Appartement Club La Costa at Monterey

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club La Costa at Monterey bij:

1 review over Appartement Club La Costa at Monterey in het Nederlands

Dijkhuizen, 31-5-2008

Een preludeweek = kadoweek van Club la Costa, beloofd werd hoogste standaard = 5*. We kwamen in een appartement met armoedige badkamer, versleten meubels. Werden als Hollanders in het verder Engelse kampement slecht begeleid bij ontvangst. Verder wel erg aardig personeel op het terrein. Ons probleem is in Nederland weer opgelost: we krijgen een extra kadoweek in Malaga aangeboden, want dit was dus echt niet de bedoeling. Reden: ze zitten midden in de renovaties.

Advies: huur wel een auto, je zit overal redelijk ver vanaf. Strand is wel aan te lopen.

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club La Costa at Monterey in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club La Costa at Monterey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club La Costa at Monterey scoort een 4.33 uit 10 op basis van 3 reviews.