Hotel Sol Menorca ****

Sol Menorca

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sol Menorca bij:

1 review over Hotel Sol Menorca in het Nederlands

Nellie, 24-3-2004

Ik ben niet in dit hotle geweest maar in app. Lord Nelson. Wel ben ik Santo Thomas geweest en dat was geweldig, maar je moet wel van rust houden want een echte uitgaansleven kent Santo Thomas niet. Er zijn wel restaurants en leuke cafe's maar het is niet te vergelijken met Mallorca. Zoek je rust en wil je dat je kind geniet dan is dit de plek bij uitstek. Het hele eiland is op kinderen gebaseerd. Wij hebben een auto gehuurd en zijn zo het hele eiland doorgecrossed. DAt is niet zo gek als je bedenkt dat het eiland maar 47 nkilometer lang is. Als je toch drukte wil dan zou je een bezoek aan Son Bou of aan Ciutadella kunnen brengen. Het laaste plaatsje is een echt havenstadje. Vanaf dat plaatsje zie je Mallorca liggen. Het is de moeite waard om dit eiland eens te bezoeken
Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Menorca in Santo Tomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Menorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Menorca scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.