Hotel Labranda Isla Bonita ****

7,4

331 reviews over Hotel Labranda Isla Bonita in het Nederlands

Geen 4 sterren waard .

Karin hendriks, 17-8-2017

We hadden geen gerenoveerde kamer alles oudbollig stretsbed waar zoon op lag tv die het niet deed airco die niet goed werkte voor ons geen 4 sterren dan heeft Turkije voor minder geld wel betere hotels plaatsje was wel leuk genoeg winkels en dicht bij de oceaan .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige sfeer! Voor ieder wat te doen!

Michelle, 14-6-2017

Sommige kamers zijn nog een beetje ouderwets maar de sfeer van dit hotel is geweldig. Je voelt je direct helemaal thuis het moment dat je een voet binnen zet. Al het personeel, elke receptioniste, kok, dienstmeisje en vooral de mensen van de animatie zijn geweldig en ontzettend aardig. Het eten is ook ontzettend lekker naar mijn mening. Het zijn geen culinaire hoogstandjes met allemaal ingewikkelde dingen, maar er wordt zeker wel gewerkt met verschillende kruiden en specerijen en er is elke dag wat anders! Voor de kids is de kinderclub overdag ook echt een feest en er ontbreken ook zeker geen activiteiten voor de volwassen overdag. De kleintjes kunnen s'avonds losgaan bij de minidisco terwijl de tieners al snel vrienden hebben gemaakt in het hotel en daarmee een beetje "rondhangen". Er moeten nog wat dingen opgeknapt worden of gemonderniseerd maar ik heb vernomen dat ze daar al heel druk mee bezig zijn. Het is een top hotel en ik raad het zeker aan voor iedereen van jong en oud!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

A Place to be

Conchita Peters, 27-5-2017

Eten, studio, bediening, service is allemaal goed
Gereisd met vrienden in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Labranda Isla Bonita bij:

Geweldige plek. "A place to be"

Conchita Peters, 21-4-2017

Hotel Isla Bonita oftewel zoals men het nu noemt, LABRANDA Isla Bonita is voor mij een geweldige plek geweest. Ligt in een wat rustige buurt van de Costa Adeje, mooi om te zien, rustiek zou ik het willen noemen.

De receptie is zeer vriendelijk en ongelofelijk snel. Tijdens een van mijn rustige uurtjes zag ik een buslading met zo'n 60 passagiers inchecken binnen 40 minuten. Men kon praktisch bij binnenkomst al aan zijn vakantie beginnen.

Kamers zijn degelijk en voor al zeer ruim. Het zijn een soort studio’s, slaapkamer, Woonkamer, badkamer, Kitchenette en een fraai balkon wat uitkijkt op het zwembad en zee enerzijds en aan de andere kant een mooi kijkje geeft over de bergen.

Over het eten niets dan lof, heel gevarieerd, vlees, vis, groentes te over, vegetarisch, Spaans, voor elck wat wils.

Wat me het meeste trof is de vriendelijkheid en hoffelijkheid van alle personeel..

Gereisd met partner in oktober 2016

Hooguit 3 sterren...

Iris, 7-3-2017

Misschien dat de superior kamers wel 4* waardig zijn, maar de standaardkamers niet. Het is gelukkig wel schoon, maar het is oude meuk. De bedden (lees: stretchers) zijn slecht en er is 1 kleine kast; wij waren met z'n 4-en dus dat was niet voldoende. Het meubilair op de terrassen is gammel, de animatie doet zijn best en is enthousiast, maar het stelt niet veel voor. Het eten vonden wij wel goed, wel vrij eentonig.

Onze dochter was ziek en had 's nachts een paar keer schone lakens nodig; één telefoontje naar de receptie en er worden nieuwe lakens bij je kamer gebracht. Erg fijn!

Conclusie: Wij zouden hier niet nog eens heen gaan...

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Niet mijn ding

Brigitte Claes, 27-11-2016

Onsmakelijk buffet, ongezellige restaurant, bar en plaza, ondanks reglement alle ligstoelen (in de zon) al voor het ontbijt om 07.30u gereserveerd d.m.v. handdoeken, ...

Kamergrootte is prima.

Gereisd met vrienden in november 2016

Nog steeds goed

Christine, 19-11-2016

Waren ditmaal voor de 5e keer in dit hotel. Er was niet veel veranderd bij vorige keer. Er wordt klein onderhoud uitgevoerd, het grote onderhoud blijft liggen, wat jammer is. Vriendelijk personeel, eten vonden wij minder geworden, evenals de variatie hiervan. Temperatuur eten ; lauw. Kamer groot en netjes met veel bergruimte. Wij hadden balkon met zeezicht en zagen de zon ondergaan. Weer kamer in A-gedeelte, ditmaal op de 3e etage. Hotel ligt op fijne afstand van de boulevard en strand. Taxistandplaats vlakbij en bushalte voor de deur. Service point in de hotelhal met vriendelijke en hulpvaardige bezetting. Hebben hier auto gehuurd en was weer keurig geregeld.
Gereisd met partner in november 2016

Mooi Hotel

Sharon, 25-6-2016

In oktober 8 dagen met oma hier op vakantie geweest. Mooi hotel, kamers zagen er mooi en netjes uit badkamer was wel iets minder mooi afgewerkt. Maar het was allemaal schoon. Eten smaakte goed en genoeg keuze, voor iedereen was er wel wat lekkers. Iedere dag,middag en avond was er ander eten. Animatie was erg leuk, soms wel wat luidruchtig in de avond, maar scheelde dat het rond 23.00 uur iedere avond afgelopen is en de bar dan ook sluit dus het snel genoeg rustig is. Je bent zo op aan het strand en boulevard, erg fijn. Er is genoeg te zien en ondernemen op het eiland. Dolfijnen spotten op de boot, de vulkaan bekijken, loropark is erg mooi, jeep tour naar het eiland La Gomera is erg mooi. De tour over La Gomera kan ook per bus maar dan kom je niet op alle plekken waar de jeeps wel kunnen komen.
Gereisd anders in oktober 2015

Goed hotel

van Houten, 3-3-2016

Uitstekende service. Buffet was uitgebreid, kwaliteit mag wat beter. Mooie sportzaal, tennisbaan is wel hard.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

geweldig hotel netjes verzorgd

Rudy de smet, 20-1-2016

wij gaan er voor de 17x keer naar toe bevalt ons prima
Gereisd met partner in februari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Labranda Isla Bonita bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Isla Bonita in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Isla Bonita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Isla Bonita scoort een 7.38 uit 10 op basis van 348 reviews.