Vraag en Antwoord Hotel Gran Tacande*****

Lettergrootte: A A A

? (0 reacties)
A Jorna
16-3-2014
Hallo Wij zijn al diverse keren naar dit hotel geweest en vinden het super. Nu is het hotel dit jaar ineens bij alle aanbieders stukken duurder geworden en ook zijn er touroperators die het niet meer aan bieden. Wie weet de reden hiervan?

Kamer met zeezicht (0 reacties)
Paulien beekman
18-1-2014
Wij hebben een kamer met zeezicht geboekt, ik begrijp dat er nogal veel verschil in zit, wie weet een kamernummer met full zeezicht dan kan ik vooruit om die kamer vragen!

openingstijden fitnessruimte (1 reacties)
Ellen
8-5-2013
Hallo, Weet iemand toevallig wat de openingstijden zijn van de fitness. Bvd Ellen

Fam. Godschalk
2-9-2013
Kosteloos van 9.00 tot 21.00 en is gesitueerd bij het wellnesscentre in het hotel.

All inclusive? (1 reacties)
wslegers
16-4-2013
Dit is geen all inclusive?

O-s-h-m
4-8-2013
Ja klopt

wifi op je kamer (1 reacties)
Y.van Duijn
5-9-2012
Weet iemand of een wifi in je kamer of moet je betalen? Wij zijn van plan om in dec. te gaan en zou halfpension gaan boeken. Zijn de drankjes , koffie prijzig ? Bedankt vast. gr.

Eline
12-9-2012
Wifi is alleen in de centrale hal beschikbaar dit is gratis en werkt goed. Of het tegen betaling op de kamer mogelijk is weet ik niet. De prijzen van dranken als koffie en water vallen erg mee, alcoholische dranken weet ik niet. Fijne vakantie alvast, wij gaan in januari voor de 3e x ,ik hoop dat het jullie ook zo goed bevalt!

Badhanddoeken (2 reacties)
Marlo
5-8-2012
Weet iemand of je badhanddoeken van het hotel kunt gebruiken voor het strand? Of moet je ze meenemen van thuis?

Ronald
9-8-2012
Zover ik weet is het niet toegstaan handoeken van het zwembad mee te nemen buiten het hotel

herbert
28-7-2013
kun je gerust meenemen naar het strand geen probleem. wij komen hier voor de 3 keer dit jaar.

slaapplaatsen (1 reacties)
Carolien
29-2-2012
Volgens de touroperator is het mogelijk om met 2 volwassen en 2 kinderen van 7 en 9 jaar op een 2 persoonskamer te verblijven.Heeft iemand hier ervaring mee? Worden er bedden bijgeplaatst? Is hier voldoende plek voor in de kamer? Zijn het wel redelijk fatsoenlijke bedden?

Annelies
18-3-2012
Het zijn grote kamers. De kinderen zullen samen op de slaapbank moeten slapen.

verschil tussen de kamers (3 reacties)
van der Horst
24-8-2011
Wat is het verschil (buiten het uitzicht) tussen een standaart kamer of een kamer met zeezicht? De prijsverschillen zijn nogal groot. Heeft het echt veel meerwaarde?

hans en martha
17-1-2012
Wij hadden een voordeel kamer en deze was supergroot en ruim,zeezicht hebben wij ook niet gehad vanwege de prijs maar wij zijn overdag bij de zee en het was niet onze bedoeling om op de kamer te zijn de hele dag en `savonds is het vrij snel donker, wij hechten geen waarde aan een kamer met zeezicht in deze periode.

lunaatje79
12-2-2012
Op de site van het hotel staat dat alle kamers een balkon of terras hebben. Ik heb het hotel gemaild en de voordeelkamer is hetzelfde als de standaardkamer

lunaatje79
15-2-2012
Ik heb het hotel gemaild en zij geven aan dat de economyrooms op de begane grond liggen. En dat dat het enige verschil is!

balkons met zon (1 reacties)
nellie
24-2-2010
kan iemand me vertellen welke kamers een balkon met zon hebben? we hebben zeezicht geboekt. gr.nellie

Eline
30-1-2011
Wij hebben in kamer 315 gezeten, deze ligt op het westen dus van 's middags tot 's avonds zon, zeezicht in de verte, ook hebben we een nacht in 438 gezeten, hier 's morgens al zon en ook zeezicht in de verte, alleen wel langs de weg en boven laad en los gedeelte, vandaar dat we gewisseld zijn!

kamers en geluid (1 reacties)
Van Roosbroeck
24-1-2010
De kamer op de gelijkvloerse verdieping zijn zonder balkon, kan je hier veilig een schuifraam open zetten en waar kijken deze kamers op uit. Zijn alle kamers hier nogal vrij van geluidshinder. Bedankt voor je medewerking

hans en martha
17-1-2012
Wij hadden wel een kamer met balkon wat enorm ruim was, wij keken uit op een ander groot hotelcomplex (waar van alles te zien was) 1e verdieping. Geluidshinder heb je wel maar beslist niet storend. Plavuizen op de vloer en alle koffers rollen.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?