Vraag en Antwoord Hotel Gran Tacande *****

Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Gran Tacande***** bij:

Koffie (0 reacties)
Elly 22 juli 2014

Ik ben iedere morgen vroeg wakker, rond 6:00 en heb dan zin in een lekker bakkie koffie. Weet iemand of je die zo vroeg kunt krijgen in het hotel, of moet ik een waterkoker meenemen.

? (0 reacties)
A Jorna 16 maart 2014

Hallo Wij zijn al diverse keren naar dit hotel geweest en vinden het super. Nu is het hotel dit jaar ineens bij alle aanbieders stukken duurder geworden en ook zijn er touroperators die het niet meer aan bieden. Wie weet de reden hiervan?

Kamer met zeezicht (0 reacties)
Paulien beekman 18 januari 2014

Wij hebben een kamer met zeezicht geboekt, ik begrijp dat er nogal veel verschil in zit, wie weet een kamernummer met full zeezicht dan kan ik vooruit om die kamer vragen!

openingstijden fitnessruimte (1 reactie)
Ellen 08 mei 2013

Hallo, Weet iemand toevallig wat de openingstijden zijn van de fitness. Bvd Ellen

Fam. Godschalk 02 september 2013

Kosteloos van 9.00 tot 21.00 en is gesitueerd bij het wellnesscentre in het hotel.

All inclusive? (1 reactie)
wslegers 16 april 2013

Dit is geen all inclusive?

O-s-h-m 04 augustus 2013

Ja klopt

wifi op je kamer (1 reactie)
Y.van Duijn 05 september 2012

Weet iemand of een wifi in je kamer of moet je betalen? Wij zijn van plan om in dec. te gaan en zou halfpension gaan boeken. Zijn de drankjes , koffie prijzig ? Bedankt vast. gr.

Eline 12 september 2012

Wifi is alleen in de centrale hal beschikbaar dit is gratis en werkt goed. Of het tegen betaling op de kamer mogelijk is weet ik niet. De prijzen van dranken als koffie en water vallen erg mee, alcoholische dranken weet ik niet. Fijne vakantie alvast, wij gaan in januari voor de 3e x ,ik hoop dat het jullie ook zo goed bevalt!

Badhanddoeken (2 reacties)
Marlo 05 augustus 2012

Weet iemand of je badhanddoeken van het hotel kunt gebruiken voor het strand? Of moet je ze meenemen van thuis?

Ronald 09 augustus 2012

Zover ik weet is het niet toegstaan handoeken van het zwembad mee te nemen buiten het hotel

herbert 28 juli 2013

kun je gerust meenemen naar het strand geen probleem. wij komen hier voor de 3 keer dit jaar.

slaapplaatsen (1 reactie)
Carolien 29 februari 2012

Volgens de touroperator is het mogelijk om met 2 volwassen en 2 kinderen van 7 en 9 jaar op een 2 persoonskamer te verblijven.Heeft iemand hier ervaring mee? Worden er bedden bijgeplaatst? Is hier voldoende plek voor in de kamer? Zijn het wel redelijk fatsoenlijke bedden?

Annelies 18 maart 2012

Het zijn grote kamers. De kinderen zullen samen op de slaapbank moeten slapen.

verschil tussen de kamers (3 reacties)
van der Horst 24 augustus 2011

Wat is het verschil (buiten het uitzicht) tussen een standaart kamer of een kamer met zeezicht? De prijsverschillen zijn nogal groot. Heeft het echt veel meerwaarde?

hans en martha 17 januari 2012

Wij hadden een voordeel kamer en deze was supergroot en ruim,zeezicht hebben wij ook niet gehad vanwege de prijs maar wij zijn overdag bij de zee en het was niet onze bedoeling om op de kamer te zijn de hele dag en `savonds is het vrij snel donker, wij hechten geen waarde aan een kamer met zeezicht in deze periode.

lunaatje79 12 februari 2012

Op de site van het hotel staat dat alle kamers een balkon of terras hebben. Ik heb het hotel gemaild en de voordeelkamer is hetzelfde als de standaardkamer

lunaatje79 15 februari 2012

Ik heb het hotel gemaild en zij geven aan dat de economyrooms op de begane grond liggen. En dat dat het enige verschil is!

balkons met zon (1 reactie)
nellie 24 februari 2010

kan iemand me vertellen welke kamers een balkon met zon hebben? we hebben zeezicht geboekt. gr.nellie

Eline 30 januari 2011

Wij hebben in kamer 315 gezeten, deze ligt op het westen dus van 's middags tot 's avonds zon, zeezicht in de verte, ook hebben we een nacht in 438 gezeten, hier 's morgens al zon en ook zeezicht in de verte, alleen wel langs de weg en boven laad en los gedeelte, vandaar dat we gewisseld zijn!

kamers en geluid (1 reactie)
Van Roosbroeck 24 januari 2010

De kamer op de gelijkvloerse verdieping zijn zonder balkon, kan je hier veilig een schuifraam open zetten en waar kijken deze kamers op uit. Zijn alle kamers hier nogal vrij van geluidshinder. Bedankt voor je medewerking

hans en martha 17 januari 2012

Wij hadden wel een kamer met balkon wat enorm ruim was, wij keken uit op een ander groot hotelcomplex (waar van alles te zien was) 1e verdieping. Geluidshinder heb je wel maar beslist niet storend. Plavuizen op de vloer en alle koffers rollen.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe verdiep jij je in de cultuur als je op vakantie bent?

Bent u de eigenaar?