6,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Blue Sea Callao Garden*** bij :

25 tips over Appartement Blue Sea Callao Garden

Patrick, 16-11-2016
Reserveer vooraf thuis een huurauto. Zelf heb ik bijvoorbeeld een auto gehuurd bij Plus Car en op het vliegveld laten afleveren.
Edwin, 3-5-2015
Wij hadden kamer 1156 maar wel last van kakkerlakken, onze kamer lag beneden, misschien als je hoger zit dat je er geen last van hebt. Dolfijnentocht met Flipper Uno (3 uur) is zeker aan te bevelen. Een auto huren is ook aan te bevelen. Bij Corendon kan dit bij de reisleiding Femke, je hebt dan geen creditkaart nodig. 3 dagen voor € 75,-. El Teide is ook met eigen vervoer een aanbeveling. Mocht je slecht te been zijn dan is deze accommodatie niet geschikt.
Nicky , 28-4-2015

Voor een gezellig avondje stappen met leuke muziek en een gezellige uitgaansstraat raad ik aan om naar Las de Americas te gaan!

Bij de receptie vroegen wij om meer informatie over snorkelen. Het receptiepersoneel gaf aan dat we naar het bedrijf zelf konden gaan zonder te reserveren. Niks van waar. Dus wij waren eigenlijk voor niks bij dat bedrijf en het receptie personeel had eigenlijk van te voren even kunnen bellen.

Kamer 386 is een topkamer, dichtbij het restaurant/zwembad en mooi uitzicht!

jackysmit, 1-3-2015
Gelukkig hadden wij eraan gedacht, maar velen niet. Als je naar blue sea Callao garden gaat vergeet dan niet een eigen strandlaken mee te nemen ' er is wat dat betreft geen badhanddoekensevice bij het zwembad. Badlakens met tenerife erop in het dorpje kosten ong 15 euro per stuk.
jackysmit, 1-3-2015
Als je met de bus naar Playa de Amerca's of Los Gigantes wilt gaan , neem de bus dan voor het hotel, dus niet beneden bij de grote bushalte. Je hebt dan eerder kans op een zitplaats.
aad, 30-12-2014

de amerikaanse promenade is heel mooi maar duur in playa de las americas.

de markten zijn allemaal het zelfde de 1 op vrijdag is hetzelfde als zondag?

3 sterren waardig meer niet.

Jetzz, 10-5-2014
Wil je heerlijk vis eten, en eens een ander strandje zien? Als je een auto hebt, rijd dan naar Punta de Los Abades, een stukje voorbij het vliegveld. Er is daar een heerlijk strandje, je kunt er over de rotsen langs de zee wandelen en geweldig vis eten bij Brise Abdes (het tweede restaurantje vanaf de zee). Supervers en niet duur :).
Loeky Boxman, 12-4-2014

Een keer echt authentiek uit eten is bij" dornajo" in ifonche is op weg naar el teide.

Een goed restaurant waar je heerlijk konijn kunt eten of een ander heerlijk stukje vlees.

P. Huybens, 12-1-2014
Auto huren is aan te raden. Bestel van tevoren in Nederland, daar kun je veel mee verdienen.
Femke, 13-11-2013
Als je vanaf het hotel naar het centrum loopt, is het restaurant Albatros (behoort bij het hotel 'Albatros') zeker een aanrader! Heerlijk eten, erg vriendelijke bediening en het zit er elke avond vol! Ook het Tapas restaurant Chez Mimi is aan te raden. Eigengemaakte patat en heerlijke tapasgerechten!