Beoordelingen Hotel Jardines de Nivaria*****

Jardines de Nivaria*****
213 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Jardines de Nivaria*****
Calle Paris S/N, E-38660, Costa Adeje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jardines de Nivaria***** in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jardines de Nivaria***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Jardines de Nivaria scoort een 9,1 uit 10, op basis van 213 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jardines de Nivaria***** in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jardines de Nivaria*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Jardines de Nivaria***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 69 vakantiefoto's van Hotel Jardines de Nivaria***** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Jardines de Nivaria***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Hotel Jardines de Nivaria***** met andere accommodaties in Costa Adeje.
Even geduld a.u.b.

9,3
8,6
6,9
8,7
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Beste Top Hotel van Tenerife Adeje"vertalen
Chantal
10,0

04-11-2014 We zijn steeds op zoek naar een mooi rustig hotel en willen graag verwend worden. Jardines de Nivaria was voor ons een echte topper.
We hebben al verschillende ander hotels gedaan in Tenerife sud zelfs de Bahia del Duque, maar Nivaria is nog net iets extra !
Rust en No stress door het geluid de watervallen.
Prachtig zwembad met een ideale warme temperatuur, heerlijk !
Mooie kamers en terras met alle comfort en rust.
Maar het eten, wij hadden half pension, met een prachtig ontbijt, meer dan 10 verse fruitsappen en zelfs cava.
Kan het nog beter?
Jazeker ! wanneer je 's avonds kan proeven van het rijkelijk buffet.
Gewoon overheerlijk en subliem van smaak. Met elke avond verschillende keuze van Vis of vlees gerechten. Culinair Top !

Met partner, 2014
"Heerlijk verblijven"vertalen
erna franchet
10,0

19-10-2014 Het hotel: "Jardines de Nivaria" in Tenerif is echt het verblijven waard!
op alle vlakken scoort dit hotel heel hoog.
supervriendelijk personeel, persoonlijke service, lekker eten, prachtige omgeving (heel stijlvol)... echt een aanrader voor mensen die houden van relaxen, lekker nietsdoen, zwemmen in een heerlijk verwarmd zwembad en mooie wandelingen langs de kustlijn.We hopen hier nog dikwijls naar terug te keren!

Met partner, Okt. 2014
"Tophotel in tenerife adeje"vertalen
Chantal

05-11-2014 Prachtig luxe hotel voor koppels
Zwembad met watervallen en perfect aangenaam warme temperatuur
Ongelofelijke lekkere keuken
Ontbijt en avondmaal om u tegen te zeggen

Met partner, Aug. 2014
"Mooi maar beter 4* en 4* prijzen"vertalen
Neil Mosedale
6,0
7,0

25-08-2014 De laatste 3 jaar zijn wij op vakantie geweest naar en 4* hotel in Gran Canaria (puerto de mogan) om een andere eiland te zien hebben wij dit jaar gekozen om naar Tenerife te gaan. Onze eerste indruk was goed. mooi lobby goede service mooi schone kamer, mooi uitzicht van het balkon.

Ik ben meestal vroeg wakker de eerste ochtend zat ik op balkon on half 7 en zag de eerste mensen zonnebedden reserveren. om half 9 waren bijna alle zonnenbedden gereserveerd maar bijna niemand lag erop.

Her eten was buffet formaat, dat vind ik prima het keuze was wel wat beperkt vonden wij. Het uitzicht van het restaurant balkon was top! restaurant personeel ook heel goed.

Schoonmaak was perfect personeel heel hulpzwam op dat betreft

Al in al hebben wij een super vakantie gehad het enigste is als ik de 5* vergelijken met de 4* in Gran Canaria zo mooi als het was, was het niet de extra € 1.000 per persoon waard. voor die reden zo ik niet terug gaan.

"Dit nooit meer"vertalen
j de jong
5,0
7,0

12-07-2014 junior suite geboekt, De kamer was somber en een veel te kleine badkamer

"Prima hotel voor rustzoekers"vertalen
Frankie Bral
8,0

12-06-2014 Mooi hotel, ruime kamer (zeezicht) doch klein balkon op geen enkel moment zon.
Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt, we vonden het diner geen 5 sterren waardig.
Wel de lunch aan het zwembad was heel lekker.
Geen animatie.
Zeer vriendelijk personeel en topservice.
Eerder gezellige kleine tuin, hotel is ideaal gelegen aan de promenade die loopt van Costa Adeje naar Los Christianos.
Verouderde badkamer.

"Geweldig een dikke tien"vertalen
Anja westerduin
6,0
8,0

18-06-2014 Fantatisch, geweldig personeel van de receptie tot de kamer dames. De beste kamer reiniging ooit gezien elke dag gaan de bedden van z'n plek en een reiniging duurt gem 45 min. Verse bloemen zoals roos op je bed en elke dag 2 x bonbons.een misverstand met de kamer binnen uurtje geweldig opgelost. Prachtige kamers, schitterende tuin het is aan te bevelen om boven het golfveld een kamer te vragen. Veel kamers zijn net vernieuwd en hebben geweldige inloopkasten. Zitje op balkon incl ligbedden en een parasol. Prachtige tuin vol met palmbomen en bloemen en planten en alles geweldig bijgehouden. Prachtig gevormd zwembad 1 koud 1 verwarmd, echt een dobber bad, niets v kinderen. Zeer veel ligstoelen. Ontbijt met champagne alle soorten brood, fruit, smooties en sapjes wat in vredesnaam niet. Wel gepaste kleding slippers en korte broeken met hemdjes worden niet gewaardeerd het is een chique, luxe, rustig, klassiek hotel waar de klant op een voetstuk staat. Luxe a la Romy Sneijder. Afscheid cadeau

"Fantastisch Hotel"vertalen
k de wrede
10,0

14-06-2014 Top Hotel, hebben een fantastische vakantie gehad, kan geen minpuntje bedenken, alles was Super, hebben nog nooit zon fijn hotel gehad, en komen zeker terug.
Top top top

Met partner, Okt. 2013
"Wij hebben genoten"vertalen
mieke en Piet
9,0

01-11-2013 wij waren hier voor de tweede keer. Geweldig het begon al aan de receptie ,wij kregen een welkomstbrief waar in stond omdat wij hier voor de tweede keer waren kregen wij een upgrade naar grotere kamer, groot balkon inloopkast prachtige grote badkamer etc. service geweldig iedereen even aardig .Wij hebben genoten .wij komen zeker weer terug

Met partner, Sept. 2013
"Gewoon genieten!!"vertalen
Willy & Rita
8,0

03-10-2013 Wij hebben net ons derde, en zeker niet laatste, bezoek aan Jardines de Nivaria achter de rug. Vanaf de boeking tot en met het ganse verblijf is één en al service en verwennerij. Het voltallige personeel is één en al vriendelijkheid en bedacht op service aan de gasten. Kortom in dit hotel moet je niets anders doen dan genieten. Voor ons is in verband met vakantie nog één vraag van toepassing, " niet meer waar naartoe maar wanneer kunnen we terug naar Jardines? "
Een tophotel voor genieters!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?