Hotel Sol Club Milanos Pinguinos ***

Sol Club Milanos Pinguinos

27 reviews over Hotel Sol Club Milanos Pinguinos in het Nederlands

Overbevolkt,rumoerig,vuil,oud

Ellen, 5-10-2017

Slechtste hotel ooit. De eetzaal was net een schoolrefter vol joelende kinderen. Eten was ondermaats. Geen streekgerechten.ppl ranzig vuil. Kamers zijn oud,meubilair versleten en stuk. We zijn geradbraakt rerug uit vakantie gekomen.het bed is een houten plank met een versleten matras. In het hotel wordt er van alles aangeboden maar als je gebruik van wilt maken dan gaat het niet. Niet alle personeelsleden spreken Engels. Het terras aan de kamer brokkelde af,geen veilig gevoel. Enige positieve was de ligging zodat we gelukkig constant weg konden overdag. We hebben 6 dagen een scooter gehuurd om weg te zijn uit het.hotel. veeeeeel te duur voor dit ondermaats oud simpel hotel. We zijn geradbraakt uit vakantie teruggekeerd door de.slechte nachtrust omwille van slechte bedden, doorlopende wc,...
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische plek om te bezoeken met kinderen.

Martlinbri, 12-8-2017

Er worden diverse activiteiten georganiseerd voor kinderen, alleen is dit helaas alleen gebaseerd op de buitenlandse kinderen, alle activiteiten worden begeleidt door de Spanjaarden zelf en wordt er dus nergens enigzinds Nederlands gesproken.

Verder beginnen de shows pas om 22:00 s avonds.

Daarnaast is er een kleine boulevard, wel leuk dat ze iedere avond een kermis hebben voor de kinderen.

Het hotel ligt dicht bij het strand en het zwembad, dit is ideaal. Het uitzicht was dan ook super mooi.

De kamers worden goed schoongemaakt, helaas was de kamer erg klein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima hotel voor een weekje zon!

Nico, 25-8-2014

Na het inchecken kunnen we vroeg terecht bij het ontbijt. De kamer, die qua grootte tegenviel, is zoals gebruikelijk vanaf 14.00 gereed. Het personeel is over het algemeen vriendelijk en attent. De beide restaurants zijn grootschalig, daar moet je van houden. Het eten valt niet tegen en is wat je van een driesterren hotel mag verwachten. Enige variatie over de verschillende dagen. Rond het zwembad zijn ruim voldoende zonbedden en geedurende de dag worden verschillende activiteiten georganiseerd: o.a. zumba, spinning, aquarobics, voetbal, waterpolo voor volwassenen en veel activiteiten voor kinderen.
Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Club Milanos Pinguinos bij:

Redelijk hotel met véél te kleine kamers.

Glen, 31-7-2014

Ik ben net terug met een familie van een weekje Sol Milanos Pinguinos.

Het hotel is zeker een aanrader voor een familie met kleine kindjes. Het thema draait helemaal rond de Flinstones. Voortdurend zijn de animators bezig om de kleinsten te entertainen. Leuk om te zien. De avondshows zijn echt prima gedaan.

Over de kamers zijn we helemaal niet te spreken, deze zijn véél te klein!

Het buffet is zo goed als iedere avond helemaal hetzelfde maar wel veel keuze natuurllijk. Niet prima ook zeker niet slecht.

We hebben deze reis gemaakt via touroperator . Jammer dat er zo weinig excursies waren.

Qua prijs / kwaliteit vind ik persoonlijk dat we te veel betaald hebben voor deze week all-inclusive.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Leuk hotel

katia bout, 4-7-2014

Wij zijn in juni geweest en het seizoen was nog niet volop bezig,waardoor het er nog vrij rustig was.

Inderdaad kleine kamers maar die wel heel netjes zijn,vriendelijk personeel en een super animatieteam.

Het eten is zeker niet slecht maar vergeet niet dat je in een 3 sterren hotel verblijft,dus de uitgebreide buffetten van een vijf sterren hotel zijn er niet.

één klein nadeel wifi is te betalen,maar tegenover het hotel zijn er genoeg bars en restaurants waar er free wifi is.

Hotel ligt direct aan het strand.

Menorca is een zeer mooi eiland

tip:huur eens een auto en rijd een dagje rond,o,gelofelijk hoe mooi da natuur nog is.

Gereisd met partner in juni 2014

Leuk !

katia, 20-6-2014

We zijn juist terug van onze vakantie en zijn toch wel tevreden. Je komt in een 3 sterren dus weet je ook wat te verwachten,de kamers zijn inderdaad wat aan de kleine kant maar wel heel netjes,het buffet is inderdaad niet zo uitgebreid maar wel lekker en toch gevarieerd.

Voldoende ligzetels aan het zwembad en een super animatieteam,een paradijs voor kinderen.

Gereisd met partner in juni 2014

Aanrader

Edwin, 25-7-2011

Hotel met mooi zwembad en een super ligging dicht bij het strand en het centrum.

Veel animatie voor de kinderen. Echter sommige activiteiten tegen betaling.

Eten was niet altijd even warm, wel meer dan voldoende keus.

Kamers iets aan de kleine kant vooral met het extra bed voor de kinderen er bij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prima hotel op uitstekende locatie

André Kallie, 20-7-2011

Het hotel is voorzien van een mooi zwembad met voldoende ligbedjes, je hoeft niet vroeg op te staan om een plaatsje te reserveren!!!! Het leven komt pas na 10.00 uur op gang en de meeste gezinnen houden in de middag een siesta, ideaal voor de weinige Hollanders in het hotel. Voornamelijk Spaanse, Italiaanse en Engelse gezinnen.

Voor de kinderen is er de hele dag wat te doen. Het entertainmentprogramma is leuk tot goed, zowel op de dag als in de avond. In sommige beoordelingen las ik dat men niet tevreden was over het eten maar het eten was prima en voldoende gevarieerd voor een hotel met 3 sterren! Bovendien kan je kiezen uit 2 restaurants en kan je eten van 08.00 uur tot 22.00 uur in de avond. Je moet even kijken wat voor jou de gunstigste tijd is. Wij gingen rond 19.30 uur omdat de meeste gasten pas later gingen eten.

Mooi strand op 30 meter lopen, zeer geschikt voor de allerkleinsten. Enige wat aan te merken is, zijn de kleine kamers ( wel schoon) en de wachttijd op de liften!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Toch maar nooit meer, veredelde eenpersoonskamers

A Viane, 20-9-2010

Ligging hotel, perfect aan het strand en toch centraal te Son Bou (artificieel vakantiedorp met wel een prachtige natuur) Kamers: er werd inderdaad al geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn, sommigen relativeren het met te zeggen je slaapt toch alleen maar op je kamer, maar mijn koffer moest op het kleine balkon, want er was nauwelijks ruimte voor een koffer te plaatsen en wij waren er met 2 personen. Ik schat de kamer op 2,80 m breed en een lengte van misschien een 4,10 m, en een badkamer waarin je zich nauwelijks kan draaien.Alle dagen netjes gepoetst en alles op tijd ververst. Het restaurant: meestal was het eten er lekker volgens de normen van een grootkeuken, verwacht hier geen fijnproeversrestaurant, maar degelijk en voor ieders smaak, zowel ontbijt alsook avondmaal. Het restaurantpersoneel loopt de voeten van hun lijf en laten niemand voor, zeer vriendelijk!wirelessInternet kost geld, foute boel! Voor mij dus eerder een 2**+ ipv 3***.
Gereisd met vrienden in september 2010

Wij komen hier niet meer

n.westerhuis, 19-9-2010

Kamers erg klein voor 4 personen of 2 volwassenen met 2 kinderen.

Animatie pas prima de kinderen konden zich prima vermaken.

He strand was dichtbij en dat was heerlijk.

Het eten was meestal lauw of koud, en wij zijn allemaal een dag ziek geweest van het eten.

De service was goed.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Club Milanos Pinguinos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Club Milanos Pinguinos in Son Bou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Club Milanos Pinguinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Club Milanos Pinguinos scoort een 6.96 uit 10 op basis van 28 reviews.