Bungalow Solmar **

7,2

5 reviews over Bungalow Solmar in het Nederlands

Fijne rustige accomodatie

susan metser, 17-10-2008

Wij zijn afgelopen september in Solmar geweest.

En hebben erg genoten van de rust!

het complex ligt erg rustig en als je voor rust komt zit je helemaal goed!

verder nog een plus puntje voor de reisleiding Deze twee meiden waren zeer behulpzaam en zeer klantvriendelijk. je hoefde maar te bellen en ze stonden voor je klaar.

voorbeeld :Bij ons waren er nog geen schone handdoeken gebracht. wij gebeld en meteen geregeld.Verder kwamen ze langs bij de bungalow om te kijken hoe het was en zelfs de vertrekinformatie werd persoonlijk naar ons toegebracht.

Wat wil je nog meer.. zo kom je ze niet vaak meer tegen.

Kortom mijn man en onze twee kindjes hebben het zeer naar ons zin gehad.

Gereisd familie in september 2008

Dit nooit meer!

Postma, 26-9-2008

Solmar was erg vies bij aankomst. Per kamer een emmer zwart water bij dweilen. Kinderbedje stonk naar insectenverdelger. Wij waren er twee weken en er werd niet schoon gemaakt. Schone lakens en handdoeken kwamen alleen als we er zelf om vroegen. Dan overigens wel snel en vriendelijk.

In de avond verschikkelijke herrie van dichtbij gelegen kartbaan en entertainment hotels. Men zegt dat het aan de wind ligt, maar wij hadden bij elke wind en windstil tot 11 of 12 uur in de avond veel geluid. De hostess geeft aan dat je zeurt en dat de locatie rustig is, dus daar hoef je weinig hulp van te verwachten. Domme, zeer klantonvriendelijke tuttebellen.

Overdag is het wel lekker rustig en de eigen schaduwrijke tuin is heerlijk.Van het vliegveld naar de locatie is zeker nog een uur! Terugweg waren wij nog langer onderweg omdat de bus ergens op het eiland passagiers van een andere, kapotte, bus moesten overnemen. Niet prettig om 5 uur in de ochtend met baby. Kortom: niet doen als je rust wil

Gereisd familie in september 2008

marjo, 3-9-2005

Augustus 2005 geweest en het is erg goed bevallen. Wij hebben een mooie ruime vrijstaande bungalow bewoond, met een tuin rondom, dakterras en hoge heg waardoor veel privacy en veilig voor kleine kinderen. Zwembad was dagelijks zeer rustig, nadeel is daardoor wel dat kinderen niet veel vriendjes kunnen maken. Wij vonden het erg lekker rustig en vooral geen entertainment!! Auto is noodzakelijk. Enige minpuntje is eigenlijk dat de restaurants in de haven goedkoop maar ook van zeer magere kwaliteit zijn.
    Gereisd anders in september 2005

Rita, 18-7-2005

In juni 2005 geweest; weer prima. Eiland klein en zonder auto kom je nergens. Strand bij Cala'n Bosch is klein en erg druk met vnl Britse gasten. De bungalow is klein maar verder prima; schoonmaak beneden de maat, 1 x per week met Franse slag de badkamer en de vloer werd even behandeld met een spuitbus op weg naar de uitgang. Mierenpoeder is een echter aanrader! De service bij de receptie is goed. Groot nadeel van de accomodatie is dat prive-eigenaars (vnl Spanjaarden) neefjes, nichtjes, ooms en tantes en andere kennissen en vrienden uitnodigen en dan met z'n alle in het kleine zwembad duiken. Het zwembad is in het weekend dan vaak ook overvol. Ons huisje lag niet aan het zwembad, zoals wel wordt gesuggereerd in de reisgidsen, maar aan een weg langs de diverse accomodaties, dus geen privacy. Al met al een leuke vakantie gehad maar geen aanrader voor een volgende keer.
      Gereisd anders in juli 2005

Ingrid, 5-1-2004

Wij waren in juli 2002 in camping. Het is een perfecte accommodatie voor kleine kinderen. Wij hadden een tuintje wat geheel afgesloten was, dus de kleine kon lekker z'n gang gaan.

Je moet echter wel een fiets (of auto)huren, dan kun je lekker naar het strand fietsen want is erg ver. En met het treintje is het te duur om elke dag te doen. Kinderzwembad is wat diep voor de kleintjes ca.60 cm.

Wij hebben het er heerlijk gehad. Schoonmaak is goed, ruime bungalows. Aanrader voor het eiland: huur een auto om naar de verschillende strandjes en stadjes te gaan.

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Solmar in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Solmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Solmar scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.