Baskenland

Het unieke noorden van Spanje

Veel mensen rijden snel door Baskenland heen wanneer ze onderweg zijn naar Portugal of Zuid- Spanje. Toch is de regio zeker de moeite waard voor een langer bezoek. Bilbao is een leuke, moderne stad of bezoek de badplaats San Sebastian, ideaal voor surfers. Zon, zee en strand is er in overvloed, maar Baskenland biedt ook een geheel eigen cultuur.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pais Vasco (Baskenland) bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

260 Accommodaties Spanje, Pais Vasco (Baskenland)

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

Pais Vasco (Baskenland) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 164 reviews
Ben jij je aan het oriënteren op een vakantie naar Pais Vasco (Baskenland)? Dan kunnen wij jou daar wellicht mee helpen. Want op deze pagina en onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei bruikbare informatie over een vakantie op Pais Vasco (Baskenland). Je vindt hier een uitgebreid overzicht van populaire bestemmingen, bijzondere attracties en natuurlijk reviews over hotels en appartementen. Mocht je nog een beetje onzeker zijn over de juiste bestemming of hotel in Pais Vasco (Baskenland), dan kun je ook gewoon een vraag stellen op ons vraag en antwoord forum, dan doen wij ons best om je vraag zo snel beantwoord te krijgen. Ben je meer op zoek naar inspiratie of wil je een kleine inkijk in wat je te wachten staat op Pais Vasco (Baskenland), bekijk dan ook even de foto’s en video’s van andere reizigers. Dit zijn onafhankelijke foto’s en video’s genomen door reizigers tijdens hun vakantie en geven je een waarheidsgetrouw beeld van deze vakantiebestemming. Heb je een keuze kunnen maken voor een vakantiebestemming en / of accommodatie dan kun je hier ook eenvoudig de beschikbaarheid van appartementen en hotels checken via onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel of appartement vond. Op die manier kun jij met jouw mening anderen reizigers beïnvloeden.