Aparthotel Turquesa Mar ****

8,3

20 reviews over Aparthotel Turquesa Mar in het Nederlands

Prima hotel

Marielle, 16-8-2011

Het strand en de haven van Cala'n Bosch zijn op loopafstand. Het zwembad is netjes schoon en groot. Zelfs het binnenzwembad was open. Als je een ligbedje wilt, moet je wel vroeg op, anders liggen er al overal handdoeken op. Verder was er ook een badmeester aanwezig. Drinken in plastic glazen bij het zwembad, maar voor de rest overal in glas. Weet dus niet waar anderen over klagen. Eten veelal ter plekke bereid, dus warm. Je weet dat het altijd anders is dan thuis. Gelukkig maar, want hier was wel zon.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

prachtig hotel. Uitstekend voor gezin met kinderen

familie, 7-7-2011

Echt een super hotel. Veel te doen voor kleine kinderen. Mooi buitenzwembad met kindergedeelte en met slechter weer is het binnenbad een prima optie. Speeltuintje met springkussen was ook prima.

Ook het eten is prima, wordt bereid waar je bij staat en is dus altijd warm.

Animatie is hoofdzakelijk Duits en Engels georienteerd, maar wel super vriendelijk.

Het strand is 5 minuten lopen en de haven nog korter. Al met al een rustige ligging maar toch dichtbij alle voorzieningen.

Kamers zijn echt groot. Eigen keuken, eettafel en apart gedeelte voor met twee slaapbanken en een grote salontafel. Badkamer was ook groot met aparte douche en bad.

Prima tijd gehad, gaan zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Heerlijke vakantie

Bas Pors, 15-7-2010

2 weken was dit ons vakantie-oord, van 30 mei tm 13 juni 2010. Het complex is mooi, heel schoon en biedt alles wat je kan wensen. Schitterende zwembaden, een goed restaurant met dagelijks wisselende gerechten, die ter plaatse worden bereid, dus warm zijn. Het terras bij het podium is een goed plek om in de avond te vertoeven. 3 x per week een leuke professionele show en de andere avonden vermaakt het animatieteam de gasten. Het personeel is vriendelijk, servicegericht. Bus stopt praktisch voor de deur en brengt je binnen 20 minuten naar Ciutadella. Lopen naar strand of haventje van Cala 'n Bosch is 2-3 minuten. Al met al een heerlijke vakantie op een plek waar we zeker terugkomen.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Heerlijke vakantie gehad.

Anita, 17-6-2010

Wij hadden een kamer op de tweede verdieping aan de straatkant. Hier is weinig/geen verkeer, dus daar heb je geen last van. Ook hoorde we de animatie niet, wat wel fijn is met een klein kindje.

Wel een mooi uitzicht op zee!!

Ruime kamers (2k app), met een keukenblok en koelkast. Aparte douche en bad.

Eten was afwisselend en elke dag keuze uit vis/vlees. Ook elke dag vers gebakken pizza en pasta's. Eten was ook warm, er werd ter plaatse ook gebakken. Ook voor kinderen veel keuze.

Idd plastic glazen, maar alleen rondom het zwembad, wat prettig is met blote voeten. Binnen gewoon glazen.

De ligging is het enige nadeel. Erg toeristisch en vooral gericht op duitsers en engelsen. Die zijn er ook genoeg. Eiland is echter wel ontzettend mooi en prima met bus/auto te bezichtigen.

Strand en winkels zijn wel op loop afstand.

Receptie is ook zeer vriendelijk en helpt je graag.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Perfect hotel met alles erop en eraan!

Fam Vermeulen, 4-6-2010

Wij zitten nu voor de laatste dag in hotel turquesamar, we hebben echt een super vakantie gehad. Wij hebben echt niets te klagen gehad.

De service was heel erg goed, aan de receptie werd je vriendelijk en duidelijk te woord gestaan, de kinderen worden prima vermaakt, ook leuke animatie voor volwassenen als je wilt. Verder was het eten prima in orde, elke dag weer wat anders, zeer gevarieerd en netjes. De zwembaden zijn ook geweldig, groot schoon en binnen is het water ook verwarmd. Genoeg bedjes aan het zwembad, Echt een absolute aanrader, wij gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

NOOIT MEER !!! zeer slecht.

servé, 20-2-2010

We hebben nog nooit zo een slecht Hotel gehad.

Het personeel loop er zelf weg.

Het eten is zeer slechte!!!

Als komt uit pakjes en zakken.

Zelfs het drinken komt in plastic glazen.

En smaakt naar water met koolzuur.

Zelf met koffers slepen geen wagentjes om een koffer op tezetten.

Personeel is als ze wat zeggen zelfs onvriendelijk.

Het is vies,er is steeds lawaai,en gevaarlijk, tegels liggen los, bedjes zijn allemaal stuk, brandslangen zijn nergens meer tevinden.

Het personeel klaagt en neemt zelf ontslag, van wegen de slechte werk omstandig heden.

Ons advies is, twijfel niet echt niet doen!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Prima hotel!!!

Fam. De Jong, 10-7-2009

Begin juli '09 zijn wij er acht dagen geweest met de familie (incl. 4 peuters/kleuters). Heerlijke vakantie gehad. De hotelkamer zag er mooi en schoon en best luxe uit. Voor de kinderen was het er echt heel erg leuk. De oudste twee hebben erg genoten van de animatie. Wat ik echt een minpunt vond was dat er geen badmeester of een andere verantwoordelijke voor het zwembad te zien was. Er werden af en toe best gevaarlijke capriolen uitgehaald (van de brug afspringen, terwijl er allemaal mensen onderdoor zwemmen) door puberende Spanjaarden. In dit geval was het prettig geweest als er iets van een badmeester rond had gelopen. Het eten vonden wij prima. Alleen vonden wij het bespottelijk dat wij met onze familie, die in totaal uit tien personen bestond, niet bij elkaar aan 1 tafel konden zitten. Er mocht niets aan elkaar geschoven worden. Werd echt heel moeilijk over gedaan. En jammer dat er geen gelegenheid was om buiten te eten...
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Kwaliteit daalt.

Toon Janssen., 7-7-2009

Op zich een goed hotel, 4 sterren. Apart hotel en dus ruime kamers. Twee dagen per week geen schoonmaak. Ruimte aan zwembad genoeg en ook genoeg parasols. Er zijn echter 2 grote minpunten en dat is het eten en de niet schone terassen. Het eten was vaak niet warm genoeg en vaak hetzelfde en daar werd vaak over gepraat. Het terras bij de dagbar en de rest van het terrein waren niet schoon en werden niet schoongemaakt. Als er dus een chocolavlek was bleef die dagen zichtbaar. Dus voor een 4 sterren accomodatie 2 flinke onvoldoendes. Openbaar vervoer bijna voor de deur en niet duur. In 5 minuten lopen was je in Cala Bosch. Veel eet terassen daar.

Ale je op de Duitse website leest en daar de beoordelingen leest kan ik me die voorstellen. Het hotel gaat achteruit en Grupotel kan zich niet meten met Pro Tours of Riu of Iberostar.

Dus de 4 sterren zijn niet correct.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Kindvriendelijke accommodatie, mindere keuken.

Fam. Nagtzaam, 15-6-2009

Begin juni 11 dagen naar dit aparthotel geweest met onze 2-ling van net een jaar. Turquesa Mar is goed gelegen op korte loopafstand van het leuke haventje van Cala 'n Bosch. De appartementen zijn netjes, hygienisch en zeer gunstig gesitueerd rondom het zwembad waar het allemaal te doen is. Kinderen (overdag) naar bed, babyfoon aan, zelf aan het zwembad of terras. Onze kinderen zijn te jong voor de kidsclub, maar die maakte een prima indruk op ons, zowel overdag als 's avonds. De service aan de balie is in het Duits en Engels. Er is bijna overal (draadloos) internet.

De keuken is niet erg goed. Het eten is regelmatig niet warm meer en de variatie is niet bijzonder creatief. Ook een aantal keren vlees en vis gehad wat niet helemaal goed was gebakken, dus daar moet je goed op letten. Het eten op zich is van goede kwaliteit, wel wat flauw gekruid.

Verder een leuke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar, zeker zolang de kinderen jong zijn. Hotel was net 2 weken open na de "winterstop".

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Goede accomodatie. Voldoet aan verwachting.

Lex, 5-10-2008

Hotel voldeed gedeeltelijk aan de verwachtingen. Pluspunten: Ruime en schone appartementen, zeer ruim zwembad met voldoende ligbedden, voldoende activiteiten en faciliteiten, eten gevarieerd en voldoende, vlak bij haventje en strand.

Minpunten: Groot deel van de dag te harde muziek rondom zwembad. (klagen heeft geholpen!), gladde tegeld rindom zwembad, eten niet altijd warm, te weinig personeel bij de buitenbar. Door de uitgebreide kindvriendelijke animatie heel veel kinderen aanwezig. Indien men een rustig hotel zoekt is dit niet de juiste keuze. Samengevat: 4 sterren netaan waard.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Turquesa Mar in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Turquesa Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Turquesa Mar scoort een 8.29 uit 10 op basis van 21 reviews.