8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Island Village bij :

3 reviews over Appartement Island Village in het Nederlands

heerlijk

van de ree, 16-11-2009

heb hier een heerlijke vakantie gehad, lekker rustig van het zonnetje kunnen genieten..

vriendelijk personeel, kamers worden goed onderhouden en genoeg restaurantjes en barretjes in de omgeving waar je voor een schappelijke prijs wat kunt eten en drinken..

kortom een aanrader

Gereisd met vrienden in oktober 2009

John De Roeck, 22-8-2007

Prachtig resort en typisch voor mensen die rust opzoeken tijdens hun vakantie. Waterpark is slechts 100 meter verwijderd van het park.
    Gereisd met partner in augustus 2007

Kim, 22-10-2005

Elk jaar brengen wij hier ons verlof door. Het personeel is erg vriendelijk, wanneer er iets is, komen zij het binnen de twee dagen nakijken. Elke dag wordt er schoongemaakt. Er zijn eigen zwembaden en een plaatsje vinden is altijd makkelijk. Wij zijn hier erg tevreden. Het enige nadeel is dat het op een berg ligt en dat het eindje van de zee is. Wij lossen dit op door elk jaar een auto te huren. Er is ook een superette aanwezig maar ik raad jullie aan om in de grote supermarkt te gaan in het 'centrum commercial' in San Eugenio. Véél goedkoper en veel meer keuze (te vergelijken met een Carrefour).
      Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Island Village bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Island Village in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Island Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Island Village scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.