1 review over Villa Camposol in het Nederlands

Een mooi en gezellig huis!

Jeannette Beerepoot, 21-10-2011

Villa Camposol sector B is eigenlijk de allerbeste optie die we hadden kunnen kiezen. Wij hebben deze woning via internet geboekt.

Kontakt gehad met Nederlandse mensen die de eigenaren zijn van dit mooie huis, dit beviel ons ook uitstekend.Wat wij heel erg fijn vonden is dat je voor en achter bij het huis kon gaan zitten. Als het te warm was bij het zwembad zaten we aan de voorkant en eventueel andersom.

De villa ligt zoals ik al zei in sector B, en dit is tevens ook het gezelligste deel van Camposol. leuke eetgelegenheden, pubs en een mooie grote supermarkt.Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Hartelijke groeten fam. Bruin en fam. Brondsema uit Den Helder Holland

Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Camposol in Mazarrón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Camposol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Camposol scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.