Vraag en Antwoord Aparthotel A. Isabel Family****

1 2 volgende

Ontbijt (2 reacties)
rosita
26-8-2014
Kan iemand zeggen of ik daar te plaats ook nog ontbijt en avond eten kan boeken en wat zijn de kosten

Monique
8-9-2014
Ontbijt was volgens mij 10,00 en avond eten 18,00. Lijkt me wel dat je dat kunt bijboeken. Heb veel gasten gezien die het bij aankomst aangaven.

rosita
8-9-2014
Weet jij toevallig ook een bungalow nummer die een mooi tuintje heeft enz . Wij hebben een 2 kamerbungalow geboekt en konden evt bij reisbureau een voorkeur opgeven. Alvast bedankt

Luchtbed extra bed op slaapkamer (0 reacties)
Familie Coenen
17-8-2014
Wij willen met onze zoon van bijna vier jaar naar Isabel. Omdat we niet in aanmerking komen voor een bungalow met twee slaapkamers volgens het reisbureau vroeg ik me af hoe anderen dit doen? Wij willen niet iedere avond in de woonkamer een bank om gaan toveren als bed en hier ruim een week op vertoeven. Is het complex flexibel om een bed extra erbij te plaatsen en is dit mogelijk op de slaapkamer, of is anders een optie om een luchtbed mee te nemen? ?

bungalow (0 reacties)
casper
16-8-2014
goede dag zo ons iemand kunnen vertellen welk nr van een bungalow we het beste kunnen aan geven bij onze reisorganisatie als voorkeur ivm kind van 3 het het wel fijn is met een gras veldje gr casper

Bushalte (1 reacties)
Butzelaar
31-1-2014
Wie kan mij zeggen hoe lang het lopen is naar de bushalte voor het Siam-waterpark vanaf De accommodatie

1-5-2014
Straat over steken en er rijd een gratis bus

appartement of bungalow? (1 reacties)
Stefan
25-1-2014
Hallo, Wie kan ons helpen met de volgende vraag? We willen in juli met z'n viertjes (2 volw en 2 kinderen, 4 en 11) naar dit hotel. We twijfelen of we een bungalow of appartement moeten nemen. Als er in het appartement een aparte slaapkamer is waar slapen dan de andere 2? Is er een tweepersoonsbed in de woonkamer? of zijn de bungalows ruimer? zijn de balkons van de app groot genoeg om nog 's avonds te zitten? alvast bedankt voor de hulp.

Elske123
25-2-2014
Beste Stefan, Zowel in het appartement als in de bungalow heb je in de woonkamer 2 sofabedden. Qua ruimte zijn ze ook even groot. En het balkon is zeker groot genoeg om te zitten, dat zou misschien per appartement een beetje kunnen verschillen maar ik neem aan van niet. Als je meer specifieke informatie en details wilt kan je dat via deze link bekijken: http://www.besthotelinfo.com/default.asp?m=hotel&id=01540&page=room_inventory

zwembad (1 reacties)
Rob
24-1-2014
wie weet of het zwembad zoet of zout water is ?

Zoet

wie kan mijn vertellen (1 reacties)
jessica
28-5-2013
1wie kan mijn vertellen hoever het siam park van het hotel af ligt? 2wie kan mijn vertellen hoe het weer in februari en maart is en wat de temperaturen zijn? 3wie kan mijn vertellen of het hotel nog van binnen is verander sinds het niet meer riu adeje is? 4wie kan mijn vertellen wat er in de omgeving is te doen kwa excursies? 5wie kan mijn vertellen welke kamer er het leukst is? 6 wie kan mijn vertellen is die geschikt voor jongen meiden in d leeftijd van 23 tot 25 jaar die weekje naar de zon willen om te relaxen en tot rust te komen?

Tom
12-6-2013
1 Siampark is per (gratis) bus te bereiken (10 min.) 2 in feb en maart is het redelijk weer (20 graden). 3. weet ik niet. 4 Je kan wandelen, fietsen en duffe excursies boeken via het reisbureau. 5 Een kamer niet bij het zwembad. Best een appartement. 6. Het hotels wordt bevolkt door gezinnen met herrie makende kinderen. Ik denk dat je zonder kinderen beter een ander hotel zoekt.

handdoekenrekje (1 reacties)
clarinda
16-5-2013
Kan iemand mij vertellen of er bij de apartementjes ook handoekenrekjes zitten om evt je wasgoed buiten te drogen. Alvast bedankt.

Jeske
18-1-2014
Er hangt naast de deur een klein rekje waar je je handoeken of zwemspullen aan kunt hangen. Het is wel erg klein maar voldoet prima.

aquafun (1 reacties)
anita
5-2-2013
Op alle foto,s vind ik geen waterpark terug. Ligt deze niet bij het Hotel? Hoe zit dat dan met het vervoer erheen? Graag hoor ik hier de ervaringen ervan. Dank je.

Tom
12-6-2013
Aquafun en Siam liggen buiten Costa Adeje, aan de andere kant van de snelweg. Beide zijn te bereiken met gratis bussen van het park vanaf haltes op 300m van het hotel. De waterparken hebben niets met het hotel te maken.

Siam park inclusief (1 reacties)
Diaan
4-1-2013
Bij dit hotel kan je onbeperkt toegang tot Siam waterpark bijboeken. Is dit de moeite waard of kun je beter losse kaartjes kopen??

M.
7-3-2013
Hoi, Ik zag dat bijboeken 100 euro kosten en toegang 33 euro is voor volwassenen, dus pas als je mee darn drie keer gaat heb je het eruit!

Handdoekenservice (1 reacties)
Monique
6-8-2012
Is er een handdoekenservice ? En is er shampoo etc aanwezig in de badkamer???

Elske123
6-8-2012
Beste jomojela, Van de handdoekenservice heb ik geen gebruik gemaakt dus dat zal ik niet weten. Maar er was wel shampoo, douchegel, zeep, tandenborstelglazen en een douchekapje. Van alles 4 stuks(behalve het douchekapje en de tandenborstelglazen), want we waren met 4 personen. Groet, Elske

Wifi (2 reacties)
Marianne
18-3-2012
Weet iemand of er gratis wifi aanwezig is

Richard
30-7-2012
Ja, maar alleen in de hal bij de receptie. Je krijgt een code en met deze code heb je onbeperkt toegang tot internet.

Richard
30-7-2012
Beetje late reactie, maar misschien dat iemand anders hier nog iets aan heeft :-)

aparthotel (1 reacties)
mira
27-1-2012
Hoe warm is het in oktober op tenerife,en wat kan je beter boeken een bungalow of appartement.

1-5-2014
Ik zou altijd voor bungalow gaan! Veel leuker dan de hoogbouw en ook dichter bij het zwembad

Zwemluiers? (2 reacties)
Irene
17-1-2012
Hallo, Wij gaan in maart een weekje naar Isabel Family. Nu was mijn vraag of daar in de supermarkt(en) zwemluiers te koop zijn. DAt scheelt dan weer in de bagage!

lis
9-2-2012
ja hoor er zijn genoeg zwemluiers te koop.vlak naast het appartement zit een hele grote supermarkt die hebben van alles voor babies en kinderen

Irene
9-2-2012
Bedankt voor je reactie Lis!

privacy (1 reacties)
Manon
26-10-2010
Ik zie op foto's soms meerdere tafels op een balkon, mijn vraag is of iedereen wel zn eigen afgeschermde balkonnetje/terras heeft?

1 2 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?