Hotel Hovima Costa Adeje ****

Hovima Costa Adeje

71 reviews over Hotel Hovima Costa Adeje in het Nederlands

Heel veel lawaai!

Lilian Kok, 5-10-2017

Dit is best een prima hotel op een goede locatie. Kamer netjes. Ligging goed t.o.v. Strand en boulevard. Eten vonden wij matig. Veel blik en als desert diepvriestaarten/soesjes. Na een paar dagen heb je het wel gezien. Ontbijt wel goed. Het allergrootste nadeel was dat het hotel hier tegenover verbouwd werd en dit gepaard ging met ontzettend veel lawaai van smorgens 6 uur tot savonds 6 uur; draaiende betonmixers, sloopafval storten van boven naar beneden, hijskranen, drilboren, heel veel bouwvakkers. We konden hierdoor niet echt uitslapen en op het balkon kon je geen normaal gesprek voeren. Dit heeft ons vakantiegevoel aardig verpest. En het duurt nog tot januari. Dus mocht je niet tegen lawaai kunnen dan zou ik hier voorlopig niet naar toe gaan. Het binnenland van Tenerife is prachtig maar de kuststrook is hypertouristies. Moet je van houden.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig hotel. Vriendelijk personeel. Schoon.

vakantieganger, 7-9-2017

Fantastisch eten en goede animatie. Ruime opzet
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geachte Klanten

We willen u bedanken voor uw tijd en reactie over ons hotel HOVIMA Costa Adeje. We zijn blij om te lezen dat u ons hotel mooi en verbeterd vindt. En we werken er nog steeds dag bij dag aan!

Vriendelijke groeten,

Geweldige vakantie in een mooi Hotel

JJJM&K, 24-8-2017

De kamers waren schoon, mooi met een groot balkon met zijzeezicht en een waanzinnig uitzicht over Costa Adeje, onze kamers zijn elke dag schoongemaakt, je hoeft geen bedjes te reserveren als je om 09:30 uur voor het ontbijt je handdoek neerlegt is dat vroeg genoeg, heel vriendelijk personeel ook bij de balie heel vriendelijk, het animatieteam is heel leuk en doet er alles aan om je te vermaken mits je daar voor open staat. Het eten viel heel erg tegen voor een 4sterren hotel wij hebben elke dag buiten de deur gegeten dit waren we vooraf al van plan.

Al met al hebben wij genoten en een topvakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
sonia, Hotel, 8-9-2017

Geachte klanten,

Sonia

voor herhaling vatbaar

Riette, 23-8-2017

mooi hotel. Fijne bediening. wij hadden een grote kamer . hadden eerst in een ander hotel geboekt maar dat was nog niet klaar kregen van het hotel een upgrade naar een junior suite en all inclusief.

Klein nadeel onze kamer was boven een straat die nogal druk was. vooral omdat er op alle hoeken een restaurant / cafe was en die hadden elke avond muziek.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super mooi hotel

Julia Hertgers, 16-8-2017

Heb een geweldige vakantie gehad in Tenerife! Deel doordat ik in dit hotel verbleef. Super vriendelijk personeel & alles heel schoon. Helaas viel het eten wel tegen.. De eerste 2 dagen is nog wel lekker maar na de 3de dag ben je wel toe aan wat afwisseling :(
Gereisd met partner in juli 2017

Geachte Roy,

Sonia

Super hotel met heerlijk eten!

Lisa, 22-7-2017

Heerlijkevakantie gehad juli 2017. Het is een prachtig hotel met super eten. Er is elke dag een ander thema. Je moet het info boekje goed lezen hierin staat dat je na een bepaald aantal nachten gratis mag eten in hun buffet restaurant dit was erg lekker en netjes.

Strand en barretjes prima gelegen.

Ze waren het hotel ernaast aan het verbouwen dit bracht lawaai met zich mee maar we hadden er geen last van.

Het hotel waa voor ons een beste in onze vakantie jaren qua eten verzorging en ligging. De prijs verhouding is goed

Geachet klanten

Grandioos

van As, 7-7-2017

Boek een excellence kamer want voor weinig geld extra heb je zoveel meer faciliteiten! Alles was perfect op wat lichte lekkage na in de badkamer. De vloer werd wat nat na het douchen.

Het eten was meer dan uitgebreid en heerlijk!

Dicht bij het strand en perfect gelegen.

Alleen de renovatie van het naastgelegen hotel gaf overdag wat geluidsoverlast maar ons stoorde het niet.

Geachte klanten

Heel veel lawaai

Ferdinand, 3-7-2017

Hovima costa Adeje is een prachtig only adult hotel met een goede all inclusieve formule.

Het hele complex is net als de kamers keurig schoon en vriendelijk personeel.

Ook de bediening in het restaurant en bij de buiten barretjes is prima geregeld.

Echter door een renovatie van het tegenover gelegen hotel zit je van s,morgens 8 uur tot s,avonds 6 uur konstant in een enorme bult Lawaai (denk aan luchthamers,zaagmachines,van grote hoogte vuilstorten in containers,gooien met bouwmaterialen,draaiende betonmolens,vrachtwagens en ga zo maar door) .

Ook het Animatie team doet de hele dag veel moeite om zoveel mogelijk lawaai te maken en dit tot s,avonds half twaalf ongeveer .

Ook bij het ontbijt wordt u vermaakt met Hardrock en heavymetall muziek .

Only Adult (rust en geen joelende kinderen) is hier. Only Lawaai!! .

Wij waren blij dat we weer naar huis konden in ieder geval .

Als je goed tegen Lawaai kunt is dit een prima bestemming .

Ferdinand en Wil Timmer

Gereisd met partner in juni 2017

Aanrader om opnieuw te doen.

Patrick VM, 28-6-2017

Zeer goed hotel.

Lekker eten.

Voldoende zetels aan het zwembad.

Propere kamer. Groot terras

Enig minpunt - licht op terras stuk en werd niet gerepareerd.

Geachte Klanten,

Sorry dat het licht op terras niet gerepareerd was, maar normaal gesproken gebeurd dit niet als het doorgegeven is bij de maitanance.

Geen 4 st waard

M v d biest, 9-6-2017

Slecht veel lawaai werken met drilboor in hotel hovima

Geen 4****

Harde muziek aan het zwembad

Ook buiten restaurant

Op de kamer niet goed geïsoleerd

Je moet je koffie of thee s morgens zelfs halen

Een andere kamer gevraagd dat heeft 3 dagen geduurd zonder douche wand

Geen kasten in voor kleding

Moest inde valies blijven liggen

De hos van touroperator was heel behulpzaam

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hovima Costa Adeje bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hovima Costa Adeje in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hovima Costa Adeje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hovima Costa Adeje scoort een 7.97 uit 10 op basis van 80 reviews.