Hotel Gran Costa Adeje *****

8,3

195 reviews over Hotel Gran Costa Adeje in het Nederlands

Zeker terug

Roger, 12-9-2017

Super luxe hotel van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke personeel, schoon hotel, kamers worden elke dag zeer goed gepoetst. Super zonneterras op het dak met zwembad.

Recht tegenover hotel ligt Italiaans restaurant Il Vecchio en in centrum aan boulevard steakhouse Tony Roma. Beide zeker proberen.

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

Jkb, 6-5-2017

300 huilende en krijsende Engelse kinderen. Ontbijt matig en door personeel niet meer schoon te krijgen. Weinig verse vruchten. Kamer mooi en ruim. In totaal geen 5 sterren waard.
Gereisd met partner in april 2017

Van alle gemakken voorzien!

Suzanne, 23-2-2017

Een heerlijk, luxe, schoon hotel met ontspannen sfeer. De ontvangst was super vriendelijk. We konden direct aanschuiven in het restaurant terwijl de huurauto voor ons geparkeerd werd. De bagage werd naar de kamers gebracht. Twee van de drie zwembaden zijn heerlijk verwarmd, de kinderen vermaakten zich uitstekend. Goede ligbedden en uitstekende handdoekservice. Het restaurantbuffet is ongelooflijk in zijn aanbod van gerechten. Keuze zat! Fijn ingedeelde eetzaal met glazen compartimenten om iets kleinschaliger effect te creeeren. 's Avonds live muziek in de lobby, waar het gezellig zitten is. Het personeel verdient een compliment, altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik kan maar één minpunt verzinnen: de koffie, die is echt niet lekker. Instant ellende, dit hotel verdient versgemalen koffie, dan is er werkelijk niets te mopperen!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Costa Adeje bij:

Gezellig, goede ligging, heerlijk relaxen!

Lisette, 16-9-2016

Mooie ruime kamers, schoon, ontbijt perfect, personeel erg vriendelijk. Mooi zwembad en prima handdoekenservice. Ligging is goed, 2 x in de week een gezellige markt in de buurt, Lopen naar het centrum is prima te doen en heel gezellig. Veel leuke en gezellige restaurants en winkeltjes! Auto huren en het eiland bezichtigen is ook zeker een aanrader!
Gereisd met partner in maart 2016

Goed hotel maar een ster teveel

Koppel, 16-2-2016

Het eten is heel beperkt in keuze en niet lekker bereid smaakloos
Gereisd met partner in februari 2016

Zeer goed hotel

Desiree, 3-5-2015

Zeer goed hotel, mooie grote kamers, prima bed, mooie badkamer, weinig Nederlanders, heel veel Engelsen en Duitse gasten.Het eten is perfect, voor ieder wat wils , zowel bij het ontbijt als bij het diner. Mooie zwembaden, wel druk rondom de zwembaden, maar er is altijd plek. Vooral het zwembad op de 6e verdieping is een aanrader, heerlijk rustig met mooi uitzicht. A la carte restaurant ( extr kosten € 15,00 per persoon) is een aanrader. Elke avond is er entertainment in de centrale hal.

Het hotel ligt op redelijke afstand van het strand en een wandelpromenade. De markt ( 2x per week) is tegenover het hotel,

veel winkels in de buurt. Voor ons een hotel om zeker nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in april 2015

Accommodatie voor iemand die van luxe houdt

marloboon, 29-7-2014

Het hotel is groot maar doet niet massaal aan. Bediening is grandioos. Kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Gratis Wifi. Je mag geen bedjes bij het zwembad vrijhouden. Badhanddoeken service. Vriendelijk personeel. Eten wordt vers bereid. Bedjes bij het zwembad dit jaar vernieuwd.

Prachtige shows ' s avonds. Voornamelijk Engelsen, weinig Nederlanders en weinig Russen. Dichtbij een winkelcentrum( pinautomaat) en taxi standplaats.

Zeer kindvriendelijk. Miniclub aanwezig.

Gereisd met partner in juli 2014

Absoluut geen 5 sterren waard

Nancy, 14-1-2014

Ik vind dat dit hotel echt overgewaardeerd wordt. Wij zijn al vaker in 4 en 5 sterrenhotels geweest en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Geen vers fruitsap 's morgens, ondrinkbare koffie in smerige plastieken koffiekannetjes, pannekoekjes werden gebakken in de keuken en dan naar de ontbijtzaal gebracht met als resultaat koud en taai ! In een 5 sterrenhotel kan je toch wel verwachten dat dit vers gebakken wordt ! 's avonds chaotisch in het restaurant, show cooking door amateurs, vis vol met graten en smakeloos. Mijn man heeft een voedselvergiftiging opgelopen door het eten van een niet doorbakken hamburger aan het zwembad. Hij is 5dagen ziek geweest.

Ook het hotel zelf was verouderd en dringend aan een opfrisbeurt toe, schimmel op de muren, oude ligstoelen aan het zwembad en ik kan zo nog even doorgaan. Hier ga ik in geen geval ooit nog terug !!

Gereisd met partner in december 2013

Drie sterren er af.

Pieterman, 9-1-2014

We praten hier over 5 sterren wat zeker niet het geval is. Wij en meerdere gasten hebben voedselvergiftiging opgelopen en dat kan ook niet anders. Reactie management, bordje rijst op de kamer. Nooit meer iets gehoord.

Ik ben brutaal is de keuken in gelopen dan snap je het wel. In Nederland zou deze zaak direct dicht moeten. Zijn die sterren ergens te koop of zo?

Hier verwacht je vers eten en geen magnetronvoer.

Gereisd met vrienden in december 2013

Dit nooit meer

Kelly, 4-1-2014

Ik ben hier samen met mijn ouders naar dit hotel gekomen, het is een onverzorgd hotel met schimmel aan de buitenmuren aan het zwembad vooral. 's Avonds nam ik een klein broodje mee naar de kamer, een klein pistolet en de volgende ochtend zat mijn broodje vol met mieren! De lekkere cocktails en kleine zakjes chips moest je er nog bij betalen terwijl ik all-in had.. Het ijs die je aan het zwembad kon uitscheppen moest je met een lepel die niet in een doorlopende kraan zat, die zat gewoon in een potje met water, héél onhygiënisch. Slechte animatie! Gewoon het geld niet waard. En heel weinig plaats aan het zwembad. Let zeer goed op welk uur je de handdoeken legt, want rond 09:00 namen de werknemers aan het zwembad alle handdoeken weg en wist je van niks.
Gereisd anders in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Costa Adeje bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Costa Adeje in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Costa Adeje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Costa Adeje scoort een 8.32 uit 10 op basis van 196 reviews.