Camping Urrobi **

Urrobi

2 reviews over Camping Urrobi in het Nederlands

Camping Urrobi

Marloes, 10-9-2013

Wij hebben hier een paar dagen gestaan. Camping met mooie tentplaatsen, schoon sanitair, veel vaste staanplaatsen maar hier geen last van gehad. Gratis wifi aanwezig. We vonden niet alle medewerkers even vriendelijk, maar juist heel stug en niet behulpzaam, overkomen.

Pamplona is op rij afstand aanwezig en vonden wij de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met partner in januari 2013

Mooi gelegen in de bergen.

Jan, 3-8-2012

Vriendelijk ontvangst. Mooie grasplaatsen niet vrij maar gemarkeerd.

Het was nu niet druk maar bij drukte wordt je achter elkaar gezet.

Plaatsen hebben niet veel schaduw.

Mooi speel terrein voor kinderen met een overdekt zwembadje er is ook een mogelijkheid om in de beek die langs de camping loopt te zwemmen er is een dam in gemaakt.

Honden kunnen goed worden uitgelaten (los) aan overzijde ingang loopt men zo de bergen in.

Camping is vooral voor mensen die van een actieve vakantie houden.

Ligt op 45 min van Pamplona.

Wij hebben de camping gebruikt als doorgangscamping maar is zeker geschikt voor een lager verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Urrobi in Aurizberry, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Urrobi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Urrobi scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.