Villa Casa Mazarron

6,5

2 reviews over Villa Casa Mazarron in het Nederlands

Nooit meer

John, 27-7-2017

Goed checken !! en foto,s maken bij aankomst , als er dingen zijn waar je bij vertrek voor moet boeten , want doe je dit niet !! ben je gewoon je borg kwijt , bij ons was alles goed ,alleen stond er een goedkope BBQ buiten die roestig was en een zeepbakje waar je de wasverzachter in moet doen en die was een beetje aangeslagen , kan je eruit halen en onder de kraan schoon spoelen . maar ze vinden altijd wel wat om je borg in te houden , wij hebben daar 2 maanden gezeten , en daarvoor 3 maanden in een andere Casa Dendria op hetzelfde resort !! was ook niet wat wij hadden geboekt , binnen was alles netjes , maar buiten waren alle stretchers kapot , had betaald in de huurprijs elektra 100 euro per maand , dus 300 euro totaal !! bij aankomst kreeg ik 6 elektrakaarten a 20 euro , dus 120 euro , de stroomvoorziening voor de hele Casa gaat via een kaartlezer , dus heb je geen tegoed meer op je kaart heb je ook geen stroom !! meerdere keren mijn beklag daar gedaan op kantoor van de touroperator , maar je wordt niet begrepen , dus ik ben 2 maal belazerd 180 euro voor Casa Dendria en 200 euro borg voor Casa Paloma , ben nu al maanden bezig om op een fantsoenlijke manier mij borg terug te krijgen , maar je krijg alleen maar te horen SORRY SORRY zal niet meer gebeuren !!

Deze 2 Casa,s staan op de Mazarron Country Club.

Gereisd met partner in januari 2017

fantastische plaats

info_752, 9-3-2010

villa cassa mazarron is een geweldige vacantie villa, veel ruimte groot prive zwembad,mooi afgewerkt,prachtig uitzicht enz. te veel om op te noemen.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Mazarron in Mazarrón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Mazarron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa Mazarron scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.