7,8

10 reviews over Vakantiehuis Villa's Torre Soli Gardens in het Nederlands

al 2x heerlijk genoten!

Fam. A. de Pee - Krimpen aan den IJssel, 16-9-2009

Al twee vakantie's (2007 en 2008) hebben we doorgebracht in de Villa's Torre Soli Gardens.

Over enkele dagen vertrekken we voor onze vakantie 2009, wederom op Menorca, dit keer in een andere accomodatie van MenorcaRentals.com

Gezien de toekomstige leerplicht van de kinderen zal het waarschijnlijk de laatste keer dat we op een redelijk budgetvriendelijke manier van dit 'paradijs' kunnen genieten.

Verwacht geen topgastronomie, verwacht een heerlijk eiland waar het prijsniveau redelijk is en de faciliteiten uitstekend zijn.

Wat zouden we daar graag gaan wonen!

Tot snel Menorca!

Gereisd familie in september 2008

Villa's redelijk maar niet bijzonder

Anna, 13-4-2009

Wij zijn in mei 2008 naar een villa van Torre Soli Gardens geweest. Het weer was erg slecht en dan merk je dat de villa niet ideaal is, omdat je veel binnen zit. Als het prachtig weer is, zul je meer plezier beleven aan de villa. Buiten is nl. een prima terras en een lekker zwembad. Binnen is het vrij basic en verouderd. Wel in de keuken alles wat je nodig hebt. We hadden zeker een auto nodig. Het ligt bovenop een heuvel en het is een flinke klim terug vanuit het centrum. Voor de boodschappen moet je een eind rijden. We hadden vrij veel last van klein ongedierte (pissebedden etc), waarschijnlijk omdat het door het slechte weer zo vochtig was. Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding niet zo goed... je betaalt toch flink voor een verouderde villa. Wij gaan niet meer terug.
      Gereisd familie in april 2009

Villa's ver van het centrum

M. de Boer, 13-10-2008

Leuke ruime vrijstaande villa's.Maar niet in het naseizoen.Omdat het boven op de heuvel lag veel windt.In het centrum was al veel dicht.We waren er in oktober.De villa heeft een erg mooi zwembad maar koud.In de villa is veel maar geen koffie apparaat.Neem wel wat theedoeken mee en dweiltjes.Er wordt op dinsdag en donderdag bed opgemaakt en gedweilt.De bedden zijn erg hard.
        Gereisd met partner in oktober 2008

Bernard Reiziger, 7-6-2008

De villa's liggen op zich leuk met veel privacy. Op het eerste gezicht zijn ze ook erg mooi, maar ze hebben veel last van vochtproblemen waardoor het nogal muf is binnen. De bedden zijn van zeer slechte kwaliteit en de kwalificatie "villa" onwaardig. Echt 100% rugpijngarantie. De keuken is wel erg goed inclusief vaatwasser. Ook het prive zwembad is prettig en wordt regelmatig onderhouden. Neem wel eigen handdoeken mee, want je krijgt maar 1 zielige handdoek om de 4 dagen. Let op!met kleine kinderen tot 5 jaar, want er zijn allemaal steile trappen en hekken waar je zo onderdoor kan vallen.

Son Bou is als plaatsje erg leuk en gemoedelijk. Alleen geschikt voor families. Het handige is dat je rond 7 uur uit eten kan in best goede restaurants, wat elders in Spanje onmogelijk is. Het aantal "tourist traps" valt mee. Vriendelijke bediening. Het strand van Son Bou is perfect voor kids. Je kan heel dichtbij parkeren, veel tentjes met toilet en schoon strand.

2 Bedjes + parasol zijn 17 euro.

Gereisd anders in mei 2008

M. Prinsen, 16-10-2007

Van 7 tot 15 oktober een heerlijke vakantie gehad in deze prachtige villa! Villa is pas een jaar in gebruik en dat is te zien. Alles is nog als nieuw! Wij waren met z'n tweetjes en dat is eigenlijk te ruim. Zwembad buiten was heerlijk, alleen iets aan de frisse kant (maar ja, t is oktober). Huurauto was ook prima, een Seat Ibiza van 3 weken oud. Schoonmaak was op dinsdag- en donderdagochtend en hield een dweilbeurt en schone handdoeken in. Personeel was erg vriendelijk!

Eten vond ik wel wat minder, het is namelijk vooral gericht op Engelsen.

Menorca was toen wij er waren erg rustig wat toeristen betreft. Het eiland heeft een schitterende natuur! Wij vonden dit leuker dan bijvoorbeeld Samos (Griekenland).

Voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in oktober 2007

G.J.A. van Laar, 8-10-2007

Prachtige villa's en mooie locatie, veel privacy. Mooi eiland, mooi strand bij Son Bou, mooie natuur. In september wel geregeld dagen met bewolking en regen. De temperatuur kan dan flink schommelen. De huurauto was zo goed als nieuw, maar de standaard auto bij het arangement is te klein. Het huren van een grotere auto - is bij meer dan 4 personen - noodzakelijk. Service op zo'n Spaans? Er is tussentijds niet schoongemaakt en het beddegoed en de handdoeken/theedoeken zijn niet gewisseld. Op de dag van vertrek mochten wij echter tot 16.00 uur gebruik blijven maken van de villa. De normale check-out was 10.00 uur. Een en ander had te maken met de overboeking van onze terugvlucht, waardoor wij 10 uur later vertrokken.
              Gereisd anders in september 2007

fam. Hoogstraten, 26-9-2007

Villa's zijn prima! De schoonmaak is zeker minder, op het oog wordt er een beetje geveegd en gedweild. Strand is super, breed en de zee zeer geschikt voor kleine kinderen. Het eten in Son Bou vonden wij niet echt goed (misschien einde van het seizoen). Alles is gericht op de snelle (snack) hap. In de plaatsen Ciutidella, Mahon en Fornells is het eten veel beter. Leuk om te bezoeken! Het is een prima vakantie bestemming, met mooi weer op maar twee uurtjes vliegen. Zeker een aanrader
                Gereisd anders in september 2007

Vakantie Familie, 29-8-2007

Perfecte villa son bou mooi plaats en mooi schoon wit strand.

C. Klootwijk-Van Dis, 3-8-2007

Perfecte villa. goede ligging en prima badplaats son bou. wij komen er graag nog eens terug.

Ook combinatie met auto was prima

De vakantie gangers, 29-7-2007

Villa's liggen achter het hotel waarvan de airco de gehele dag hoorbaar is. De service van de receptie is goed reageren snel, schoonmaak is 2x per week is mindere kwaliteit. Villa's zijn goed. In Son Bou is het goed eten hebben alle restaurants gehad. Strand is perfect mooi schoon en groot. Hebben diverse kleine stranden bezocht die volgens de touroperator als goed werden aangeduid maar konden niet tippen aan het strand van Son Bou. De receptie ligt niet bij de villa's maar in het dorp.
                      Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa's Torre Soli Gardens in Son Bou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa's Torre Soli Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa's Torre Soli Gardens scoort een 7.8 uit 10 op basis van 10 reviews.