Hotel Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje *****

Hotel Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje
Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje bij:

12 reacties Hotel Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje

Verbouwing

Wil van den Boorn, 10-8-2017
Zijn ze nog altijd bezig met de verbouwing van het hotel
0 reacties

Koffie

Elly, 22-7-2014

Ik ben iedere morgen vroeg wakker, rond 6:00 en heb dan zin in een lekker bakkie koffie.

Weet iemand of je die zo vroeg kunt krijgen in het hotel, of moet ik een waterkoker meenemen.

?

A Jorna, 16-3-2014

Hallo

Wij zijn al diverse keren naar dit hotel geweest en vinden het super.

Nu is het hotel dit jaar ineens bij alle aanbieders stukken duurder geworden en ook zijn er touroperators die het niet meer aan bieden.

Wie weet de reden hiervan?

0 reacties

Kamer met zeezicht

Paulien beekman, 18-1-2014
Wij hebben een kamer met zeezicht geboekt, ik begrijp dat er nogal veel verschil in zit, wie weet een kamernummer met full zeezicht dan kan ik vooruit om die kamer vragen!

openingstijden fitnessruimte

Ellen, 8-5-2013

Hallo,

Weet iemand toevallig wat de openingstijden zijn van de fitness.

Bvd

Ellen

All inclusive?

wslegers, 16-4-2013
Dit is geen all inclusive?

wifi op je kamer

Y.van Duijn, 5-9-2012
Weet iemand of een wifi in je kamer of moet je betalen? Wij zijn van plan om in dec. te gaan en zou halfpension gaan boeken. Zijn de drankjes , koffie prijzig ? Bedankt vast. gr.

Badhanddoeken

Marlo, 5-8-2012
Weet iemand of je badhanddoeken van het hotel kunt gebruiken voor het strand? Of moet je ze meenemen van thuis?
2 reacties

slaapplaatsen

Carolien, 29-2-2012
Volgens de touroperator is het mogelijk om met 2 volwassen en 2 kinderen van 7 en 9 jaar op een 2 persoonskamer te verblijven.Heeft iemand hier ervaring mee? Worden er bedden bijgeplaatst? Is hier voldoende plek voor in de kamer? Zijn het wel redelijk fatsoenlijke bedden?

verschil tussen de kamers

van der Horst, 24-8-2011

Wat is het verschil (buiten het uitzicht) tussen een standaart kamer of een kamer met zeezicht? De prijsverschillen zijn nogal groot.

Heeft het echt veel meerwaarde?

3 reacties