Aparthotel Roc Lago Park ***

7,6

207 reviews over Aparthotel Roc Lago Park in het Nederlands

Leuk vakantiepark

Frans, 13-9-2017

Een aardig vakantiepark met leuke appartementjes, beetje sleets hier en daar. Twee aantrekkelijke zwembaden, elk met een buitenbar. Gelegen aan de haven met veel horeca, op ruim 10 minuten lopen van het strand. Goede service, elke dag opgemaakte bedden en goed schoongemaakt. Waarom geen hoeslakens? Kennen ze in Spanje nergens? Jammer. Uitzicht verschilt nogal van zicht op de haven tot aan zicht op een rij saaie bomen of duffe straat. O ja: veel appartementen liggen boven elkaar (kan gehorig zijn) en dan moet er trapgelopen worden! Als je dat niet wilt, bespreek het van tevoren! In het animatieteam zijn aardige Nederlandstalige mensen aanwezig.
Gereisd met partner in september 2017

Super plek!!! En heel kindvriendelijk!!

Hedy, 27-7-2017

We zijn net terug van een heerlijke week in roc! De ligging is echt perfect. Tegenover het complex ligt een supermarkt en meerdere winkeltjes. Als je vanuit het zwembad kijkt zie je de mooie haven. Onder het hotel, aan de haven zijn heel veel leuke restaurantjes. Onze favoriet was El Pato. Heel gastvrij, niet duur en lekker. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen. Mooi strand en mooie zee. Tip: koop een parasol voor 6 euro bij een winkeltje. Anders kost het huren van een parasol 5 euro en bedden 7 euro. De appartementen zijn mooi opgezet. Veel ruimte ook buiten. Mooie tuin met planten en palmbomen. Appartement van binnen erg simpel. Sommige dingen kapot. Wel aan een opknapbeurt toe. Erg lekkere bedden. Elke dag warm water en ook fijn een koelkast. Bij het zwembad gratis ligbedden. Wel veel die kapot zijn en weinig parasollen. Dit zou het hotel aan moeten pakken. Animatieteam in Engels maar de kids vonden het hele leuk. Ze zijn lief en enthousiast. Wij zouden zo weer terug willen!!!!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top hotel!

B.Tromp, 9-6-2017

Cala'n bosch is een vrij rustige plaats uitstekende plek voor ouders met jonge kinderen. Wij zijn in dit hotel van 18 tot 30 mei 2017 geweest het was er mooi en alles werd goed schoongehouden de schoonmaaksters kwamen elke dag. Langs de haven kan je voor verschillende prijzen heel lekker eten. Wij hadden alleen ontbijt bij het hotel en dat was prima. Elke avond was er mini disco en overdag en s'avonds genoeg entertainment. Voor het waterpark krijg je polsbandjes deze zijn bij de receptie te krijgen het is een klein stukje lopen. Het hotel is opgedeeld in 2 delen 1 deel is aan de andere kant van de weg ook bij dit deel zit een zwembad en een bar. Wij komen hier nog eens terug! Gewoon omdat het zo gezellig was en je kind kan hier veilig rondlopen!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Roc Lago Park bij:

Leuk familie complex met vriendelijk personeel

De boer, 13-9-2016

Prima schoonmaak, elke dag schone handdoeken, het uitzicht is zo geweldig over de haven.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goed bevallen

Harm Jan, 31-8-2016

Goed en netjes park , we hebben ons goed vermaakt , alles was netjes en schoon . De bedden lagen goed en de appartementen waren voorzien van een airco zowel slaapkamer als verblijf. De airco's waren ook schoon.

Restaurant : Eten is zeker goed en lekker gevarieerd . Alles was er aanwezig en uitgebreid. minpuntje was dat de koffie bij het ontbijt niet lekker was.

Receptie : Vriendelijk en behulpzaam personeel ! Minpunt : De kleinste zoon van 3 jaar had met een potlood op een laken gekrast wat we niet hadden gezien. Na terugkomst uit het zwembad lag er een brief op onze tafel met het verzoek ons dringend bij de receptie te melden we kregen de laken te zien en moesten direct 50 euro schade vergoeding betalen.

Animatie team was matig en niet nederlands sprekend zoals op de website stond , maar de kids begrepen het spaans en engels wel met gebarentaal en knuffels.

Zwembad was kleiner dan verwacht , maar we konden ons er goed in afkoelen. Ook gingen we regelmatig naar het Aqua park die er om de hoek zit.Daar zijn veel badmeesters die alles en iedereen nauwlettend in de gaten houden en anders op een fluitje blazen. Klinkt in begin erg irritant en streng maar is er zeker nodig .

Menorca / Cala'n Bosch zelf viel ons een beetje tegen , er zijn weinig tot geen winkels en de winkels die er zijn zijn allemaal ingericht voor sourveniers en dus flink prijzig. Citadella zijn meer winkels maar ook niet echt veel.We hebben lekker 2 weken rust gehad en van de zon genoten .

Zee : Is zeer helder bij het strand , maar het strand is weer heel klein , voor een lange strandwandeling hoef je er niet heen dat wordt dan meer een rotswandeling aan zee.

Roc Lago Park is top!

Martin, 4-8-2016

Voor ons de tweede keer naar Roc Lago Park en het bevalt uitstekend! Wij (met partner, kleuter en dreumes) verbleven in een twee-kamer appartement op basis van logies.

Het personeel is super vriendelijk! Mijn kinderen kregen zelfs een knuffel als troost omdat wij werden teleurgesteld door de reisorganisatie. Wat was het geval? We zouden gratis toegang hebben tot het waterpark Aquarock, maar dit bleek niet het geval. Entreegeld was 20 euro per volwassene en 11 euro per kind. Het geld krijgen we waarschijnlijk terug.

Roc Lago Park ligt direct aan de haven en dichtbij het strand. Aan de haven zijn veel restaurants. Absolute topper is El Pato! Veel keuze, zeer betaalbaar en heel kindvriendelijk! Bij Toro Negro zijn de (spare)Ribs heel goed.

In ons appartement liepen wat miertjes, dus moesten het gewoon schoonhouden. Personeel maakt elke dag schoon en brengt schone handdoeken. Bij het zwembad elke dag om 16:00 uur happy hour.

Menorca: Super klimaat, fijne zee voor kinderen, veel te doen, zoals speelhokken, springkussens en waterparken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fijne accommodatie voor mooie vakantie!

Lisette, 28-7-2016

Wij zaten in 3kamer appartement. Deze werd iedere dag schoongemaakt. Bedden opgemaakt en schone handdoeken.

Ontbijt was divers. Smaakte prima!

Wij waren op vakantie met drie dochters van 1,3 & 5 jaar. Zij konden zich vermaken in de speeltuin/zandbak (speelgoed ruim aanwezig,wel stoffig zand!) En in het zwembad.

Er zijn voldoende ligbedden bij de zwembaden maar erg weinig parasols.

Bij app is overigens geen parasol.

De animatie is in het Engels, maar heel enthousiast. Ze kregen onze dochters steeds zover dat ze meededen met de activiteiten.

Omgeving is super! Aanrader: autootje huren en naar Son Bau rijden! Cala Mitjana ook prachtig, maar ver vanaf parkeerplaats lopen.

Goed restaurant : On Egin (aan de overkant van de haven)

Erg goed verblijf!

Superverblijf voor een gezin/kindervakantie, 24-7-2016

Het park oogt kleinschalig, maar er is voldoende te doen. 2 zwembaden die simpel zijn maar erg voldoen. Bovendien is het aquapark om de hoek. Appartementen zijn niet groot. Bij mooi weer leef je toch vooral buiten dus dat is geen probleem. Het is zeer schoon en prima ruime badkamer, keuken is klein, maar ook dat is geen probleem. Uit eten is niet duur en op 50 meter afstand is erg veel keus. Wij waren met 4 kinderen, 6 jaar oud, 8, 8 en 14. Voor 14 jaar is er weinig te doen, maar hij paste zich aan (-: Wifi is gratis bij het zwembad. Ligging is midden in het centrumpje van Cala n Bosch. Er is voldoende vertier met kraampjes, speelhal, haventje, en veel eetgelegenheden. Er komen hier heel veel gezinnen met kinderen, logisch. Klimaat is perfect. Steeds zo rond de 30 graden. Sommige dagen wat meer wind. Ga er ook op uit met de auto. In 2 dagen kun je heel veel zien. Mahon is leuk en historisch, Fornell is een gezellig stranddorp. Veel mooie baaien in het Noorden ook! Heerlijke vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super, maar heel kindvriendelijk voor peuters

Familie R, 30-6-2016

Complex was leuk,redelijk schoon. Zwembad was prima. Complex ligt op een mooie locatie midden in de haven.

Het animatieteam (duo) was wat simpel, maar ze deden wat ze konden en waren vriendelijk. Personeel in het restaurant was erg vriendelijk en leuk tegen de kinderen.

Ontbijt en diner was simpel, er was niet heel veel keuze, maar elke dag wat anders en voor ieder wat wils. Wat ze hadden smaakte altijd goed en vers.

Handdoeken werden dagelijks verwisseld. Bedden opgemaakt en vuilniszakken geleegd. Appartement werd in 10 dagen 1x schoongemaakt.

Wij vonden het complex echter niet geschikt voor kleine kinderen. Alle 2-kamerappartementen zijn boven, deze bereik je met een trap, je komt dan meteen op je balkon, via een schuifdeur kom he dan in je woonkamer. Voor deze trap zit geen traphek.

Ook als je door het park loopt zijn overal trappen, zonder hekken aan de zijkant, waar een onvoorzichtig kind gemakkelijk naar beneden kan vallen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Geweldig

Lies, 16-5-2016

Het was een heerlijke vakantie in Menorca. Het park was prima met een goede service, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, schoon apartement, mooie ligging. Zwembad was wel koud (nog) en af oer rook niet altijd fris. Animatie was er niet, maar hadden we ook geen behoefte aan. Thuis al een huurauto geregeld en dat verliep ook allemaal soepel. Topvakantie!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Roc Lago Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Roc Lago Park in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Roc Lago Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Roc Lago Park scoort een 7.63 uit 10 op basis van 209 reviews.