Aparthotel Insotel Club Punta Prima *****

8,2

137 reviews over Aparthotel Insotel Club Punta Prima in het Nederlands

Onder de Maat

drsP, 15-8-2017

Top prijs voor een leuke plek. De kleine mediterrinare irritataties zoals een lekkkende douchdeur, harde bedden, slechte koffie bij ontbijt, ongaar eten, niet sluitende toegangsdeur, bankbedden hebben doorligten matrassen. Licht in de 3e eetzaal (deze gaat als laatste open) wordt om 21:05 gedimd maar de eetzaal is tot 21.30 open. De stoelen in de eetzaal worden niet schoongemaakt, het personeel is langzaam met ophalen van borden. De verwarmde en normale borden zijn nat en af en toe niet schoon (Evenals bestek en kopjes). Positief: er zijn veel mensen maar dat heb je absoluut niet direct door. Nette zwembaden maar wel erg handdoekje leggen. Winkel aanwezig, erg schoon zowel kamers als terrein gebouwen. Tuin word goed bij gehouden, prachtige lokatie, complex ligt op een heuvel dus je moet klimmen. Nabij een mooi strand, schoon zand, ligbedden met parasols, wel enig zeewier aanwezig, maar dat is te mijden. Reddingsbrigade aanwezig, met boeien aangezet je kan redelijk ver de zee in.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goed resort voor mensen met kinderen

Dennis, 3-8-2017

Wij waren 2 weken op Punta Prima resort en spa. Dit resort staat vooral in het teken van kinderen, iets wat ons aanspreekt. Ze hebben leuke animatie, met verschillende nationaliteiten waaronder ook Nederlands. Het eten is prima, maar meer ook niet. Drinken is goed, jammer dat er alleen maar 1 soort wit en 1 soort rode wijn is. Het kan erg druk zijn in het restaurant. De service van het personeel is erg goed evenals het schoonmaken van de kamers. Wel zijn de kamers toe aan renovatie. Wij ondervonden in onze tweede week geluidsoverlast van onze bovenburen, die het nodig vonden om tot de nacht door de kamer te rennen en stoelen te schuiven.

Zwembaden zijn super, spa is goed, WiFi slecht, bedden kunnen beter, animatie goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

goed hotel,wel kamers aan vernieuwing toe.

rudy, 6-9-2016

dit is een hotel alleen voor mensen met kinderen,niet voor koppels.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Insotel Club Punta Prima bij:

Fijn hotel voor gezin met kleine kinderen.

Elke, 2-7-2016

Insotel is een verzorgd en proper resort waar kinderen centraal staan. Eten is lekker met speciaal kinderbuffet. Zeer mooie zwembaden vr alle leeftijden. Voldoende ligbedden ah zwembad. Kortom een aanrader!Enige minpuntje is de wifi.... zeeeeer traag wat onvoorstelbaar is in 2016...
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Prachtig resort, super vakantie!

Van zoest, 24-5-2016

We zijn met de hele familie (opa, oma, kinderen en kleinkinderen 2,3, en 8 jaar) op vakantie geweest in dit fantastische familie resort. Het eten is zeer uitgebreid en erg lekker. Kamers zijn schoon. Leuke animatie, kidsclub en speeltuintjes. Mooi strand op loopafstand. Vliegveld is dichtbij, dus maar eventjes in de bus. Kleine minpuntjes: de kamers zijn gehorig en de wifi is niet zo goed. Het zou leuk zijn als er voor de kinderen een glijbaantje in het kinderbad was. Tip: reserveer op tijd voor het italiaans restaurant en de massages in de spa. Wij hebben het erg naar onze zin gehad!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Geweldig!

Kees, 3-9-2015

Super mooi familie resort tegen de berg op gebouwd met twee zwembad gebieden (Noord en zuid of onder en boven) leuke laag bouw. Eten is uitgebreid meerdere thema avonden wij vonden het goed. Buffet restaurant is slim opgezet en opgedeeld in drie restaurants welke om beurten open gaan en als er een vol is gaat de ander weer open hierdoor vind je bij binnenkomst altijd een schone tafel en loopt niet alles doorslaat. Eten mag in korte broek! Wij mochten twee keer a la carte eten. S middags keuze uit vier eet locaties Italiaans mediterranen BBQ en buffet. All in drank zeer uitgebreid en alleen merk drank keuze uit 8 soorten whiskey 6 soorten rum etc maar ook licor 43 sambuca etc het complete assortiment van de slijter kunt u bestellen zonder bijbetaling. Park netjes en verzorgd geen kapotte zaken gezien. Echt super allemaal.

Nadeel geen gratis WiFi, bedden aan de harde kant.

Al met al hebben wij het hier super gehad en komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prachtig resort

Bianca, 18-8-2015

Mooi resort, leuke apartement, goed eten, aardige bediening (zeer gericht op kinderen). Strand op loopafstand, alsook een paar supermarkjes e.d. Resort is vrij groot opgezet, maar hebben hier weinig last van gehad. Ligt op een heuvel, dus wel dagelijkse spieroefeningen... Persoonlijk vond ik het jammer dat er geen zwembadglijbaan was voor mijn zoontje van 2, maar dat stond er achteraf gezien ook niet bij. Wel grote normale speeltuin op het park. Heel leuk resort om te verblijven met jonge kinderen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Geweldig hotel

Martens Marco, 4-8-2015

Prachtig hotel dat tegeneen heuvel ligt. Zeer kindvriendelijk met tal van animatie voor groot en klein. Personeel uitermate vriendelijk en alles tip top in orde van eten tot properheid van de kamers. Zeker een aanrader!!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Nooit meer

merian, 30-7-2015

Accommodatie prima, goede schoonmaak, slechte kraakbedden. Animatie elke dag hetzelfde, geen NL animatie. Restaurant bediening ok, eten ok maar beleid slecht bij restaurant, mannen in strakke zwembroek met kalknagels slippers staan eten op te scheppen terwijl er staat dat men met lange broek in restaurant moet. Receptie erg slecht, bij aankomst en vertrek helemaal niks tegen je gezegd, ratelen gauw standaard praatje af met een oorwurm gezicht er gratis bij. Zwembad met poolbar wordt nooit schoongemaakt, kwaliteit water eigenlijk vies. Jammer want de locatie op zich is supermooi en leuk opgezet.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

geweldig hotel !

adg, 17-8-2014

Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad, samen met onze kinderen van 13 en 3 jaar. Niet ver van de luchthaven = pluspunt. Voldoende en lekker eten!! Je bijna altijd buiten zitten, tafels genoeg.

Bediening ook oké. Het zwembad is geschikt voor kleine en grote kinderen (loopt langzaam af). Het (publieke) strand is 10 minuten verder op, maar het is er niet super druk. Deze zee helt wel feller af als in Sou Bou. Toen wij er waren was er vooraan best veel zeegras, maar eenmaal daarover was het water glashelder. De animatie was super, ook de kinderen werden hier dikwijls in betrokken (o.a. musicals). Ook elke avond minidisco (vooral Duits, Spaans en soms Engels), binnen in de zaal. Maar eigenlijk geen probleem, zaal was voldoende gekoeld en groot genoeg.

Appartement was ok, aparte slaapkamer, groot balkon, elke dag verse lakens/handdoeken.

Samengevat, het was super tof ! Voor herhaling vatbaar !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Insotel Club Punta Prima bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Insotel Club Punta Prima in Punta Prima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Insotel Club Punta Prima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Insotel Club Punta Prima scoort een 8.19 uit 10 op basis van 138 reviews.