7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel HOVIMA Santa Maria*** bij :

20 tips over Aparthotel HOVIMA Santa Maria

Yvonne, 21-5-2016
Restaurant Friends is een echte aanrader, eerder vernoemde little Italy is echt de moeite waard, Harley een soort van hardrock cafe heeft super hamburgers en spare ribs, Chinees buffet naast Santa Maria, niet zo gezellig zitten maar het eten is super €8,- pp.
Judith, 4-8-2015
Een kamer met zeezicht is wel een aanrader, anders heb je kans dat je tegen het complex (de overkant) aan kijkt.
Gertie Hendriks, 11-5-2014

De excursie Maxicat is een aanrader (catamaran) en die wel van 5 uur.

Eten en natuurlijk de dolfijnen en walvis. Zeer aardig personeel aan boord. Ook de Teide en eilandtour is aan te bevelen. De Kloof lopen lijkt mij ook erg mooi, maar dat hebben we niet gedaan. Je hoeft op het eiland niet te vervelen.

Je wordt wel op straat altijd aangesproken om te gaan eten bij het restaurant, ook die mensen moeten hun geld verdienen, wees aardig en zeg vriendelijk nee, wij hebben er geen problemen mee.

M, 20-11-2013

Je kunt leuk wandelen langs de boulevard richting los cristianos.

Leuke wandeling naar heel klein plaatsje la caleta.

Zoek wat verder dan zijn er grotere en goedkopere supermarkten in de buurt en (nog meer) winkeltjes :)

Siam Park is een leuk waterpretpark in de buurt, moeite waard.

Muldernathalie_906, 20-11-2013
Ga uiteten bij Gordon Ransay`s en Blue Cactus Bar in Costa Adeje, en bij restaurant Friends vlakbij Compostela Beach. Ga ook naar Loro park dit is zeker de moeite waard (soort dierentuin met veel shows, orka/dolfijnen/loro etc) en het Siam park (waterpark)
verfaillie.eddy, 26-10-2013

Uit eten. De 2 chinezen onder het hotel op de straatkant die een buffet aanbieden voor 7,95 euro zijn beiden zeer lekker. De eerste(Lotus Garden) is iets kleiner en iets pittiger dan Peking Palace die een stuk groter is. Gordon Ramsey(een 3gangen menu aan 7,95euro) op dezelde rij is ZEKER TE MIJDEN;

Ook lekker zijn La Brasserie en The Great Littlt Italy op de promenade van playe fañabe.

Onze voorkeur gaat reeds enkele jaren naar Chouky's(Bij de Belg) aan het Las Vistas Strand in Los Cristianos.

marjon, 12-5-2013

Tips:

- naar de Teide

naar Masca: naar pitorreske restaurantje met mooi uitzicht fruitdank drinken en zelf gebakken brood eten met lekkere vleeswaren en geitekaas, geweldig!' 4 pers.: €36,00, niet goedkoop maar heerlijk, tegenovergestelde van het toerisme aan zee,

-Tocht maken met glasboot , dolfijnen , walvissen zwemmen met je mee

auto huren via rentall car in Nederland € 15,oo per dag komt nog €70,00 bij, voor 10 dagen,voor verzekering, ter plekke betalen.

-Siampark duur maar heel leuk

irma, 8-5-2013
Ivm avondvlucht mocht kamer langer worden gebruikt voor 30 euro.
kelly, 3-4-2013
Ga een keer met de boot de zee op en dolfijnen kijken wij hebben het ook gedaan en het was super! en ga wat verder lopen dan je vaker doet dan kom je veel meer leuke winkel centrums tegen en andere delen van Tenerife!
jeroen, 16-1-2013
Bij de meeste restaurantjes staat er wel iemand die je naar binnen wilt lokken. Als je bij de gerechtenkaart gaat staan zéker. Zeg netjes dat je even rustig wilt kijken. Sommigen blijven dan aanhouden, dán is het voor mij vaak "no, thanks!". Er zijn vele restaurantjes die voor bijna 8 euro een 3-gangen dineetje aanbieden.! Verwacht geen wonderen, maar wij hebben zéker geen slechte ervaringen. Excursie boeken? Vele bureautjes, grote prijsverschillen. Even doorzoeken scheelt soms vele euro's!