Appartement United Paradise Chayofa Country Club Apartments

Appartement United Paradise Chayofa Country Club Apartments
United Paradise Chayofa Country Club Apartments
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor United Paradise Chayofa Country Club Apartments bij:

3 reviews over Appartement United Paradise Chayofa Country Club Apartments in het Nederlands

Resort met ijskoud zwembad en mooie appartementen

ingrid-eding, 17-1-2017

ik heb voor mij en mijn man en mijn zoon van 21 een appartement vrij laat in november geboekt. Reden van boeking: dit was nog het goedkoopste in de omgeving. Geboekt voor 3 nachten van 3-6 januari 2017.

Goed: gratis wifi in de bar en het restaurant / parkeren van de huurauto gratis ipv 2 euro (op de site van touroperator), heel groot en mooi appartement. Fijne bedden , ook het bankbed voor mijn zoon was groot en fijn.Rustig gelegen.'s nachts stil. We hadden 6C aan de voorkant van de receptie en achter uitzicht op het zwembad, zeep en wc-papier aanwezig, theedoeken, veel handdoeken. mooi en veel keukengerei. Leuke U-vormige keuken.

Aardige receptiemedewerkers, goed en goedkoop eten bij het restaurant en zeker een aanrader (alleen moet je soms een dik half uur wachten). We zijn er elke avond heerlijk gaan eten. De bar is gezellig en goedkoop. Een halve liter bier kost 2,30. Er is een bushalte voor het resort. Wij hadden een huurauto.

In 10-12 minuten ben je op het vliegveld, goede snelle verbinding van wegen dus.

Na de boeking in november is het hele bedrag er na een paar dagen afgehouden. Je moet wel je creditkaartnummer geven voor beschadigingen. (was nvt). Er zijn veel Engelsen.

Het slechtst vond ik het zwembad ! ijskoud!!! Mooi gelegen maar er is geen verwarming voor het zwembad. Het lijkt erop dat het resort het financieel niet breed heeft. In het appartement zag ik beschadigde tegels en wat hoekjes met

schimmelplekjes, maar algemeen vond ik, dat het een keurig appartement was. Het is wat afgelegen maar ligt wel aan een snelle weg naar het strand. c.a 3 km. de supermarkt bij het resort is wat prijziger dan normaal. Veel supermarkten in Arona en omringende dorpjes. Er zijn daar ook restaurantjes.

tip: neem een afwassponsje en afwasmiddel mee.(theedoeken zijn er wel)

Ik zou dit resort niet meer boeken vanwege het koude zwembad.

En jammer dat er geen gratis wifi in het appartement is. De gezellige bar maakt echter veel goed. Als je eenmaal de code hebt dan kun je daar ook zonder bestellen gratis wifi hebben.

Jammer dat je niet gratis kunt annuleren tot c.a 10 dagen voor aankomst.Was niet nodig, maar is wel fijn als het kan.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Mooie rustige uitval basis.

Andre Cuijpers, 22-3-2013

Betrokken en betrouwbaar personeel, rustige lokatie.Mooi schoon en goed verzorgt kompleks, ruime studio.Met buslijn 480 kan men naar Los Cristianos, 10min. koop in de kiosk een Bono buskaart !Wij hadden er een mooie week, wat vooral te danken was aan de manager Geri Jones.
Gereisd anders in maart 2013

Voordelig en mooi complex

Hans van den Berg, 10-2-2013

Chayofa Country club ligt even buiten Playa de las Americas. Prima rustig complex met ruime kamers, die van alle gemakken zijn voorzien. Met de auto is het slechts 5 minuten rijden naar het strand. Er rijdt ook een bus, of huur voordelig een auto.
Gereisd met partner in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement United Paradise Chayofa Country Club Apartments in Arona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement United Paradise Chayofa Country Club Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement United Paradise Chayofa Country Club Apartments scoort een 8.23 uit 10 op basis van 4 reviews.