Appartement Los Naranjos

Appartement Los Naranjos
Los Naranjos

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Los Naranjos bij:

1 review over Appartement Los Naranjos in het Nederlands

Niet wat we ervan verwacht hadden

Jeroen, Ellen en de twins, 4-9-2008

We hebben een reis geboekt op basis van de volgende criteria: Menorca, 3 kamer appartement, AI. Daar kwam dit resort uit. We kwamen in een desillusie. De plaatjes van de brochure kwamen niet overeen, met onze bestemming. Appartement oud, tegeltjes kapot, douchestraal van niets. Buiten waren het allemaal trappetjes, niet schoon, een dode vogel, die na een dag nog niet was opgeruimt. Je moest naar een andere lokatie voor het eten. AI, lees drinken, was pas vanaf 12.00 in de middag,Op deze lokatie. Geen zwembad voor onze kleine kinderen van 20 maanden. Wij zullen deze lokatie nooit aanraden om te boeken, als je kinderen hebt in de leeftijd van een jaar tot 4 jaar. We hebben de volgende dag omgeboekt naar een ander resort. (Punta Prima Isotel 5*, 1 woord: Geweldig).
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Naranjos in S'Algar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Naranjos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Los Naranjos scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.