Beoordelingen Appartement Callaomar***

Callaomar***
48 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Callaomar***
Calle El Tenique S/N, 38678, Callao Salvaje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Callaomar*** in Callao Salvaje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Callaomar*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Callaomar scoort een 8,9 uit 10, op basis van 48 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Callaomar*** in Callao Salvaje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Callaomar***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Callaomar*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Appartement Callaomar*** vinden. Je kunt 1 video van Appartement Callaomar*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Appartement Callaomar*** met andere accommodaties in Callao Salvaje.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,6
8,7
9,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Feb. 2013
"Voelt als thuiskomen"vertalen
W.J. Bruinsma
8,0

11-03-2013 In 2009 zijn wij voor het eerst naar dit appartementencomplex geweest en omdat dit toen goed bevallen is, in 2013 nogmaals. Het is een kleinschalig complex, vooral bestemd voor de rustzoekers. Appartementen zijn voorzien van een kluisje (tegen betaling) en voldoende ingericht voor een verblijf van enkele weken. Dagelijks, behalve zondag, komt personeel de bedden opmaken en tweemaal per week worden de handdoeken gewisseld. Het gehele complex wordt uitstekend onderhouden en de eigenaar, Victor Alfonso, komt dagelijks op het complex. Mocht er iets kapot zijn, dan wordt dit meestal op zeer korte termijn vervangen.
In Callao Salveje is een nieuw strandje op loopafstand van complex.

met partner, Mei 2012
"Super appartement!"vertalen
Yvonne
9,0

10-06-2012 We zijn net terug van onze 2e vakantie bij Callaomar. Het appartement wordt heel goed schoon gehouden en ziet er echt super netjes uit! Het is 4 jaar geleden dat we hier geweest zijn, maar er is niets veranderd. De eigenaar Victor doet er ook alles aan om het zo te houden! Wij kwamen bijvoorbeeld aan op de dag dat mijn man jarig was en we kregen spontaan van hem een fles cava om het te vieren! Het zijn kleine dingen maar wel heel attent! Appartement is rustig gelegen en het is wel handig om een huurauto te hebben want je zit in een wijkje/dorpje waar niets te doen is. In de directe omgeving wel een paar restaurantjes maar niets bijzonders en een supermarkt dichtbij waar je verse broodjes en de (nederlandse) krant kunt halen. Zwembad is mooi en schoon. Bedden wel hard en kamers gehorig maar dat is volgens mij onvermijdelijk. Prijs -kwaliteit verhouding is echt prima! Kortom een aanrader voor de rustzoeker die niet in de drukte van bijv. Las Americas wil zitten.

met partner, Okt. 2011
"Heerlijk rustig"vertalen
Henjo
9,0

21-11-2011 Appartementen Callaomar liggen heerlijk rustig, het is een klein complex van maar 2 lagen met een fijn zwembad. Over andere appartementencomplexen heen heb je zicht op zee met vaak de prachtigste zonsondergangen. Het dorp met enkele supermarkten, winkeltjes en verschillende restaurants is lopend goed bereikbaar. Beschik je over een auto, ga dan winkelen bij de Lidl (zodra je van de snelweg afdraait richting Callao Salveje is de Lidl aan je rechterkant), dat is een stuk voordeliger. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad!

met vrienden, Sept. 2011
"Heerlijk rustig en zeer schoon apartement."vertalen
van Veen
8,0

25-09-2011 Wij zijn hier 1 week geweest en het is ons prima bevallen. Het apartement ligt in een rustige omgeving, maar na 5 min. zit je al op de snelweg. Het is zeer aan te raden, zeker met huurauto een goede grote kaart van het eiland aan te schaffen en evt. de TomTom mee te nemen. Huurauto hebben wij binnen notime kunnen regelen via de eigenaar van het apartement zonder gedoe met borg e.d. Het apartement zelf is eenvoudig ingericht. In ons apartement missten wij een afwasborstel, theedoeken, en afwasmiddel. Dat laatste is handig gewoon hier in de omgeving te kopen. Er is op 5 min. rijden een grote Lidl in de omgeving te vinden. Wat ons verder opviel is dat de apartementen zeer schoon werden gehouden. Zelfs de bladeren van de bananenbomen werden schoongeveegt met een doekje. De restaurantjes in de omgeving zijn heel 'internationaal' met vrij veel bekende standaardmenu's m.u.v. de papas bravas. Het enigste tapasrestaurant was helaas gesloten tijdens ons verblijf.

met partner, Apr. 2011
"Supper"vertalen
paul en anneke
10,0

17-04-2011 het is hier echt supper, een heel mooi app heel erg schoon aan alles er op en er aan
mensen die van de natuur houden en van rust is dit het juiste aderes met de bus kun je overal heen maar huur een auto dat is veel fijner we hebben dit in nederland al gedaan en gelijk op de luchthaven mee genomen de lidel is hier 10 minuten van dan en daar is alles tekoop als u met kinderen gaat is daar niet veel voor maar gaat u er elke dag op uit dan is het geen probleem wij gaan zeker nog een keer terug

met een groep, 2011
"Het is hier heerlijk en rustig"vertalen
Ina Natzijl
9,0

06-01-2011 In callaomar is het rustig, gezellig, ook voor ouderen. Goede kookgelegenheid. Uitzicht op zee en op exotische planten. Mooie natuur enz.

met partner, Sept. 2010
"Lekker ontspannen tot rust komen"vertalen
Moes
9,0

26-04-2011 Dit kleine appartementencomplex ligt niet in een grote stad.
Daardoor is het lekker rustig, wat zorgt voor optimale ontspanning.
De eigenaar is vaak aanwezig en kan en wil overal bij helpen.
Zo kwamen wij aan informatie over bussen en het huren van auto's.
De grote steden zijn makkelijk te bereiken en het openbaar vervoer is goed.
In het kleine centrum je zijn diverse restaurantjes en cafe's, voor iedere portemonnee.
Al met al hebben wij een geweldige tijd gehad!

met partner, Sept. 2010
"Zeer mooi appartement"vertalen
Johan
10,0

18-09-2010 Callaomar is een zeer goed onderhouden appartementencomplex, met een mooi zwembad. Er is in Callao Salvaje inderdaad niet veel te beleven, dus is een auto huren (zeker doen bij Viktor) een must. Dit is een ideale uitvalsbasis om het eiland te verkennen, en dan in de late middag nog even relaxen bij het zwembad.
De appartementen zijn echt volledig ingericht en superschoon.
Hier komen we zeker nog een keer terug.

met partner, Juni 2010
"Mooi appartement"vertalen
Lianne Baks
10,0

20-06-2010 Callaomar is een mooi kleinschalig appartementencomplex gerund door Victor en zijn vrouw. De appartementen zijn voor buitenlandse begrippen groot en zeer goed ingericht. Magnetron, waterkoker, broodrooster, koffiezetapparaat. Schoonmaak werd bij ons 5 x per week uitgevoerd en ook kregen wij een paar keer schone handdoeken. Het zwembad is heel mooi en schoon en er zijn voldoende ligstoelen.
Victor is 's avonds aanwezig van 6 tot 9 uur en bij hem kun je prima een auto huren. Dit is veel goedkoper dan via de reisorganisatie. Callaomar is geschikt voor iedereen die niet houdt van het massatoerisme. Callao Salvage is een dorpje waar verder niet veel te beleven valt. Met bus 472 kun je naar Playa de las Americas en Los Christianos, met bus 473 ook en daarmee kun je ook naar Los Gigantes. De bussen rijden zeer regelmatig door het dorp. Er zijn een aantal restaurants en kleine supermarkten, maar verder heb je eigenlijk wel een auto nodig om iets van het schitterende Tenerife te zien.

met jonge kinderen, Juni 2010
"Ideale plek voor een "rustige" vakantie"vertalen
Sabine
10,0

24-06-2010 Deze accommodatie ligt in het rustige dorpje Callao Salvaje, ± 12 km vanaf Costa Adeje. Heerlijk vanaf de toeriste massa verwijderd. Het dorpje heeft ± 10 restaurantjes en wat kleine supermarktjes. Alles is er dus te verkrijgen (ook voor baby´s). De accommodatie is echt bijzonder ruim opgezet. Kleinschalig (14 app.) groot zwembad. Een locatie voor echte rustzoekers. Het enige wat je s´avonds hoort is het dobbelen van de dobbelstenen van je buren. Groot terras, ideaal! Ook bijzonder geschikt met een baby.
Een auto is wel een must.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?