Appartement smartline Marina

smartline Marina

7 reviews over Appartement smartline Marina in het Nederlands

Nooit weer!

nikki_gs@hotmail.com, 15-1-2013

Bij aankomst was onze reservering niet bekend.

Uiteindelijk kregen we een kamer met uitzicht op de haven, terwijl we zeezicht geboekt hadden. Dus mochten we naar een andere kamer met zeezicht. Na een nacht geslapen te hebben op de kamer kwam de vrouw van de receptie smorgens naar ons toe dat ze ons de verkeerde kamer hebben gegeven en moesten we weer opnieuw verhuizen!

De lift, wat een rot ding, heel klein (1m x 50cm)! Onze dochter heeft er een paar keer bijna tussen de deur gezeten, niet alleen zij maar ook mijn vriend en ik. De sensor van de lift werkte niet! Dit aangegeven bij de receptie, Ze zouden er wat aan gaan doen. (de hele week hebben ze er niks aan gedaan) De laatste 3 dagen van ons verblijf de lift kapot en moesten we 2 verdiepingen omhoog om naar onze kamer te komen.

Vieze badkamer met een gevaarlijke douche/bad...water was op tempratuur en ineens werd het gloeiend heet, daarna weer ijskoud, etc. Daarvoor betaal je 500 euro p.p. LASTMINUTE voor!!

Ligging was wel perfect!

Gereisd met jonge kinderen in september 2012
Het management, comercial, 20-2-2015
Geachte klant, zou ik eerst graag de tijd die je in het delen van uw ervaring bij ons appartementen complex hebben doorgebracht bedanken. In staat zijn om uw ervaring te lezen geeft ons altijd een kans om te verbeteren. In de afgelopen maanden hebben de Marina appartementen merknaam veranderd, steeds een SmartLine. Er is een grote renovatie, in appartementen en andere gebieden van het complex. Deze 2015 zullen we heropenen met vele volledig gerenoveerde faciliteiten, en we hopen dat u kunt terugkeren naar Smartline Marina om een grote vakantie te genieten. Met vriendelijke groet,

Geweldig personeel. Maar voor maar 1 keer.

Bridget, 5-6-2012

Het personeel was ontzettend aardig. Hier is niets op aan te merken. Alleen had ik een appartement met zeezicht geboekt. Deze appartementen waren bezet. De studio had enorm last van schimmel (voegen badkamer en keuken, plafond, kledingkasten) De keuken is heel erg oud en valt bijna in elkaar. Het bad was gerepareerd, als je een bad nam kwamen er witte vlokjes rond drijven. En er lag muizenpoep in de keuken.

In de 5 dagen dat wij er waren is er 2 keer schoongemaakt en hebben we verse handdoeken ontvangen. Niets op aan te merken.

De ligging is geweldig. Dicht bij de haven en het strand. Echt super!

Voor kinderen is er een klein peuterbadje aanwezig waar ze heerlijk kunnen spellen. Het strandje achter het hotel had een beetje last van zeewier, maar mijn dochter heeft er heerlijk gespeeld.

Ik had een lastminute geboekt waardoor de prijs/kwaliteitverhouding redelijk was. Maar ik heb echter ook prijzen voor dit complex gezien van 500 euro per persoon. Dit zou ik zeker niet betalen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Fantastische ligging

Evelien, 20-9-2011

De appartementen zijn allemaal erg schoon, ik heb er geen ongedierte (zoals kakkerlakken) gezien, zelfs geen muggen o.i.d.

Bij het boeken moet je er wel rekening mee houden dat niet iedere kamer airco heeft en je dit vooraf niet op kan geven. Mocht je geen airco hebben dan is een grote ventilator ook een uitkomst.

De appartementen liggen vlak aan zee en op ongeveer 500 meter van het strand. Het centrum van cala'n bosch is dichtbij, er zijn alleen weinig winkels.

Bedden zijn wat hobbelig maar liggen verder prima en hebben normale afmetingen.

De keuken en badkamer zouden wel vernieuwd mogen worden, er is echter niks kapot en alles is schoon. Er wordt om de dag schoongemaakt, en dan worden ook de handoeken vervangen.

Prijs/kwaliteit bij deze appartementen is erg goed, een aanrader dus!

Gereisd met partner in augustus 2011

Fantastische plek

Ineke Siegenthaler, 29-11-2008

Het verblijf in appartementen Marina in Cala 'n Bosch is mij uitstekend bevallen. De inrichting is wat sobertjes maar het bed ligt prima! De ligging is voortreffelijk, bij de zee en bij het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk.
Gereisd alleenreizend in oktober 2008

Leuke appartementen

Terpstra, 10-7-2008

Ik ben hier met mijn man en dochter van 11 maanden van 22 juni tm 2 juli geweest. We hebben het heerlijk gehad. .De ligging is ideaal, alles binnen een minuut loopafstand, strandje (klein), winkels (gering),, haven, restaurants etc. In het complex is een supermarktje aanwezig, 1 van de goedkoopste in de buurt en hele lekkere verse brrodjes.

Wij hadden een 2 kamer appartement met aan de ene kant uitzicht op zee en de andere kant uitzicht op het haventje. De keuken en badkamer zijn zwaar aan renovatie toe. Verder ok, veel ruimte, elke dag schoonmaak (incl handdoeken). Heerlijk balkon, waar je ook je kinderen met gerust hart op kan laten. Tegen betaling van borg krijg je de afstandbediening van de airco.

Drinken van 10:00 tot 18:00 in marina, idem zwembad open. Verder alles in hotel. Eten is uitgebreid en ok, leuke animatie, vooral de minidisco voor de kinderen. Vriendelijk personeel

Gereisd familie in juni 2008

Eenvoudig maar netjes en rustig

Fam Nobel, 27-6-2008

het app.complex ligt net achter het hotel Cala,n Bosch en ons balkon keek uit op de haven. De all inclusive facaliteiten vinden plaats in het hotel. Bar in app. tot 18.00 open. hotel tot 24.00. Strand ligt achter het hotel, maar vanuit het zwembad van app. loop je zo naar het zwembad van hotel en vandaaruit meteen het strand op. Strand erg mooi en de zee heel licht aflopend. prima voor de kleintjes. Eiland is erg mooi en schoon. Leuk om een keer een auto te huren en de baaitjes langs . Son Bou is erg mooi. Bountystrand. Al met al hebben we met onze twee jongens (2 en 4 jaar) geweldig genoten van ons verblijf op Menorca. Oja, transfer naar Cala,n Bosch is langer dan de tour operator ons doet geloven. ruim 2 uur!!!!
Gereisd familie in juni 2008

Suzanne, 10-9-2007

Marina lag helaas niet zoals beschreven aan het strand, maar n paar 100 meter verderop. Wel bereikbaar.

Het is een stil appartementencomplex, zonder faciliteiten, wij hadden half pension, maar het eten werd in een naast gelegen hotel geserveerd.

Verder prima kamers, ietwat bobbelig bed, maar redelijk schoon allemaal op wat zand en haren van de schoonmaakster na...

Verwacht geen luxe, het appartement is eenvoudig ingericht. Wel een ruime kamer, met groot balkon en genoeg leefruimte.

De bar was wat lawaaierig, maar er is genoeg keus voor avondvertier in het dorpje.

Overigens alleen voor drinkers, of gezinnen, geen disco's, alleen bars en restaurants.

De zwembaden van Marina zijn mooi, genoeg ligbedden ook, het ging wel wat vroeg dicht (18uur) maar dat ligt misschien aan de periode?

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline Marina in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement smartline Marina scoort een 7 uit 10 op basis van 8 reviews.