Vraag en Antwoord Aparthotel A. Isabel Family ****

Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Aparthotel A. Isabel Family**** bij:

Ontbijt (2 reacties)
rosita 26 augustus 2014

Kan iemand zeggen of ik daar te plaats ook nog ontbijt en avond eten kan boeken en wat zijn de kosten

Monique 08 september 2014

Ontbijt was volgens mij 10,00 en avond eten 18,00. Lijkt me wel dat je dat kunt bijboeken. Heb veel gasten gezien die het bij aankomst aangaven.

rosita 08 september 2014

Weet jij toevallig ook een bungalow nummer die een mooi tuintje heeft enz . Wij hebben een 2 kamerbungalow geboekt en konden evt bij reisbureau een voorkeur opgeven. Alvast bedankt

Luchtbed extra bed op slaapkamer (0 reacties)
Familie Coenen 17 augustus 2014

Wij willen met onze zoon van bijna vier jaar naar Isabel. Omdat we niet in aanmerking komen voor een bungalow met twee slaapkamers volgens het reisbureau vroeg ik me af hoe anderen dit doen? Wij willen niet iedere avond in de woonkamer een bank om gaan toveren als bed en hier ruim een week op vertoeven. Is het complex flexibel om een bed extra erbij te plaatsen en is dit mogelijk op de slaapkamer, of is anders een optie om een luchtbed mee te nemen? ?

bungalow (0 reacties)
casper 16 augustus 2014

goede dag zo ons iemand kunnen vertellen welk nr van een bungalow we het beste kunnen aan geven bij onze reisorganisatie als voorkeur ivm kind van 3 het het wel fijn is met een gras veldje gr casper

Bushalte (1 reactie)
Butzelaar 31 januari 2014

Wie kan mij zeggen hoe lang het lopen is naar de bushalte voor het Siam-waterpark vanaf De accommodatie

J. 01 mei 2014

Straat over steken en er rijd een gratis bus

appartement of bungalow? (1 reactie)
Stefan 25 januari 2014

Hallo, Wie kan ons helpen met de volgende vraag? We willen in juli met z'n viertjes (2 volw en 2 kinderen, 4 en 11) naar dit hotel. We twijfelen of we een bungalow of appartement moeten nemen. Als er in het appartement een aparte slaapkamer is waar slapen dan de andere 2? Is er een tweepersoonsbed in de woonkamer? of zijn de bungalows ruimer? zijn de balkons van de app groot genoeg om nog 's avonds te zitten? alvast bedankt voor de hulp.

Elske123 25 februari 2014

Beste Stefan, Zowel in het appartement als in de bungalow heb je in de woonkamer 2 sofabedden. Qua ruimte zijn ze ook even groot. En het balkon is zeker groot genoeg om te zitten, dat zou misschien per appartement een beetje kunnen verschillen maar ik neem aan van niet. Als je meer specifieke informatie en details wilt kan je dat via deze link bekijken: http://www.besthotelinfo.com/default.asp?m=hotel&id=01540&page=room_inventory

zwembad (1 reactie)
Rob 24 januari 2014

wie weet of het zwembad zoet of zout water is ?

Zoet

wie kan mijn vertellen (1 reactie)
jessica 28 mei 2013

1wie kan mijn vertellen hoever het siam park van het hotel af ligt? 2wie kan mijn vertellen hoe het weer in februari en maart is en wat de temperaturen zijn? 3wie kan mijn vertellen of het hotel nog van binnen is verander sinds het niet meer riu adeje is? 4wie kan mijn vertellen wat er in de omgeving is te doen kwa excursies? 5wie kan mijn vertellen welke kamer er het leukst is? 6 wie kan mijn vertellen is die geschikt voor jongen meiden in d leeftijd van 23 tot 25 jaar die weekje naar de zon willen om te relaxen en tot rust te komen?

Tom 12 juni 2013

1 Siampark is per (gratis) bus te bereiken (10 min.) 2 in feb en maart is het redelijk weer (20 graden). 3. weet ik niet. 4 Je kan wandelen, fietsen en duffe excursies boeken via het reisbureau. 5 Een kamer niet bij het zwembad. Best een appartement. 6. Het hotels wordt bevolkt door gezinnen met herrie makende kinderen. Ik denk dat je zonder kinderen beter een ander hotel zoekt.

handdoekenrekje (1 reactie)
clarinda 16 mei 2013

Kan iemand mij vertellen of er bij de apartementjes ook handoekenrekjes zitten om evt je wasgoed buiten te drogen. Alvast bedankt.

Jeske 18 januari 2014

Er hangt naast de deur een klein rekje waar je je handoeken of zwemspullen aan kunt hangen. Het is wel erg klein maar voldoet prima.

aquafun (1 reactie)
anita 05 februari 2013

Op alle foto,s vind ik geen waterpark terug. Ligt deze niet bij het Hotel? Hoe zit dat dan met het vervoer erheen? Graag hoor ik hier de ervaringen ervan. Dank je.

Tom 12 juni 2013

Aquafun en Siam liggen buiten Costa Adeje, aan de andere kant van de snelweg. Beide zijn te bereiken met gratis bussen van het park vanaf haltes op 300m van het hotel. De waterparken hebben niets met het hotel te maken.

Siam park inclusief (1 reactie)
Diaan 04 januari 2013

Bij dit hotel kan je onbeperkt toegang tot Siam waterpark bijboeken. Is dit de moeite waard of kun je beter losse kaartjes kopen??

M. 07 maart 2013

Hoi, Ik zag dat bijboeken 100 euro kosten en toegang 33 euro is voor volwassenen, dus pas als je mee darn drie keer gaat heb je het eruit!

Handdoekenservice (1 reactie)
Monique 06 augustus 2012

Is er een handdoekenservice ? En is er shampoo etc aanwezig in de badkamer???

Elske123 06 augustus 2012

Beste jomojela, Van de handdoekenservice heb ik geen gebruik gemaakt dus dat zal ik niet weten. Maar er was wel shampoo, douchegel, zeep, tandenborstelglazen en een douchekapje. Van alles 4 stuks(behalve het douchekapje en de tandenborstelglazen), want we waren met 4 personen. Groet, Elske

Wifi (2 reacties)
Marianne 18 maart 2012

Weet iemand of er gratis wifi aanwezig is

Richard 30 juli 2012

Ja, maar alleen in de hal bij de receptie. Je krijgt een code en met deze code heb je onbeperkt toegang tot internet.

Richard 30 juli 2012

Beetje late reactie, maar misschien dat iemand anders hier nog iets aan heeft :-)

aparthotel (1 reactie)
mira 27 januari 2012

Hoe warm is het in oktober op tenerife,en wat kan je beter boeken een bungalow of appartement.

J. 01 mei 2014

Ik zou altijd voor bungalow gaan! Veel leuker dan de hoogbouw en ook dichter bij het zwembad

Zwemluiers? (2 reacties)
Irene 17 januari 2012

Hallo, Wij gaan in maart een weekje naar Isabel Family. Nu was mijn vraag of daar in de supermarkt(en) zwemluiers te koop zijn. DAt scheelt dan weer in de bagage!

lis 09 februari 2012

ja hoor er zijn genoeg zwemluiers te koop.vlak naast het appartement zit een hele grote supermarkt die hebben van alles voor babies en kinderen

Irene 09 februari 2012

Bedankt voor je reactie Lis!

privacy (1 reactie)
Manon 26 oktober 2010

Ik zie op foto's soms meerdere tafels op een balkon, mijn vraag is of iedereen wel zn eigen afgeschermde balkonnetje/terras heeft?

1 2 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vier je carnaval of ga je liever op vakantie?

Bent u de eigenaar?