leuke plaatsjes en een schitterende natuur, maar Malibu Park is geen aanrader!!

Tip: huur een auto en rijdt het gehele eiland rond!

Wij hebben 8 dgn schitterend weer gehad!

Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Malibu Park*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Malibu Park in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Malibu Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Malibu Park scoort een 6.2 uit 10 op basis van 13 reviews.