Aparthotel Zafiro Menorca (vh. Viva Menorca) ****

Aparthotel Zafiro Menorca (vh. Viva Menorca)
Zafiro Menorca (vh. Viva Menorca)
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Zafiro Menorca (vh. Viva Menorca) bij:

82 reviews over Aparthotel Zafiro Menorca (vh. Viva Menorca) in het Nederlands

Fantastische vakantie met kinderen!

Anoniem, 31-8-2017

Net terug van een super vakantie mer 2 kinderen! Mooie gerenoveerde kamers. Alles word goed schoon gehouden, zowel de kamers als alles er omheen. Als er een probleem is, staat er binnen 5 minuten iemand voor de deur om het op te lossen. Zwembaden zijn super voor de kinderen, vooral het piratenbad. Er was altijd wel plek om te zitten. Elke dag leuke animatie, onze kinderen hebben hiervan genoten, inclusief wij zelf. Vriendelijk personeel. Veel eet tentjes bij de haven, goed lopend te doen, heerlijk eten voor normale prijzen. Mooi strand, ook niet overdreven druk. Enige advies; huur een auto als je de omgeving wil ontdekken. Absolute aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Topbestemming!

Eva, 14-8-2017

Op het laatste moment Zafiro Menorca geboekt. De prijs verraste ons, omdat andere accomodaties heel wat duurder waren. De lovende recensies gaven ons goede moed. Ik ben erg kritisch.

De kamers zijn mooi gerenoveerd, de zwembaden zijn heerlijk en alles is ontzettend netjes en hygiënisch.

5x in de week kun je er voor kiezen om je kamer schoon te laten maken. Bij aankomst bestelde we een babybedje, binnen een half uur stonden ze met een opgedekt babybedje bij ons.

Onze kindjes van 5&2 hebben van iedere dag enorm genoten.

We hebben met het eten geen ervaring, omdat we geen all in hebben. Bij het haventje op 10 minuten loopafstand zijn diverse eettentjes. Je Kan er goed eten en de prijzen zijn ook normaal. Achteraf blij, omdat we er toch dagelijks graag even op uit gaan. Geboekt via touroperator, ook heel tevreden over deze organisatie.

Ook niet verkeerd, we zitten nu in het drukke seizoen, maar er is altijd plaats aan beide zwembaden. Genoeg ligbedden die nog vrij zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kinderparadijs

Carla, 5-6-2017

Wij zijn momenteel op vakantie in dit aparthotel. Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Het kinderbad is erg leuk! Veel te doen voor de kinderen de hele dag door. Klein nadeel is dat er bij het kinderbad geen bar is en je dus naar het grote zwembad moet lopen voor een drankje. Ach, maar een beetje beweging is ook niet verkeerd. Het diner start om 18.30, fijne tijd. Het aanbod is goed, alleen de kwaliteit van het vlees en vis vinden wij ver te zoeken. Alles is taai en het eten is vaak lauw. Daar kunnen ze nog wel meer in investeren. De salades en rijstgerechten zijn wel erg lekker! Het buffet valt ons dus tegen, verder zijn wij erg tevreden. Ook vlakbij het park een aantal supermarktjes waar je van alles kunt kopen (bijv luiers en babyvoeding). Het personeel is ook erg vriendelijk en de kamers zijn ruim (wij hadden een twee kamer appartement waarbij de slaapkamer is afgesloten met een schuifdeur).
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Topvakantie met onze kinderen van 4

Ellen Smulders, 26-5-2017

We hebben een verblijf met een slaapkamer en balkon. Blok 2 kamer 2024. Savonds lekker zon. Om de hoek speeltuintje waar ze lekker spelen als wij op balkon zitten. Zwembad is super. Mn piratenbad is famtastisch voor de kinderen. Eten hier niet bekend. All in is volgens mede vakantiegangers ok,niet speciaal. Kleine supermarkt om de hoek. Strand wel stukje lopen met kids. Auto huren in ciutadella, 15 euro heen met taxi kan ook bus. Auto 8 dagen 88 euro all in. Helft voordeliger dan hier in de buurt. Leuk haventje om wat te eten hier. Menorca zelf heeft 2 grotere steden, dat is het dan ook wel een beetje. Strandjes/baaitjes erg mooi. Fiets huren is ook aanrader. In een uur rijd je naar andere kant van eiland met de auto. Het is erg klein. Einde atraat aquapark, voor volw 20 euro. Kids 11 euro. Niet geweest. Bootje huren 130 euro voor 4 uur. Elke avond vertier, de kinderdisco kan heel wat beter.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Super vakantie!

Kitty, 11-7-2016

Geweldige vakantie beleefd! Is compleet gericht op gezinnen. Personeel is heel vriendelijk. Kamers, restaurants, zwembad etc schoon. Eten is iedere dag goed verzorgd, de keuze is reuze. Van een uitgebreid kinderbuffet, tot meerdere salades, keuze uit diverse groenten, vlees, vis en de toetjes..... Mmmm, krijg er al zin in als ik er weer aan terugdenk. All in formule is ruim opgezet, sowieso al het eten en drinken en ook ijsjes en cocktails. Enige nadeel is dat het strand toch een eindje lopen is, het hotel verhuurt wel fietsen met kinderzitje. Wij zijn al aan het kijken om vlgd jaar weer naar een Viva hotel te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Leuk

Sterre, 2-7-2016

Het is een leuk natuurcafé
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Een van de beste vakanties die we hebben gehad!

Thierry, 19-5-2016

We zijn met de kinderen van 2 en 6 naar dit resort geweest. Voor de eerste keer naar Spanje en All-inclusive. Onze vergelijking maakte we met onze vakanties naar Turkije Ultra-inclusive en Kos All-inclusive. We zijn wel redelijk kritisch, vooral ik met het eten. Maar wij vonden echt een topweek. Onze kamer was bij aankomst mooi en erg schoon. Het eten vonden we erg afwisselend, goed warm en erg lekker. Drankjes en fruit is ook een stuk beter dan in Turkije ultra-all inclusive. De sport-activiteiten en de kidsanimatie was hardstikke goed. Het is een aanrader om in Mei te gaan, want het was lekker rustig maar ook weer niet te leeg. Wij zouden dit resort zeker aanraden voor gezinnen met kleine kinderen! We hebben geen minpunten en dat is voor ons eigenlijk wel uniek!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Aanrader!

E. Jacobs, 1-10-2015

Goed hotel met zeer klantvriendelijk personeel.

Verschillende zwembaden incl. kinderbad met piratenboot, heel uitgebreid buffet (wel pas vanaf 18.30 uur), mooie en goed onderhouden tuin en alles heel kindvriendelijk. Iedere avond verschillende animatie voor zowel kinderen als volwassenen.

Het centrum is ca. 10 minuten lopen en het strand is ca. 15 minuten lopen.

Gereisd met vrienden in september 2015

Goed verzorgd park met veel faciliteiten

een aanrader voor een gezin met kleine kinderen., 18-8-2015

Wij zijn hier in augustus 2015 elf dagen geweest met onze zoontjes van 3 en 5. Alle vier hebben wij het onwijs naar ons zin gehad! Het personeel is supervriendelijk! Prachtige tuinen en planten/bloemen welke goed worden onderhouden. Het complex wordt erg goed schoongemaakt, er lag geen vuiltje op de grond. Ook in en om het zwembad was alles erg netjes. Geen verschil in behandeling gemerkt of je nu all-inclusive bent of niet. All inclusive is een aanrader, volop drinken / cocktails, eten, fruit, snacks en ijsjes. Enigste minpunt is de gerichte tijden dat de bars en het restaurant open gaan, je moet dus telkens op de klok letten. Diner is in een buffetvorm in het restaurant, wel jammer dat het pas om 19u open gaat, dat is aan de late kant met kleine kinderen. Al met al zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

SUPER

emily, 13-8-2015

Dit hotel is een aanrader voor families met kinderen. Wij hebben gereisd met twee kindjes van 3 jaar en een half. Beiden hebben de tijd van hun leven beleefd. Alles is tip top. Niets negatiefs aan dit hotel. Zeer vriendelijk personeel, eten was zeer goed en gevarieerd. Wij hadden geboekt met half pension en hebben ter plekke beslist voor All Inclusive te gaan. Dit was geen probleem. Zeer uitgebreide all inclusive. De haven ligt op 10 minuutjes afstand wat helemaal niet ver was. Normaal keren wij niet terug naar dezelfde plek maar hier zie ik ons nog terugkeren.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zafiro Menorca (vh. Viva Menorca) in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zafiro Menorca (vh. Viva Menorca) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Zafiro Menorca (vh. Viva Menorca) scoort een 8.52 uit 10 op basis van 85 reviews.