Hotel Villa de Abalos

Hotel Villa de Abalos
Villa de Abalos

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa de Abalos bij:

1 review over Hotel Villa de Abalos in het Nederlands

Mooi authentiek hotel in La Rioja

henk004, 17-8-2012

Ontzettend mooi hotel in een oud adelijk huis, prachtige ligging in wijndorpje van La Rioja. Abalos is een leuk piepklein dorpje met smalle straatjes en wat bodega's. Heerlijk gegeten in het hotel. Ontbijt is erg goed, avondeten is ook super!

De Kamer die wij hadden was ook erg mooi + gratis wifi.

De Aziatisch uitziende vrouw van de receptie was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

De eigenaar José was niet klantvriendelijk (stugge man).

Als je het vraagt maken ze reserveringen voor wine-tasting in de omgeving, helaas kon in het Engels enkel om 10:00 uur 's ochtends (beetje vroeg voor wijn).

Verdiep je wel in de omgeving voordat je gaat, bij de receptie hebben ze niet zoveel toeristische tips. Ze hebben we een lijstje met leuke restaurant tips. Prijs/kwal kan ik niet beoordelen.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa de Abalos in Abalos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa de Abalos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa de Abalos scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.