Beoordelingen Hotel Jardines de Nivaria*****

Jardines de Nivaria*****
201 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Jardines de Nivaria*****
Calle Paris S/N, E-38660, Costa Adeje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jardines de Nivaria***** in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jardines de Nivaria***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Jardines de Nivaria scoort een 9,2 uit 10, op basis van 201 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jardines de Nivaria***** in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jardines de Nivaria*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Jardines de Nivaria***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 69 vakantiefoto's van Hotel Jardines de Nivaria***** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Jardines de Nivaria***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Hotel Jardines de Nivaria***** met andere accommodaties in Costa Adeje.
Even geduld a.u.b.

9,4
8,8
6,9
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2013
"Wij hebben genoten"vertalen
mieke en Piet
9,0

1-11-2013 wij waren hier voor de tweede keer. Geweldig het begon al aan de receptie ,wij kregen een welkomstbrief waar in stond omdat wij hier voor de tweede keer waren kregen wij een upgrade naar grotere kamer, groot balkon inloopkast prachtige grote badkamer etc. service geweldig iedereen even aardig .Wij hebben genoten .wij komen zeker weer terug

met partner, Sept. 2013
"Gewoon genieten!!"vertalen
Willy & Rita
8,0

3-10-2013 Wij hebben net ons derde, en zeker niet laatste, bezoek aan Jardines de Nivaria achter de rug. Vanaf de boeking tot en met het ganse verblijf is één en al service en verwennerij. Het voltallige personeel is één en al vriendelijkheid en bedacht op service aan de gasten. Kortom in dit hotel moet je niets anders doen dan genieten. Voor ons is in verband met vakantie nog één vraag van toepassing, " niet meer waar naartoe maar wanneer kunnen we terug naar Jardines? "
Een tophotel voor genieters!

met partner, Mei 2013
"Geweldig hotel en personeel. Toppertje!!!"vertalen
Anja Roza
10,0

26-5-2013 Zoveel vriendelijkheid en service zien we tegenwoordig niet veel meer. Wij waren zeer tevreden over onze suite. Schoon, netjes, ruim en zeer goede bedden. Kortom we zijn zeer tevreden. Het a la carte restaurant is aan te bevelen.

met partner, Mei 2013
"Absoluut een SUPER HOTEL *****"vertalen
Francine en Etienne
10,0

12-6-2013 Voor ons is dit hotel een echte TOPPER !!!
Tien jaar gaan we hier al naartoe , en het word steeds beter .
Wij logeren in een superieure kamer met zeezicht , ruim en mooi uitzicht en uitstekend in orde .
Het eten vinden wij ook zeer goed , ontbijt met schuimwijn , en ’s avonds kan je bij het hoofdgerecht kiezen tussen bediening aan tafel of buffet . Ook kan je a la carte eten in het restaurant .
Het personeel dat super vriendelijk en attent is vinden wij ook heel tof .
De tuinen zijn heel mooi en verzorgd , en aan het zwembad is het gewoon zalig om te vertoeven .
Proficiat aan de directie hiervoor !!!
Wij komen zeker terug .

met partner, Feb. 2013
"Super Hotel"vertalen
Marin Mak
9,0

28-2-2013 Na negatieve berichten wil ik een positief bericht geven over dit hotel. De ligging is dichtbij de boulevard en de zee. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en de kamer was schitterend met een groot balkon met een apart zitje en twee ligbedden. Het enige nadeel zijn de bedden met bonelvering waardoor deze hard liggen maar dit mag geen naam hebben. Het ontbijt en diner zijn super in buffetvorm of a la carte veel verse produkten en je kunt het niet opnoemen of het is er.
Het zwembad is ook geweldig met prachtige palmen en ligbedden met matrassen die heel goed liggen. In één woord een SUPER HOTEL

met partner, Jan. 2013
"Super rustgevend hotel!"vertalen
hendrik en petra ui...
5,0

25-3-2013 Wij zijn er al 8 maal geweest super hotel heel rustig alles zeer verzorgd en vriiendelijk personeel . EEN AANRADER!

met partner, Nov. 2012
"Geen aanrader"vertalen
Robert
3,0
3,0
6,0
5,0
1,0

17-11-2012 Wij kregen een Suite met zeezicht.
De zee was tussen een vies gebouw vaag ergens te zien.
De kamers waren oud en voor 400 euro voor een nacht had ik iets meer verwacht.
Wij zijn de dag erna na het hotel ernaast gegaan wat top bevallen is.
Het eten en bediening was wel vrij goed.
Bent u jonger dan 60 dan heeft u in dit hotel niks te zoeken de gemiddelde leeftijd is 60+.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Fantastich Hotel !!!!!"vertalen
Jasmijn en theo
8,0

24-8-2012 Net terug van een geweldige week bij Jardins de Nivaria.
Had voordat we gingen even zoover getest en las veel negatieve reactie, schrok ervan en moest nog gaan.
Maar al die negatieve reacties klopte gewoon NIET!!!!!.
We hebben een geweldige week gehad, SUPER HOTEL en heeeeel vriendelijk personeel alles was helemaal top.
We gaan graag naar Tenerife en hebben ook Athenia en riu gehad maar dit hotel gaat er zeker niet onder zitten, het zwembad en de kamers waren zeker mooier als bij Athenia, vriendelijkheid ook van het personeel
We gaan zeker terug naar dit schitterende hotel, bedankt voor alles.

met partner, Aug. 2012
"Voor ons voor herhaling vatbaar"vertalen
C. van Gorkum
7,0
8,0

17-10-2012 Goed hotel met zeer goed personeel die ook voor je klaarstaan.
Prachtig zwembad en gelukkig niet veel schreewende kinderen.
De kamers zijn goed en worden elke dag netjes schoongemaakt.
Wij voelen ons hier echt thuis.
Het ontbijtbuffet is prima verzorgt je kunt het niet opnoemen of het is er.

met vrienden, Juli 2012
"Een 'home away from home'!"vertalen
Jolie
9,0

22-10-2012 Voor mijn ouders is dit hotel inmiddels een tweede thuis en na enkele bezoeken begrijp ik het volkomen. Het personeel is attent en doet werkelijk alles om het je naar de zin te maken. Het hotel straalt een elegantie en klasse uit die niet meer van deze tijd is. Toch hangt er geen pretentieus sfeertje. De facade van het hotel en bepaalde openbare ruimtes zijn wel aan een kleine opknapbeurt toe maar vooral de luxere kamers zijn helemaal up to date. In de nabije omgeving is het heerlijk om te wandelen en 's avonds is er genoeg vertier. Het entertainment in het hotel is niet altijd van hoog niveau maar bij tijd en wijle toch verrassend. Het hotel is niet geschikt voor jongeren. Voor 30-plussers die een ontspannen en tot in de puntjes verzorgd verblijf zoeken aan de Costa Adeje: kijk niet verder.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?