9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jardines de Nivaria***** bij :

218 reviews over Hotel Jardines de Nivaria in het Nederlands

Waar perfectie nagestreefd wordt

Geert, 9-8-2017

Hou je van luxe tegen een niet goedkope, doch betaalbare prijs dan moet je hier naartoe !! Je word er als een koning in de watten gelegd zonder dat dit decadent overkomt. Hier is ook geen sprake van snobisme.

Het eten is subliem - service perfect - hygiene is vlekkeloos - Management en personeel supervriendelijk. keuze in frequentie verversing lakens, handdoeken (tot 2 keer per dag propere handdoeken !!!)

Woorden schieten tekort om te beschrijven hoe goed we het hier vonden.

Niet echt geschikt voor jonge kinderen. Persoonlijk vind ik de aanbevolen minimumleeftijd 14/15 jaar.

Wij hebben reeds meerdere luxe-hotels geboekt en nooit ontevreden geweest - ook kiezen wij normaal gezien steeds een andere locatie/verblijf. Dit is de eerste keer dat wij onmiddellijk terug zouden willen gaan (en dit later ook gaan doen).

Superdeluxe vakantie maar toch met een huiselijk warme sfeer, wat moet een mens nog meer hebben?

wij verbleven in half board. prijzen van de wijnen gemiddeld 25/30 eur, frisdranken en cocktails naar de duurdere kant.

Wij hadden veel lof vernomen over dit hotel maar onze stoutste verwachtingen werden nog overtroffen.

PROFICIAT aan alle medewerkers !

Gereisd familie in augustus 2017

Super hotel

SL, 25-2-2016

Het is een heel mooi, kraaknet hotel! Hier kan je van de grond eten, zo proper is het. Het eten is overheerlijk. De kamers zijn heel mooi, mooi uitzicht. De ligging is perfect. Het personeel is heel vriendelijk. Zwembaden zijn heel mooi.

Enige minpuntjes voor ons persoonlijk:

-Je moet je haasten als je buiten wilt eten want anders zijn alle tafels bezet en dan moet je binnen eten en dat vonden wij persoonlijk niet leuk.

-Het was voor ons een iets te groot hotel. (Maar je hebt geen last van het volk)

Wij komen hier zeker en vast nog terug!

Gereisd familie in augustus 2014

Schitterend hotel - attent personeel

Fam. Woerlee, 29-1-2016

Mooie ligging op "echt" korte afstand van zee en winkelcentra, met veel mogelijkheden en aandacht voor persoonlijke wensen op gebied van logies en voeding. Uitstekende hygiene dat b.v. goed zichtbaar is in en rond het prachtige zwembad. Grote keuze in de ligging van de kamers op het parkachtige terrein.

Per vliegtuig naar vliegveld Tenerife-Zuid alleen bereikbaar via uiterst beroerd functionerende charter maatschappijen met nachtelijke vertrektijden, extreem lange wachttijden, enorme loopafstanden, idioot lange vervoertijden naar het hotel en slechte bagage afhandeling dus in elk geval heel vervelend voor gehandicapten en ouderen.

De andere mogelijkheid met vliegen via Tenerife-Noord is iets beter met het nadeel van 100 Km reizen (bus of taxi) naar het hotel.

Gereisd met partner in januari 2016

Zeer mooi complex

Paul, 24-11-2015

Rustig uitgestrekt domein met voldoende ligzetels en parasols, zowel aan het zwembad, de tuin als het zonneterras. Spijtig dat handdoekje leggen hier toch wel veel gebeurd. Dicht bij andere restaurants, shoppingcenters en bars.

Personeel, inrichting, restaurants, eten, bediening, onderhoud kamer en tuin, werkelijk alles was prima. Zelfs de ontvangst van wifi was overal zeer goed.

Hadden een kamer in Guajarablok welke zeer mooi en rustig gelegen was.

De prijzen van de dranken en andere vinden wij voor dit hotel zeer redelijk en zeker niet duurder dan in andere 5 sterren hotels.

Echt een aanrader voor mensen die iets meer zoeken

Gereisd met partner in november 2015

Fantastisch hotel

Stephan, 20-10-2015

In 1 woord geweldig, alles klopt ,heerlijk zwembad verwarmd en bij de waterval zeewater. Eten top, ontbijt nooit eerder zo goed gehad. Kamers super, alles top, en geloof me ik heb in de beste hotels gezeten hier op Tenerife, maar deze is de beste
Gereisd met partner in september 2015

heerlijk, weinig kinderen!

lia van der Straten- Kalsbeek, 15-9-2015

Het is een onwaarschijnlijk mooi en schoon hotel. Je kan zelfs 2 Xper dag schone handdoeken krijgen. Alles is perfect uitgevoerd, ook het personeel is uitermate vriendelijk en informatief. Zwembad, Kamer, badkamer, alles is super schoon. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in september 2015

uitstekend

pastoret, 28-2-2015

heerlijk verrast

dienstig personeel

we hadden het niet beter kunnen treffen

Gereisd met partner in februari 2015

Super verblijf

luc.logier, 25-11-2014

November 2014 reeds voor de 2de maal verbleven, top hotel, vriendelijk onthaal en verzorgde service. .
Gereisd met partner in november 2014

Tophotel in tenerife adeje

Chantal, 5-11-2014

Prachtig luxe hotel voor koppels

Zwembad met watervallen en perfect aangenaam warme temperatuur

Ongelofelijke lekkere keuken

Ontbijt en avondmaal om u tegen te zeggen

Gereisd met partner in oktober 2014

Beste Top Hotel van Tenerife Adeje

Chantal, 4-11-2014

We zijn steeds op zoek naar een mooi rustig hotel en willen graag verwend worden. Jardines de Nivaria was voor ons een echte topper.

We hebben al verschillende ander hotels gedaan in Tenerife sud zelfs de Bahia del Duque, maar Nivaria is nog net iets extra !

Rust en No stress door het geluid de watervallen.

Prachtig zwembad met een ideale warme temperatuur, heerlijk !

Mooie kamers en terras met alle comfort en rust.

Maar het eten, wij hadden half pension, met een prachtig ontbijt, meer dan 10 verse fruitsappen en zelfs cava.

Kan het nog beter?

Jazeker ! wanneer je 's avonds kan proeven van het rijkelijk buffet.

Gewoon overheerlijk en subliem van smaak. Met elke avond verschillende keuze van Vis of vlees gerechten. Culinair Top !

Gereisd met partner in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jardines de Nivaria in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jardines de Nivaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jardines de Nivaria scoort een 9.2 uit 10 op basis van 220 reviews.