8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Isla del Aire*** bij :

19 reviews over Aparthotel Isla del Aire in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Joany, 17-7-2015

We zijn net terug van een 11-daagse vakantie naar Isla del Aire. Het is ons zeer goed bevallen. De mensen die er werken zijn erg vriendelijk, de kamers schoon en mooi en werden elke dag schoongemaakt + schone handdoeken, zwembad was heerlijk en het strand op ongeveer 7 minuutjes lopen. Elke avond werd er voor entertainment gezorgd en onze meiden waren niet weg te slaan bij de minidisco. Het eten was elke dag verschillend en heerlijk. Alles is kleinschalig dus goed te bereiken. Supermarkt op een steenworp afstand. We hebben allemaal genoten en zijn zeer ontspannen teruggekeerd. Volgend jaar weer!
Gereisd familie in juli 2015

Wat een heerlijke vakantie!

simon_de_jong, 28-9-2013

Helaas gaan we morgenvroeg weer naar huis :-(

Elf dagen in Isla del Aire geweest met onze dochter van bijna 2,5.

Zeer kindvriendelijke accommodatie met een mooi, niet al te groot, zwembad en prima kinderbad. Voldoende te doen voor de kleine meid. Vriendelijk personeel, eten is gevarieerd en over het algemeen goed van kwaliteit. Avondeten is vanaf 19.30 uur, ietwat laat met kleine kinderen, maar in de vakantie moet dit kunnen :-)

Bijna iedere avond en middag verzorgt Miguel het entertainment en doet dit zeker voor de kleintjes fantastisch! Vooral de mini-disco konden we geen avond overslaan, ze was niet van het podium af te krijgen!

Absoluut een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

Waren er dan helemaal geen minpunten? Ja, de vervelende Spaanse wespen, maar ook dat went.

Gereisd familie in september 2013

Aanrader!

Pascalle, 11-6-2012

Net teruggekomen van een heerlijk verblijf in Isla del Aire. Bij aankomst om 13.00 uur was ons appartement al beschikbaar en mochten we gelijk van de lunch gebruik maken. Ons 3 kamerappartement was van alle gemakken voorzien: goede bedden, een föhn, strijkplank en strijkijzer, ventilatoren in beide slaapkamers, airco en een goede douche. Het zwembad was schoon en zeer geschikt voor kinderen. Sommige bedjes zijn wel aan vervanging toe. Het entertainment was niet heel uitgebreid, maar vrijwel elke avond werd er wel iets georganiseerd op het -vrij kale- terras van het restaurant, dat net buiten het complex zelf lag. Wij vonden het eten prima, met voldoende keus en elke dag afwisselende gerechten. Tussen de maaltijden door kon je bij de zwembadbar nog ijs en snacks halen. Het viel ons op hoe aardig en behulpzaam het personeel is, zowel in het restaurant als bij de receptie. Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad!
Gereisd familie in juni 2012

Heerlijke vakantie gehad! Aanrader

Doornbos, 6-6-2012

Een prachtig complex voor gezinnen met zeer jonge kinderen en kinderen tot een jaar of 10. De huisjes zijn ruim en leuk ingericht met allerlei gemakken. Koelkast, magnetron, et cetera. Overzichtelijk zwembad bijna aan de huisjes, schoon. Eigenlijk geen klachten. Een geslaagde en heerlijke vakantie gehad. Heb wel opmerking over de schoonmaak. Was een behoorlijke minpunt. Om de dag schone handdoeken. Ik had het gevoel dat de schoonmaak met een grote Franse slag ging. Grote oppervlakte werden niet gedaan, zo ook het bad niet.Volgens mij veegde ze een beetje aan en werd er met een spray gespoten. Het is geen probleem om handdoeken en wcpapier bij de receptie te vragen. Het personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. De bedjes bij het zwembad waren ook behoorlijk verzakt en weinig parasols. Maar dit zijn de enige opmerkingen. Het eten is heerlijk en het complex absoluut een aanrader. Het dorpje heeft verder niks te bieden. Lekker strandje dichtbij. Supermarktje om de hoek. 95% Engels.
Gereisd familie in mei 2012

jammer er is meer van te maken!

Arjan Jong, 26-9-2011

Na aankomst dit was rond half 10 en volgens de receptionist was er voor 14:00 geen kamer beschikbaar, wij merken op dat de schoonmaaksters niet voor 14:00 arriveren.

Dus zaten wij met een huilend kind op de balie die wilde na 6 uurtjes op wel weer eens een slaapje doen, een beetje jammer als je zo je vakantie moet beginnen.De kamer was prima wat spaanse begrippen betreft, alleen weer jammer dat er juist schoongemaakt moest worden als de kleine in bed ligt om haar middagtukje te doen.

Waardoor er handdoeken bij de deur afgegeven werd, en terug komen om schoon te maken doen ze niet.

De ligbedden zijn doorgezakt, er zijn een aantal die nog goed. gelukkig was het niet druk waardoor wij dezelfde stoelen hadden.

parasols bij het zwembad zijn er gewoon te kort en het zijn van alle merken wat.

ook was het rommelig wat all inclusief betreft de bandjes waren op, waardoor wij ook van konden genieten.en dan ook harde bedden om op te slapen

jammer er is gerust wat meer van te maken.

Gereisd familie in september 2011

Heerlijk relaxed appartementencomplex

Joop, 18-9-2011

Isla del Aire in Punta Prima is een fantastisch appartementencomplex als je van relaxen en goede service houdt. De appartementen zijn ruim en schoon, je krijgt om de dag schone handdoeken en 1x in de week worden de lakens gewisseld. De centrale airco werkt geweldig en koelt via een luchtkanaal alle kamers, op de slaapkamers hangen ook nog eens ventilatoren. Het park is kleinschalig opgezet met veel groen dat goed onderhouden wordt en het centraal gelegen zwembad is zowel geschikt voor kleine kinderen als voor volwassenen. We zaten er all inclusive en hebben elke dag iets anders voorgeschoteld gekregen dat allemaal prima smaakte. Natuurlijk kan je in een restaurant beter eten maar wij vonden het eten van prima kwaliteit. Je loopt in nog geen 5 minuten naar het strand waar je in de buurt ook een aantal restaurants en supermarkten vind. In Punta prima zelf is niet zo veel te doen maar met de bus zit je binnen 10 minuten in San Luis en binnen 20 minuten voor maar €1.60 in de hoofdstad Maho
Gereisd familie in september 2011

simpel complex

Mona, 15-8-2011

Net terug van 12 daagse vakantie. De appartementen zijn ruim maar niet erg schoon. De ventilatoren boven de bedden zitten onder een laag dikke stof en de schoonmaak die niet elke dag gebeurt is vrij oppervlakkig. We hebben 1x gegeten in het hotel maar dit was echt niet lekker, slappe patat en zeer droge vis en groenten. Dus we hebben dat maar 1x gedaan en voor de rest in restaurants gegeten. De animatie voor de kids: de meiden deden erg hun best maar hadden weinig materialen ter beschikking om de kids te vermaken. Ook werd er rondom het zwembad niet schoongemaakt zodra iedereen weg was, de lege bekers en papiertjes lagen er de volgende dag ook nog. De bedjes bij het zwembad waren doorgezakt en er waren niet voldoende en fatsoenlijke parasols beschikbaar. De tuindeur van onze kamer kon niet op slot en ook het voordeurslot was erg gammel. Op zich is het wel een mooi complex die ze veel mooier kunnen maken als ze er iets meer tijd aan besteden, jammer.
Gereisd familie in augustus 2011

Leuke vakantie

c_lookermans, 4-8-2011

Erg leuke vakantie gehad met 3 kinderen tussen 7 en 12 jaar. Appartement ruim met airco en ventilatoren in de slaapkamers. Om de dag schoonmaak en schone handdoeken. Kids elke dag in het zwembad en vermaakten zich in de kidsclub (3x per dag). Het strand is op loopafstand, niet groot maar goed voor de kids, alleen af en toe veel kwallen maar dan hangt er een "kwallenvlag" bij de ingang van het strand, erg handig. Heel klein centrum met wat restaurantjes, marktkraampjes en 2 supermarktjes. Naar de hoofdstad Mahon met de bus is goed te doen en leuk om doorheen te lopen. Met het treintje naar Binibiquer ook erg leuk voor de kids, daar is ook een strandje, erg leuk. Prijs/kwaliteits-verhouding uitstekend voor 3 sterren. Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen en "rustzoekers".
Gereisd familie in juli 2011

Geweldig

Linda Doets, 31-5-2011

Van 11 tot 22 mei 2011 in Appartement Isla del Aire een heerlijke vakantie gehad!

Lekker rustig complex. Wij hadden geen all inclusive maar voor 20euro per dag werd ook dit ons aangeboden. Hiervan hebben we 1 dag gebruik gemaakt. Echt geen geld!! De hele dag door eten en drinken wat je maar wilt.

Alles werd goed schoongehouden. Om de dag en soms zelfs dagelijks schoonmaak en schone handdoeken.

Het appartement ligt op een paar minuutjes lopen van het dorpje en de zee. Bij Recreatiepark Barcelo in het dorpje was ook een zwembadje voor kids tot 11 jaar waar je gratis gebruik van kon maken.

Wij hadden een fiat punto cabriootje gehuurd voor 7 dagen a 120 euro en hebben het hele eiland met zn mooie strandjes en stadjes ontdekt.

Onze dochter van 1,5 kon ook haar lol op! Overal hele mooie uitgebreide speeltuintjes.

Ik zou er zo weer heen gaan!

Gereisd familie in mei 2011

ontzettend genoten

M. Regeer, 25-9-2010

Ik sluit me helemaal aan bij mijn voorganger. Wij zijn met ons 5 maanden oude zoontje 2 weken in Isla del Aire geweest en we hebben een heerlijke vakantie gehad. De appartementen roken fris en werden om de 2 dagen schoongemaakt. Het zwembad werd elke dag schoongemaakt en de donkere rand langs het kinderbadje komt niet door viezigheid, maar door het spaanse water.

Verder vonden we het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ons buitenlicht was kapot en na melding, werd het meteen de volgende dag gerepareerd. De tuin is mooi aangelegd en er hangt een relaxte sfeer. Punta Prima zelf is klein, maar gezellig. Restaurant Casa Fermin is een aanrader. De"boquerones frito" (gefrituurde visjes) moet je echt proberen!

Gereisd familie in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Isla del Aire in Punta Prima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Isla del Aire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Isla del Aire scoort een 8.48 uit 10 op basis van 19 reviews.