Camping El Molino

Matig

6 reviews over Camping El Molino in het Nederlands

zeer matig bevallen!

Conny, 17-8-2016

Camping El Molino is ons zeer matig bevallen, de minpunten zijn meer als de pluspunten. Pluspunten zijn de gunstige ligging om de omgeving te verkennen en het zwembad. Minpunten zijn: 1 de meeste staanplaatsen hebben geen of nauwelijks schaduw, 2 het op zich ruime toiletgebouw gaf vooral koud water uit de drukknoppen die je om de paar seconden weer moet indrukken, de keren dat er wel warm water was was het kokend heet en aangezien het geen mengkranen zijn dus ook niet lekker om te douchen, in de afwasafdeling was altijd alleen maar lauw water, 3 behalve de vrouw aan de receptie en de bediening in de bar was de rest van het personeel zeer ongeinteresseerd, de jongens in de winkel zijn meer bezig met hun telefoon als met de klanten. En tot slot vielen ons de spaanse medekampeerders erg tegen, ze zijn erg luidruchtig en kijken nergens naar, het woord privacy kennen ze niet, als ze tussen jou en je tent doorlopen als je zit te eten omdat de kortste route naar het toiletgebouw is ben ik toch wel verbaasd. Daar kan de camping natuurlijk niks aan doen maar al met al komen wij hier niet meer terug!
Gereisd met partner in juni 2016

echt nooit meer

jaap, 14-7-2016

veel geld betalen voor een camping waar kwaliteit ver te zoeken is.

toiletgebouw was vies geen warm water geen verlichting .

en hoop lawaai op de camping.

45 euro betalen voor een hoop vergane glorie

Gereisd met partner in juni 2016

ruime camping

tonny morssinkhof, 16-10-2015

deze camping bestaat eigenlijk uit 3 delen.tw het hoofdgedeelte, met o.a een goed zwembad, receptie, winkeltje, restaurant, en vaste staanplaatsen (caravans etc.) van Spanjaarden,, en aan de andere zijde gelegen langs het riviertje Rio Argo 2 gedeeltes. Een uitsluitend mob. homes etc van Spanjaarden en het andere gedeelte voor de campinggasten met o.a ook houten bungalows.

Wij hadden er ook een van gehuurd, Netjes,schoon en kompleet ingericht.

Vanaf de camping zijn er mooie tochten te maken door meerdere natuurparken en uiteraard een bezoek aan Pamplona!

Gereisd met partner in augustus 2015

Saskia Loomans, 29-7-2015

Een paar dagen op deze camping gestaan en dat is ons prima bevallen! Het sanitair is groot en schoon. De plekken zijn vrij ruim. Tijdens ons verblijf was er een jongerenkamp, zij stonden praktisch naast onze staanplaats, maar we hebben er geen enkele overlast van gehad! Achterop de camping, vrij verstopt, ligt nog een prima loungebar met een grote speeltuin en een schommelstoel die over de rivier schommelt (heel idyllisch). Centraal op de camping is het zwembad, dat er prima uitziet, het restaurant en de winkel. Op het terras van het restaurant zit je mooi (niet op het pleintje, maar op het terras achter), maar het restaurant stelt niet veel voor: 9 euro voor een diepvriespizza vind ik nogal... Het campingwinkeltje heeft een zeer beperkt assortiment (maar wel goed brood). In de omgeving is geen leuk dorpje te vinden op fiets of loopafstand, dat vonden wij wel jammer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping, dichtbij Pamplona

Caroline, 5-8-2012

Wij hebben eind juli een weekje op deze camping gekampeerd. Wij stonden op een tentenveld (zonder stroom), bijna alleen. Behalve in het weekend, toen werd het enorm druk en rumoerig. De plaatsen op de camping zijn over het algemeen vrij ruim ( voor Spaanse begrippen), maar hebben weinig schaduw. Het toiletgebouw was doordeweeks redelijk schoon maar liet in het weekend te wensen over. De camping heeft een leuk zwembad met glijbaan, een midgetgolfbaan en ligt aan een riviertje waarin geroeid kan worden ( kano's en waterfietsen te huur). Vanaf de meeste toeristische plekken een aardig uitzicht over de heuvels en het dorpje Mendigorrio ( hier geen supermarkt of restaurants ed). Camping heeft heel klein winkeltje, restaurant en pizzabar bij de rivier. Animatie op het terras, niet te dicht bij toeristische deel. In een half uurtje ben je in Pamplona, Estella, Olite. Verder zijn ook San Sebastian en het woestijnachtige natuurgebied Bardenas Reales goed bereikbaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Nette camping met uitzicht op het stadje

Paul, 7-1-2009

Camping bestaat uit 2 gedeeltes links vaste plekken rechts toeristische plaatsen .

Heel weinig schaduw

Toilet gebouw schoon en netjes ,picknickplekken aan de rivier waar je niet in kon zwemmen .

Zwembad niet al te groot .

Doordeweeks rustig in het weekend meer spanjolen .

Klein winkeltje met spaanse producten .

Terras met barretje met (toen) een grote TV

Gereisd met oudere kinderen in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Molino in Mendigorria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Molino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Molino scoort een 5.44 uit 10 op basis van 7 reviews.