Hotel Casa Oasis **

Hotel Casa Oasis
Casa Oasis
9,1

12 reviews over Hotel Casa Oasis in het Nederlands

Heerlijk tot rust komen en genieten.

Martin Alblas, 21-7-2008

Ons verblijf was (te) kort bij Casa Oasis. Dat betekent dat we uiteraard nog een keer terug gaan. Rust, ruimte, uitzicht en het spaanse eten is allemaal aanwezig.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Tim van Raardsbergen, 30-6-2008

Als wij hoger dan een 10 zouden kunnen geven dat deden wij dat direct!!!!

Casa Oasis ligt heerlijk rustig gelegen in een schitterende omgeving. De kamers zijn keurig verzorgd, en met name het eten is voortreffelijk. Wat we ook erg leuk vonden is dat er s' avonds 1 lange tafel wordt gemaakt, en alle gasten te samen eten. Erg leuk (zeker blijven doen!)

Wij voelde ons thuis, harstikke bedankt

Gereisd familie in juni 2008

Gidy y Emmy Kersten, 29-6-2008

prachtige natuur en uitzicht

vriendelijke mensen

vele tripjes in de omgeving

veel fijne stranden op half uurtje afstand

heerlijk zwembad

heerlijke rust

Eduardo, 29-6-2008

Prima Bed & Breakfast op het platteland van de provincie Murcia. De eigenaren doen er werkelijk alles aan om de gasten een geweldig verblijf te laten hebben.

Ongelofelijk wat ze hebben gemaakt van een oude, vervallen spaanse cortijo.

Nadeelte: Toch nog wel een klein half uurtje rijden naar het strand, maar de badplaatsen daar zijn wel heel gezellig. Niet dat massatoerisme zoals bij andere costa's. Anderzijds is de ligging fantastisch voor als je rust en ruimte zoekt.

Gereisd met partner in juni 2008

Casa Oasis, een oase van rust

Eduardo, 28-6-2008

Uitstekende Bed & Breakfast op het platteland in de provincie Murcia. Misschien iets te ver van de kust en de badplaatsen, maar wel prachtig en rustig gelegen. Het klimaat in deze streek is heerlijk wanneer het in Nederland nog fris is.

Werkelijk fantastisch wat hier van een oude cortijo is gemaakt.

Femke van der Rhee- van Bockel, 28-6-2008

In een rustige omgeving staat een prachtige B&B. Het eten is er geweldig, de sfeer is er goed. Leuk en mooi zwembad. Mooie ruime kamers. Erg geschikt voor kleine kinderen.

Voor het strand moet je een stukje rijden, maar is wel goed te doen. Wij hebben er met zijn drietjes een super vakantie gehad.

Gereisd familie in juni 2008

A.G.A. Kooning, 28-6-2008

Een prima B&B adres midden in het Spaanse land. Stijlvol ingerichte kamers,heerlijk schoon zwembad en ruim terras met bar. Een rustige omgeving waar je lekker kunt wandelen. Van hieruit zijn allerlei toeristische aktiviteiten te bezoeken waarna je weer heerlijk van de rust kunt genieten en je laat verwennen. De eigenaar (fam. vd Hooven) is niets te veel om het zijn gasten naar de zin te maken.

Veerle, 28-6-2008

Super locatie, zelfs voor Belgen en Nederlanders die in Spanje wonen en er gewoon even tusen uit willen. Je voelt je dadelijk THUIS. Zelfs onze Thaise vrienden waen diep onder de indruk.
Gereisd met vrienden in juni 2008

H. Bosscher, 22-6-2008

Luxe nieuwe kamers met uitstekende service midden op het mooie Spaanse platteland. Dit alles dient als uitstekend vertrekpunt voor allerlei toeristische aktiviteiten.

Jacqueline ter Maten, 22-6-2008

De B&B is prima, stijlvol ingerichte kamers,fijn zwembad en de locatie is prachtig, midden in het spaanse land. Misschien voor strandliefhebbers iets te ver van zee (25km). Voor rustzoekers en voor natuur en wandel liefhebbers ideaal. De eigenaar heeft volop tips en ideëen voor een aangename dagvulling. Op verzoek kan er ook avondeten gemaakt worden.
Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Oasis in Almendricos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Oasis scoort een 9.08 uit 10 op basis van 12 reviews.