9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Vacances Menorca**** bij :

5 reviews over Aparthotel Vacances Menorca in het Nederlands

geweldig verblijf

Corrina, 22-8-2015

We waren toch wat huiverig nav eerdere nare beoordelingen over deze accomodatie, maar wij zijn vandaag teruggekomen en we konden werkelijk Niks vinden waar we ontevreden over waren. Eten was super, vers, op temperatuur, veel variatie, kortom: geweldig! Ook nooit lege schalen, het werd gelijk bijgevuld.

Appartement was netjes ingericht, niks was kapot, bedden lagen lekker, en het was bovendien erg schoon. Wederom zeer tevreden. Airconditioning was zeker een pluspunt.

Zwembaden waren ook geweldig, onze kids wilden er bijna niet meer uit.

Enige verbeterpunt was: de animatie was Franstalig, daar konden onze kinderen niks mee.

Verder een dikke 9!

Gereisd familie in augustus 2015

Fantastische vakantie!!

Lenny Christ, 25-7-2012

Dit hotel is een echte aanrader. De ligging is fantastisch. Lekker rustig en wil je de drukte in dan ben je binnen 5 minuten met de bus in Ciutudella. Het appartement is prima, alles is aanwezig. Het wordt iedere dag schoongemaakt. En als er iets ontbreekt wordt het direct aangevuld. Supermarkten (2) zijn om de hoek. Het personeel is zeer vriendelijk, spreken ied engels en de receptioniste zelfs nederlands. de kidsclub was zeer goed. Taalbarriere is aanwezig, maar wordt zeer goed opgepakt. Met handen en voeten wordt gesproken, zodat alle kinderen mee kunnen doen. Overdag ook veel sport en spel en iedereen mag meedoen. 's Avonds voor de liefhebbers ook van alles te doen. Zeer kindvriendelijk. Prachtig zwembad, fijne ligbedden en zeer schoon. Ook rondom het zwembad. Voldoende parasols aanwezig. Ik ga hier zeker naar terug. Een echte aanrader. Ook voor oudere kinderen!!!
Gereisd familie in juli 2012

Heerlijk vakantie in een goed appartement

Jennie, 12-6-2012

Heerlijk ontspannen vakantie gehad met kleine kinderen. Dichtbij een kleine mooie baai met een lekker strand en een prachtige blauwe zee, ideaal voor de kinderen. Leuk speeltuintje naast het zwembad. Animatie was toen wij er waren engelstalig en ook het grootste gedeelte van de vakantiegangers waren Engels. Eten was goed, redelijk gevarieerd en altijd warm. Naast Blanc Palace is een supermarktje, maar het is geen grote toeristische plaats, dus weinig vertier en erg rustig. Wij vonden dit geen nadeel maar het is natuurlijk net waar je naar op zoek bent.
Gereisd familie in mei 2012

Geweldige vakantie

fam. Eijpe, 22-8-2011

Hotel Blanc Palace is eenvoudig van opzet, maar uitstekend geschikt voor een aangenaam verblijf. Er is veel animatie, echter wel duitstalig, hetgeen voor de allerkleinsten (3-7j) een probleem is. De kamers zijn sober, maar schoon en worden iedere dag schoongemaakt. De kamers aan de achterzijde (zwembad) bieden uitzicht op de mooie baai, gelegen op 5 min. loopafstand.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het eten gevarieerd en lekker.

Ben je op zoek naar meer vertier dan zijn de meer "toeristische" plaatsen op loopafstand (

Gereisd familie in augustus 2011

Leuk hotel, duits gericht, kindvriendelijk

van den broek, 15-8-2011

Apart Hotel Blanc Palace heeft een leuk animatieteam in 2011. Wel duitstalig maar als je dat geen probleem vindt dan zijn er leuke shows. Overdag is het animatieteam voor de kinderen van 3 tm 6, van 7 tm 12 en de teens van 13 tm 17 die gingen naar de stad, bowlen, disco. s avonds gaf hetzelfde animatie team leuke shows.

Elke dag schoonmaak van de appartementen. Eten was goed, voldoende keus. Zwembad deden ze absoluut niet moeilijk, bommetjes, bootjes, luchtbedden alles mocht.

Het strand en het baaitje was 5 min lopen.

De stad was 3 km, met de taxi 5 euro.

Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vacances Menorca in Ciutadella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vacances Menorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Vacances Menorca scoort een 9.09 uit 10 op basis van 6 reviews.