Camping Aitzeta

7,8

4 reviews over Camping Aitzeta in het Nederlands

Geweldig ...

Ruurd, 16-8-2017

Als je een sportieve, gezellige en rustige camping zoekt in Spanje voor met name tentkampeerders met bovendien een fantastisch uitzicht, dan MOET je hier naar toe. Even goed bepalen waar je op deze terrassencaming wilt staan, want de plekjes verschillen nogal van grootte. Je kunt er eten en drinken, maar het dorp is 20 min lopen en daar is het goed toeven. Vanaf half negen kun je pas ergens iets eten...
Gereisd met partner in augustus 2017

Wauw, fantastische locatie

LISA, 20-7-2017

Tijdens onze roadtrip (laagseizoen 2015) door Frankrijk en Spanje, op zoek naar een camping, reden we door mutriku en troffen we het bordje van Camping Aitzeta aan. Een erg stijle en smalle bergweg (1 voertuig mogelijk! Lijkt me doodeng met caravan in geval van tegenliggers) leidde ons naar de camping bovenop de berg. Het uitzicht was verbluffend en we hadden nog nooit eerder zo'n prachtig gelegen camping meegemaakt, het is namelijk niet een standaard veld met hegjes of iets dergelijks, maar het is in verschillende hoogtelagen opgebouwd, zodat iedere gast kan genieten van het verbluffende uitzicht.

Je kan lopend naar bendeden naar het strandje en het haventje door het bos. Of even brood halen verderop in het dorpje. Schattige straatjes in het dorp zelf.

Kortom, echt een aanrader! We hebben het er jaren later nog steeds over.

Gereisd met partner in juni 2015

Sanitair: te weinig, oud en niet schoon

Bart, 28-8-2014

In het hoogseizoen geweest. Camping ligt prachtig. Terassen met uitzicht over zee (is minder met storm).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

rustig en zeer aardige eigenaar

f. privee, 13-5-2010

er is altijd plek. 's nachts nooit gelazer met herrie. prachtig uitzicht. het dorp is pachtig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aitzeta in Mutriku, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aitzeta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aitzeta scoort een 7.82 uit 10 op basis van 4 reviews.