5,9

Matig

18 reviews over Aparthotel Sa Punta in het Nederlands

Dit is geen aanrader!

Ingeborg de Boef, 3-10-2008

Dit appartementencomplex is totale vergane glorie!

Alles is erg oud en kapot. Er is niemand aanwezig op de receptie en er is in de week dat wij er waren niet schoongemaakt. Het zwembad was erg vies en ijs koud. Twee kee gevraagd of het schoongemaakt kon worden en toch niet gebeurd.

Verder was het heel erg rustig en verlaten.

Gereisd anders in september 2008

absolute afrader!

remko, 16-8-2008

Wat een teleurtstelling is deze accommodatie.

Klein appartement met een balkonnetje waar de stoel niet eens op past.

Alles is oud en kapot, tot 3 keer toe een "nieuw "koffiezetapparaat gevraagd en alle 3 deden het niet.

Gootsteen verstopt, lampen kapot,niet schoogemaakt tijdens de 12 dagen dat we er zaten en veel overlast van buren , zwembad,pompinstallatie,snelweg en ga zo maar door.

Alle buitenlampen rond de appartementen kapot.

Enig lichtpunt is het prima steakhouse iets vererop in de straat en het winkeltje waar ze de krant verkopen.

Het strand van Santandria is wel dichtbij maar erg klein en druk.

Je hebt hier een auto nodiug om weg te komen en de mooiere plekjes van het eiland op te zoeken.

Gereisd anders in augustus 2008

i hoorn, 17-6-2008

Dat wij aankwamen op 1 juni was er niemand aanwezig bij de receptie,we kregen van mede vakantiegangers te horen dat de sleutel in de deur zat en dat we ons moesten melden bij een ander appartementen complex,de receptie ging pas 8 juni open en de zwembad bar ook,er was niets te beleven,het speeltuintje was echt vreselijk die kunnen ze beter weg halen .

de tweede week werdt het drukker,ook kwamen er scholen hun schoolreisje vieren maar daar hadden we geen last van.

de appartementen waren in orde ,oud maar prima te doen,we hadden een 3 kamer appartement met twee kinderen en twee volwassenen.winkel is in de buurt maar deze is aardig aan de prijs,wij gingen naar de grote supermarkt(el hyper) die prima te bereiken is met de bus nr 64.

strand is om de hoek.

het dorpje santandria bestaat uit 5 restaurants en dan heb je het wel gehad ,cala blanca is iets drukker en groter dit is op 10 min loopafstand

Gereisd anders in juni 2008

27-5-2008

Wij waren de eerste gasten, hierdoor was het zwembad nog vies en niet gezuiverd, geen receptie aanwezig, alle kinderspeeltoestellen kapot, de snackbar gesloten. Kortom de prijs die we betaald hebben staat niet in verhouding voor wat we hebben gekregen, ik raad ons reisbureau aan dit niet meer te verkopen, waarschijnlijk zal er verder in het seizoen wel wat te doen zijn, maar nu was het ronduit teleurstellend. Ik zal ook nog een officiele klacht via ons reisbureau naar onze touroperator schrijven.
Gereisd anders in mei 2008

Hennis, 1-10-2007

Het is een eenvoudig appartementencomplex, dit zie je vooral aan het onderhoud. Toch goed te doen, wij (2 volw.+ 2 kids) hebben ons er prima vermaakt. De baai ligt lekker dichtbij en daar kun je prima vertoeven. We hebben inderdaad de herrie gehoord waar Truus het over had. Daar wil je niet zitten, zeker niet in het hoogseizoen. Wij zaten in nr 23 en dat was een goede stek. Veel Duitsers, Engelsen en Spanjaarden. Relatief weinig Nederlanders zo in de nazomer.
Gereisd anders in oktober 2007

Korry, Johan, Jasper, Robbert en Nena, 21-8-2007

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Sa Punta. De accomodatie was sober en slecht onderhouden maar we werden wel regelmatig voorzien van schone handdoeken en beddegoed en er waren goede bedden (op de bedbank na) en een prima douche! Wij hadden het mooiste appartement (nummer 1) met uitzicht op de prachtige baai van Santandria. Het zwembad is leuk en de meneer van de koffiebar is erg aardig en attent. Hij maakt de lekkerste Sangria! De kinderen hadden veel kontakt met andere Nederlandse kinderen (dus de ouders ook)waardoor er een hele gezellige sfeer ontstond rondom het zwembad. Bahia is het beste restaurant in de buurt. Ciutadella is een prachtige stad!
Gereisd anders in augustus 2007

J. de Maa, 20-8-2007

In de speeltuin was veel stuk/niet bruikbaar.

Te veel losliggenden tegels e.d.

Fiets met kinderzitje huren bleek zo lastig dat we de pogingen hebben gestaakt (geen fiets beschikbaar, geen kinderzitjes beschikbaar, fiets op slot sleutel kwijt, twee fietsen besteld slecht een geregeld.)

Koffiezetapparaat doorgeroest.

Nabijgelegen baai erg mooi, kindvriendelijk en prettig rustig.

truus, 29-7-2007

Rustig kleinschalig complex met relatief veel nederlanders en spanjaarden. Erg dicht bij mooie baai. Genoeg leuke restaurantjes in de buurt (Sa Nacra!). Goede busverbinding naar Ciutudella. Inventaris huisjes verschillend (soms wel een koffiezetapp., soms niet etc). Onderhoud huisjes slecht. Bar beperkt open alleen voor drankjes (van 10-17.30 in ons geval). Zorg dat je niet in de "achterafhuisjes" 69, 71 etc komt, ook vanwege compressor die steeds aanslaat+uitzicht op washok, auto's + vuilnis. Rondom het zwembad of aan de "binnenstraat" zit je veel beter. Beneden heb je bovendien meer buitenruimte dan boven. Wij verhuisden na een paar dagen (na veel onderhandelen met Mohammed) van 71 naar 21 en hadden het gevoel dat de vakantie toen pas begon. Desondanks hebben we ons prima vermaakt.

Truus, 26-7-2007

Inge, 22-7-2007

Het strand/de baai bij Sa Punta (op zo'n 100 meter) in Santandría is erg mooi. De appartementen van Sa Punta zijn eenvoudig uitgerust.

Gasten: Spanjaarden, Nederlanders, Britten en enkele Duitsers. Relatief veel gezinnen met (jonge) kinderen, die zich prima vermaken in het zwembad. Gemoedelijke, relaxte sfeer.

Bar van Sa Punta niet of nauwelijks open. Meer (maar niet veel) horecagelegenheden bij het nabijgelegen strand. Opmerkelijk zijn de voorzieningen en service voor minder-validen bij dat strand.

Voormalige hoofdstad Ciutadella ligt ca 6 km verderop, goed bereikbaar per bus en tip: huur een paar dagen een auto, om bijvoorbeeld in te slaan bij de grote supermarkt (hypermercado) bij Ciutadella (is weer es wat anders dan elke dag naar buurtsuper Spar) en om meer van het mooie eiland te zien.

:-) :-) :-) :-)

Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sa Punta in Ciutadella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sa Punta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sa Punta scoort een 5.89 uit 10 op basis van 18 reviews.