Appartement Son Bou Playa **

Appartement Son Bou Playa
Son Bou Playa
8,6

4 reviews over Appartement Son Bou Playa in het Nederlands

Rustige plaats met veel kinderen

Jeroen, 4-11-2013

We waren met 2 stelletjes. De accommodatie was schoon en we hadden voldoende ruimte. Personeel was erg vriendelijk. De accommodatie had zelf 1 zwembad maar er waren nog 2 plaatsen waar gezwommen mocht worden. Het naastgelegen zwembad heeft een glijbaan maar dit kost 50 cent om één keer te mogen glijden. De bedjes bij de accommodatie waren erg slecht en gering aanwezig. Wij hebben op het gras gelegen naast het zwembad wat prima was. Het centrum ligt op 10 minuten lopen waar enkele restaurants zitten van verschillende kwaliteit. In dit gebied zijn ook een aantal winkels te bekennen. Het zandstrand is 15 minuten lopen, 2 bedjes en een parasol kost 14 euro. Omdat Menorca vooral gericht is op kinderen is er 's avonds weinig te doen. Wij gingen elke dag naar het naastgelegen hotel waar live muziek was(coverbands). Al met al hebben wij een prima vakantie gehad maar vanwege het hoge percentage kinderen en de te rustige omgeving zullen wij hier niet meer terug keren.
Gereisd met partner in juli 2013

Heerlijke vakantie

martijnpulles, 11-9-2013

Net en rustig appartement. Op loopafstand van strand, zwembaden, eetgelegenheden, winkels, etc.

We zijn net terug van een heerlijke vakantie met een klein meisje van 2.

Er zijn in het complex waar het appartement onderdeel van uitmaakt 3 nette, leuke en eenvoudige zwembaden waar je gebruik van kunt maken met restaurants. Het plaatsje zelf heeft wel wat winkeltjes en restaurants maar echt culinair hoogstaand is het allemaal niet, voor ons goed genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Mooi appartement,slecht kinderbed!

Mariska en Michel, 23-9-2011

De appartementen zien er gelikt uit,zie bovenstaand stukje.Het kinder(reis)bedje voor onze dochter van 20 maanden was echter zeer slecht,er zat n hele harde plaat dwars over het midden waardoor ze op een soort bergtop lag.Neem dus n extra matrasje of het liefst een eigen reisbedje mee!Het zwembad op de foto van de reisorganisatie is van naastgelegen Club Jaime en niet van Son Bou Playa.Het is hier heerlijk met een lekker grasveldje eromheen.Het eigen zwembad is prima alleen wat glad in en om het zwembad,waardoor veel kleintjes uitglijden.Wij zaten in het naseizoen en nu waren er al geen ligbedden beschikbaar.Het restaurant bij het zwembad is prima.Het complex is ruim opgezet met mooie tuinen.Wij hadden een appartement met een balkon wat erg prettig is omdat je kind dan ook lekker naar buiten kan.Het strand is 15 min lopen en heerlijk!Ga 'smorgens,want 'smiddags komt er standaard wind opzetten en ontstaan er stromingen.Al met al was het er heerlijk!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Son Bou Playa bij:

Luxe, kindvriendelijk, helemaal top!

brenda, 26-8-2011

Gloednieuwe appartementen in prachtige tuin. 20 minuten van het vliegveld. Van alle gemakken voorzien - airco, wasmachine, magnetron, satelliet-tv. Heel netjes, goede service, wekelijks schone handdoeken en beddengoed. Wij zaten op ongeveer 6 meter van het zwembad, met lifeguard. Daar is ook een prima restaurant. Supermarkt in de buurt, alleen het strand is even lopen of met de bus, omdat je niet door het natuurgebied voor de deur kunt lopen. Was ook vrij druk toen wij er waren. Wel fantastisch helder water en een heel lang ondiep stuk. Al met al een absolute aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Son Bou Playa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Son Bou Playa in Son Bou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Son Bou Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Son Bou Playa scoort een 8.63 uit 10 op basis van 4 reviews.