Appartement Pueblo Menorquin ****

8,1

73 reviews over Appartement Pueblo Menorquin in het Nederlands

Super plekje!

joris, 21-9-2017

Hier met onze 2 kindjes geweest in september. Prachtig appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. 50 metet van strand. Prachtig zembad en alles geel schoon. Absolute tip is eetcafe Why Not dat 100 meter verder aan het strand ligt. Heerlijk eten en fantastische bediening.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Paradijselijk

Ter Horst, 24-6-2017

Mooi ruim appartement met zeer stille airco. Ruime slaapkamer met airco. Mooi groot zwembad. gratis Wifi in het gehele complex.
Gereisd met partner in mei 2017

Prima appartement

Luijten, 21-9-2016

3-kamer appartement is ruim genoeg. Leuk eigen terras, schoonmaak is goed. Bij aankomst ruikt het lekker fris. Personeel is erg vriendelijk.

Zwembad vinden wij niet kindvriendelijk voor kinderen onder de 4. Ondiepste is 60 cm. Zwembad heeft ook wel wat onderhoud nodig. De trapjes zijn erg wankel.

Er is weinig te doen voor de jongste geen glijbaan of speeltoestellen op het terrein (buggyeiland?)

Het is ook jammer dat er geen bar oid bij de receptie zit, ik denk dat hier wel animo voor is omdat je daar alleen wifi hebt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pueblo Menorquin bij:

Ruime appartementen in groene tuin

Susanna, 16-9-2016

Mooi park in mooi aangelegde tuin. Groot zwembad en via de achterdeur zo op het strand. Haven met geweldige restaurants op loopafstand. Supermarkt en bus halte naast de deur
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Erg mooi park op een fijn eiland

Johanna, 11-9-2016

Park is mooi ingericht met bloemen en planten. Elk huisje heeft een eigen terras beneden en een dakterras. Sommige huisjes hebben wel weinig privacy op het terras omdat ze langs het looppad liggen. Wij hadden nummer 24 en die heeft veel privacy. Huisjes zijn ruim en prima ingericht. Fijn dat er (gratis) airco is. Matrassen zijn wel aan vervanging toe maar was nog wel te doen.

Medewerkers bij de receptie erg vriendelijk. Wij bleven 4 nachten en zouden geen schoonmaak krijgen, maar desondanks was er een keer schoongemaakt.

Ligging tov supermarkt, stadje (Cala n Bosc) en strand is heel goed. Alles binnen een paar honderd meter lopen.

Als je wat meer vh eiland wil zien, is een auto, scooter of fiets aan te raden. Wij hadden een dag een fiets gehuurd, maar kwamen er wel achter dat de afstanden erg groot zijn, omdat er geen wegen langs de kust lopen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke vakantie

Marieke, 8-8-2016

Super vakantie gehad. Onze zoon van 9 heeft ons ook prima vermaakt. "Buggyeiland"??? Niet echt gemerkt, er waren op het park kinderen van 1 t/m 16 jaar en voor iedereen een speelmaatje dus.

Park is erg mooi aangelegd tussen veel groen en bloemen. Strand super dichtbij, hoogseizoen wel handdoek aan handdoek, maar niet toeristisch, veel Spanjaarden ook. Parasol wel aan te raden (hadden vorige gasten voor ons achter gelaten).

Zwembad op het park erg netjes en gelukkig geen reserveringen van bedjes en altijd wel plek. Wat erg leuk was dat iedereen met elkaars speelgoed kon spelen, soort "ongeschreven regel"

Haven met restaurantjes 10 min lopen en volop keus, ze willen je wel graag binnentrekken. Zelfs een restaurant met frikadellen en kroketten....

Schoonmaak 2x geweest in onze 8 daagse vakantie, niet heel veel maar in het hoogseizoen verwacht ik ook niet meer. Appartement wat oud, maar prima. Bedden niet echt heel goed, maar heb slechter gehad ;-). Airco in de slaapkamer werkte niet goed, maar op 16gr toch nog een briesje 's nachts zodat het goed te doen was.

Kortom was een top vakantie en zeg het niet snel, maar zal er zeker wel een keertje naar terug gaan! Ook voor het eiland, veel mooier dan Mallorca

Tip: Supermarkt Julia iets verder doorlopen dan topmarket, betere kwaliteit en iets goedkoper

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

mooi park

jocelyn, 30-6-2016

Wij hadden huisje 9. Keken uit op het zwembad. Alles was prima. Alleen de bedden waren waardeloos. Schoonmaak liet te wensen over. 8 dagen geweest. Maar 2x schone handdoeken. Vind ik persoonlijk te weinig. huisje wel heel schoon en rook fris bij aankomst. Park verder is prachtig. Mooi aangelecht tussen de verschillende palmen en bloemen. Echt heel mooi. Goed onderhouden. Zwembad werd elke dag gepoetst en de bedjes rond het zwembad ook. Genoeg plekken en parasols. De zee is 200 meter lopen. Haven met restaurants 10 minuutjes. Prima allemaal. Alleen voor ons geen menorca meer vanwege de "buggyeiland" stempel die het heeft. Uit eten zonder huilende kindjes was nooit aan de orde. Dagelijks kwam er wel ergens baby geschreeuw vandaan en dat hoeft van ons niet. Overal zijn wel kindjes, maar menorca wordt hiermee overspoeld. Verder prima vakantie gehad. Restaurant toro negro in de haven dikke aanrader.
Gereisd met partner in juni 2016

Volgend jaar weer!

Lydia, 25-6-2016

Het park is prachtig en de huisjes comfortabel en goed onderhouden. De manager doet werkelijk alles wat hij kan om het je naar de zin te maken: hij komt wat stug over, maar dat is de volksaard!

In mei was het er lekker rustig en we hadden gelukkig prettige buren.

Het personeel is erg vriendelijk.

Je bent zo aan het strand en in iedere straat heb je zowat een supermarkt(je).

De kust is prachtig en je kunt er een heel eind langs wandelen. Op een kwartiertje lopen kom je bij een yachthaven waar je kunt kiezen uit tientallen restaurantjes.

Als je komt om uit te rusten en lekker lui te zijn, is deze plek ideaal!

De bedden hebben een binnenvering en ik werd iedere ochtend gebroken wakker.

Het toilet liep door en was dringend aan vervanging toe.

Als je wilt proeven van een authentieke lokale sfeer, moet je hier niet zijn: alles is voor het toerisme gebouwd en in oktober is alles verlaten.

Wil je het echte Menorca zien, dan moet je een auto huren.

Er wordt wel erg aan mogelijke gasten "getrokken" bij de restaurants!

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk Relaxed!

Hanna, 11-9-2015

Leuk kleinschalig park met geschakelde bungalowtjes waardoor veel privacy op terrasje hebt. Huisje nr. 23 dat helemaal achteraan in het park ligt. Dit is ver van het zwembad en aan de weg. De weg is niet druk. Strand is maar 200m lopen. Klein strand waardoor het erg druk is. Parasol aanwezig. Zoon van 1,5 kon prima op de slaapkamer slapen in campingbedje en nog ruimte om erlangs te lopen. Elke 3 dagen schoonmaak en schone handdoeken is voldoende. Het zwembad is mooi, rustig, leuk kindergedeelte dat 60cm diep is en onze zoon kon hierin prima lopen. Op 10 min lopen het centrum van Cala n Bosc en daar is een leuk haventje met voldoende restaurantjes en zeer kind vriendelijk. Grote koelkast met vriezer magnetron en oven. aandachtspunten: Bedden erg hard (spiraal), keuken inventaris miniem, bijv. geen schaaltjes of bakjes aanwezig geen legplanken in de kasten, niet altijd warm water (in de ochtend beter). Het pad op het park is erg hobbelig als je met een buggy moet lopen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Heerlijk tot rust komen...

Cheryl, 8-9-2014

Menorca wordt ook wel het buggy-eiland genoemd en wij zaten op een vlucht gevuld met baby's (niet heel prettig). In de omgeving zijn er dan ook weinig of geen uitgaansgelegenheden, wel veel restaurantjes in Cala en Bosc. Toch zijn er veel Italiaanse en Spaanse jong-volwassenen die hier ook op vakantie gaan, dus merk je uiteindelijk minder van de het buggy-eiland gevoel.

De accommodatie is erg mooi. Wij zaten in huisje 21, deze heeft zeezicht en een stuk tuin. De huisjes zijn groot, maar de springveren van de matrassen in de slaapkamer waren niet heel prettig.

Tip: huur een auto zo kun je naar diverse mooie plekjes op het eiland en ook een goedkopere supermarkt bezoeken dan die in Cala en Bosc waar de prijzen erg hoog liggen.Bij het zwembad zijn er altijd meerdere bedjes vrij en er is zelfs een fitnessruimte.De strandjes zijn erg mooi. Zeker een bezoekje waard zijn: Macarelleta (neem cash mee!), Ciutadella, Cova d'en Xoroi.

Al met al een heerlijke ontstress vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pueblo Menorquin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pueblo Menorquin in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pueblo Menorquin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pueblo Menorquin scoort een 8.06 uit 10 op basis van 73 reviews.