Aparthotel A. Isabel Family ****

24 reacties Aparthotel A. Isabel Family

Afstanden

Nicolien, 22-6-2017

Hallo,

Wij zitten te twijfelen om met onze dochter van ruim 2,5 naar Isabel te gaan. Heb je in de straat van Isabel een supermarkt, restaurantjes om te gaan eten? Wat is de afstand naar de boulevard voor wat gezelligheid?

Alvast dank!

Koffizetapparaat in bungalow

Saskia, 30-4-2017
Is er een koffiezetapparaat aanwezig in de bungalow?

glutenvrij

jolanda, 3-2-2017
weet iemand of dit hotel glutenvrij is.

koffiezetapparaat

IlonaEvers, 6-2-2016

kan iemand ons vertellen of er een koffiezetapparaat aanwezig is in een 2 kamer appartement?

Op de foto's zien we er wel een staan.

waterkoker

IlonaEvers, 16-1-2016
Kan iemand ons vertellen of er een waterkoker in het 2 kamer appartement is?
1 reactie

Voetbalveld en animatie

lindaotjens, 13-8-2015
Wij zouden graag willen weten of er ook een voetbalveld aanwezig is, ik zie daar geen foto's van. Verder vroegen wij ons af of er een actief animatieteam voor de kinderen (2 en 7) is. Is het 1 complex met appartementen en bungalows door elkaar? Heeft iemand misschien een plattegrond beschikbaar? Alvast hartelijk dank!

Nederlandse TV

Ruup, 30-6-2015

Kan iemand mij vertellen of er ook nederlandse zenders op de tv zijn?

Vind het altijd wel prettig om even het nieuws te kijken ofzo!

Ontbijt

rosita, 26-8-2014
Kan iemand zeggen of ik daar te plaats ook nog ontbijt en avond eten kan boeken en wat zijn de kosten
2 reacties

Luchtbed extra bed op slaapkamer

Familie Coenen, 17-8-2014
Wij willen met onze zoon van bijna vier jaar naar Isabel. Omdat we niet in aanmerking komen voor een bungalow met twee slaapkamers volgens het reisbureau vroeg ik me af hoe anderen dit doen? Wij willen niet iedere avond in de woonkamer een bank om gaan toveren als bed en hier ruim een week op vertoeven. Is het complex flexibel om een bed extra erbij te plaatsen en is dit mogelijk op de slaapkamer, of is anders een optie om een luchtbed mee te nemen? ?

bungalow

casper, 16-8-2014

goede dag zo ons iemand kunnen vertellen welk nr van een bungalow we het beste kunnen aan geven bij onze reisorganisatie als voorkeur ivm kind van 3 het het wel fijn is met een gras veldje gr casper

1 reactie