Vakantiehuis Casa Buena Vista

8,3

2 reviews over Vakantiehuis Casa Buena Vista in het Nederlands

Aan te bevelen

Arend Jan, 3-12-2016

Prachtig Spaans huis in een mooie omgeving. Het uitzicht vanuit het huis op de bergen is fantastisch. Ook het huis zelf is een prima plek om te verblijven. Je komt hier echt tot rust!
Gereisd met vrienden in april 2015

Prachtig huis in authentieke omgeving!

Emmy Brak, 19-9-2010

Fantastisch huis in een prachtige vallei. We genoten van het ruige landschap in de Ricote Vallei met mooi licht van opkomende- en ondergaande zon. Wij hebben het terras achter tot Zen-meditatie plek omgedoopt en daar in de perfecte atmosfeer steeds onze yoga oefeningen gedaan. In de ochtend lekker joggen in de heuvels en dan ontbijten op het terras. Het huis is verder van alle gemakken voorzien. Heerlijke keuken en openhaard vuur maakt het romantisch. De omgeving is nog echt authentiek Spaans en dat maakt het bijzonder. We komen zeker terug volgend jaar.
Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Buena Vista in Abarán (Campo de Ricote), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Buena Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Buena Vista scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.