Aparthotel Resort S'Algar / Holiday Village S'Algar ***

Aparthotel Resort S'Algar / Holiday Village S'Algar
Resort S'Algar / Holiday Village S'Algar
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Resort S'Algar / Holiday Village S'Algar bij:

15 reviews over Aparthotel Resort S'Algar / Holiday Village S'Algar in het Nederlands

Rustig, ruim zwembad.

Vandenbulcke, 11-8-2013

Toen we op luchthaven Menorca aankwamen kregen we te horen dat er overboeking was in Las Palmeras en dat we hierdoor 1 nacht naar San Luis moesten.

In Las Palmeras waren de appartementen ruim en van het nodige voorzien. Wij hadden ook een goede ligging, op het 2de verdiep en op een hoek.

Aan het zwembad was het zeer ruim en was er steeds plaats (wat voor ons een pluspunt is).

Een groot minpunt was het restaurant, helemaal niet gezellig (net een kantine op school) en het eten was basic en geen variatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Hotel oké,buiten hotel niks te beleven.

Eric, 27-7-2010

Hotel Sant Luis,Goed hotel voor koppel met kinderen,goed van eten,proper en de kamers worden alle dagen gekuist.'s avonds is er buiten het hotel niks te beleven,dicht bijzijnde stad is Mahon ongeveer een 10 km verwijderd,er is ook geen zandstrand in de omtrek.Het is wel leuk om 's avonds eens rond te rijden met het treintje.Nadelen zijn er ook, als je een zetel wilt aan het zwembad moet je vroeg een handdoek leggen,shows als je plaats wilt moet je er ook vroeg bijzijn er komen ook gasten van de andere appartementen kijken,All in begint om 11 uur,ook veel engels sprekende gasten.Maar al bij al wel een goede vakantie gehad prachtig eiland van natuur,wandelen oké maar liefst in voorjaar of najaar.Gaan we er terug,NEEN.
Gereisd met partner in juli 2010

Rustige mooie plaats

a en l, 23-7-2009

Appartementencomplex "Los naranjos": appartementen en zwembad zijn netjes onderhouden, zeer vriendelijk personeel. Hotel San Luis : lekker eten, buffetkeuze is ruim, wel duidelijk ook voor Engelse toeristen, vriendelijke bediening, animatie is leuk maar na een paar dagen ééntonig. Omgeving is mooi, aanrader is om zeker te gaan snorkelen. Busverbinding Mahon : oké enkel op de marktdagen ben je niet altijd zeker van een plaatsje en er worden geen extra bussen ingelegd. Mahon is leuk, winkels 1 gezien allemaal gezien. Verblijf je langer dan 1 week dan zou ik aanraden om een paar dagen een auto te huren zodat je meer van eiland kan zien. Excursies aangeboden door reisbureau zijn duur. De prijzen om de eten en drinken zijn vergelijkbaar met de prijzen hier. Zeker aanrader als je een "uitrustvakantie" wil. Ook positief : enkel San Luis is een hoogbouw, voor de rest allemaal laagbouw.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

rustig,vriendelijk, mooie omgeving

smets, 23-7-2009

Prima resort om te rusten, omgeving is mooi, geen hoogbouw, alles binnen wandelafstand, zeer vriendelijke mensen, lekker en gevarieerd eten, heel mooi om te snorkelen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

was goed, maar .....

bart schluter, 31-7-2008

geen dagelijkse schoonmaak,

2 keer schoon beddengoed in 12 dagen.

volgens mij staat het anders aan gegeven in de brochure.

Gereisd familie in juli 2008

aardig kindvriendelijk plaatsje

Nance, 22-7-2008

Zonder auto helaas weinig te doen in de omgeving en erg duur in het plaatsje zelf. Voor de kids is het een geweldige vakantie geweest doordat het zwembad dichtbij was en ze zichzelf daar de hele dag konden vermaken. Verder erg aardige mensen in het plaatsje. Verder was alles netjes onderhouden.
Gereisd familie in juli 2008

Gert van Delft, 27-4-2008

Ben al tenminste 8 keer op Menorca geweest zowel aan de kant van Mahon als ook aan de kant van Ciutadella. Deze kant van het eiland is veel meer op toeristen ingesteld dan richting Mahon

In tegenstelling tot eerdere commentaren is er een prima busdienst in S'Algar een zeer mooie baai ligt op 10 minuten lopen langs de kust in het dorpje Alcaufar De winkels in S'Algar zijn tot tenminste tot 10 uur open. Verder ligt op 4 km het dorp St Lluis waar alles te koop is wat je nodig hebt. Heb inmiddels zeer veel van het eiland gezien en het is een schitterend eiland als je van zon zee en strand en cultuur houdt.

Gereisd met partner in mei 2007

De Zorrokes en de Tuiterkes, 20-1-2007

Problemen met booking van kamers waardoor het hotel ons kamers met 2 afzonderl slaapkamers bezorgde;deze lagen met balkon aan het zwembad. Doch geen kinderbadje voorzien voor de peuters. (gevaar!) Eten in hotel was goed. AI formule was niet voldoende aanwezig.(zeer beperkte uren voor alles! en nog veel te betalen!) mooiste zwembad met bar is beachhouse maar daar moet dan weer alles betaald worden!Ligt zeer afgelegen en even de bus nemen naar stadskern is zeer warm en vermoeiend met een afgeladen bus en wij met 4 kindjes.Algemene beoordeling: rustige vakantie, geen promenade of winkels in directe loopafstand, prachtig sportcomplex, leuke animatie (kinderdisco), lekker eten maar we keren niet meer weer. Te eentonig ... gelukkig bestaat er peuters met namiddagslaapjes van 3uren en meer ... en hebben wij boeken om te lezen meegedaan! Alsnog een geslaagde vakantie!!
        Gereisd anders in januari 2007

Lida, 22-12-2006

Dacht een fijne alle inclusive geboekt te hebben bij s'algar resort; niks resort een dorp met wat app. en 2 hotels. In de gids staat een foto heel mooi s'algar resort= Las Palmeras en Rafalet app. Echter wij worden niet in las palmeras geplaatst. Bleek achteraf overboekt te zijn kwamen dus in een app. complexje ;Vista Faro, klein zwembadje met een barretje. Voor het eten moesten wij naar het hotel( ca. 10 min lopen) door het dorp. Dorp erg klein, weinig te beleven, geen zandstrandjes voor de kids ( 5 en 7 jaar) auto huur aanbevelenswaardig, er gaat wel een bus , maar vol is vol, dus pech als je niet mee kan. Weer was goed, afhankelijk van de wind en de golven kun je in zee zwemmen. Let op kleine kwallen ( medusa's) geeft gemene brandwonden! Eten in het resort of eigenlijk hotel san luis is buffet, na 2 weken heb je het wel gezien. Niet slecht, maar ook niet verrassend. Het all inclusive stelde niet veel voor; eten in san luis en drinken in het barretje bij vista faro en Los naranjos
        Gereisd familie in augustus 2006

Renee, 24-10-2006

Wij hebben dit Hotel (groep van hotels) geboekt bij Touroperator. Wij zaten in Las Palmeras wat een onderdeel is van resort s'algar.

De ligging is helemaal aan de rand van het "dorp" en er is geen strand. Het zwembad is wel goed, ook al ws het voor onze zoon van 1 jaar te koud.

Wij hadden All Inclusive geboekt. Dit is erg goed. Eten vanaf de kaart en als je eens iets anders wil dan kan je ook naar de andere hotels uit dezelfde groep. Het eten in het San Luis hotel is in buffetvorm of bij "pizza & pasta" (alleen lunch) van de kaart. Het Buffet in het san luis hotel vonden wij alleen 's ochtends goed. 's avonds (va19.00) en 's middags was het een beetje eentonig en vet.

De apartementen van Las Palmeras liggen allemaal rond het zwembad. Wij hadden een kamer niet ver van het restaurant dus we konden lekker zwemmen, eten of op het terras zitten terwijl onze zoon lag te slapen (met de babyfoon).

Het is ons erg goed bevallen. Iedereen die van rust en lekker eten houdt kan hier terecht

Gereisd familie in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Resort S'Algar / Holiday Village S'Algar in S'Algar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Resort S'Algar / Holiday Village S'Algar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Resort S'Algar / Holiday Village S'Algar scoort een 7.29 uit 10 op basis van 16 reviews.