8,3

3 reviews over Vakantiehuis Casita La Paz in het Nederlands

heerlijk appartement, met prachtig uitzicht!

Marjolijn Pels, 26-4-2009

Prachtige locatie, rustig gelegen, 500 meter boven zee. vanuit slaapkamer, direct naar terras met schitterend uitzicht, zowel op zee als op de bergen. Eigenaar heel aardig en lekker gegeten in zijn restaurant (half in grot). Hele mooie tuin en prima zwembad. We hebben het erg naar ons zin gehad.
Gereisd met partner in april 2009

echt genieten in de kerstvakantie

cammaert, 3-3-2009

Heel leuk complex in de bergen. Wij hadden het prive huisje. Een groot houten huis met aparte badkamer en toilet.

Twee slaapkamers en een keuken. Een minpunt zijn de bedden en de bank. ( helaas echt waardeloos, heb er 2 maanden pijn van in mijn onderrug gehad terwijl ik nog nooit last van mijn rug heb gehad).

De ruimte om het huis heen is geweldig.

De eigenaars zijn super aardige mensen, als je extra handdoeken wilde kreeg je ze meteen.

Het restaurant is heel romantisch in een soort "grot".

Het eten is er goed.

Je hebt er wel een auto nodig.

Gereisd familie in december 2008

Mark, 24-5-2008

Hele leuke locatie zeker in de winter als het in Nederland regent en op Tenerife al zomer is. Dit appartement is gelegen op de berg, waarbij je een schitterend uitzicht hebt op Gran Canaria. Het complex is van een Belg, die ook een fantastisch restaurant heeft op het terrein. Het appartement ligt vrij centraal, we zijn het hele eiland over gereden en hebben we de gevarieerde natuur van Tenerife, van woestijnachtig tot bosrijk, en van tropisch tot de vulkaan, geweldig om te zien en dan ook heel fijn dat bij de reis gelijk een auto geregeld was.
Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casita La Paz in Candelaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casita La Paz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casita La Paz scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.