Hotel Catalonia Conde de Floridablanca ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Catalonia Conde de Floridablanca**** bij :

1 review over Hotel Catalonia Conde de Floridablanca in het Nederlands

B. R. van Maurik, 2-1-2007

Gunstig gelegen in de stad om ook de omliggende bezienswaardigheden te bezoeken of als je op doorreis bent naar verder weg gelegen oorden. De bediening overdag is vriendelijk en de kwaliteit van het eten goed.

's Avonds en 's nachts laat de receptie het af weten en tijdens mijn verblijf sloeg de airco op hol.

Op de ene etage zat je op de noordpool en op de andere midden in de Sahara. Op mijn herhaalde vragen waarom deze verschillen werd laks gereageerd met de opmerking dat het hotel vol zat en de airco het niet aankon (??) en daar moesten wij het maar meedoen. In ieder geval was dit voorval voor mij genoeg om dit hotel zijn sterren niet waard te vinden.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia Conde de Floridablanca in Murcia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia Conde de Floridablanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Catalonia Conde de Floridablanca scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.