Aparthotel Princesa Playa ****

Princesa Playa
8,6

8 tips over Princesa Playa

Marit Berger, 13-7-2015
Wij hadden kamer 313, waren we erg tevreden mee. Neem iets mee om koffie te zetten als je geen ontbijt o.i.d. hebt geboekt.
Linsey, 25-7-2014
Als ik weer zou gaan zou ik een appartement boeken en geen hotelkamer.
K en d, 3-6-2014
Het eiland is erg mooi en de wat meer afgelegen strandjes echt prachtig. Dan is een huurauto wel n must....ook ciutadella en mahon zijn zeker een bezoek waard.

Michiel van Stempvoort, 11-9-2013

een paar dagen voor vertrek gevraagd of we aan de tuin zijde, op de begane grond konden zitten, dit was ideaal, babyfoon aan en lekker op de ligbedden voor de kamer in de tuin :P

onze family room was voorzien van tafelkoelkast met vriesvak en 2 kookpitten,

Als je bij de haven wilt eten zit er een leuk restaurant (La Fontana) met leuk personeel en NL kroketten frikandellen, appelmoes en Wijko satésaus :) maar ook de vleesspies is top, restaurants langs haven vond ik opdringerig en niet gezellig

Dunja, 20-9-2012

In de buurt zijn genoeg restaurantjes, wij hebben elke dag aan het strand gegeten of in het haventje

8 dagen is tekort volgend jaar langer!

Remco, 18-8-2012
Zit je vast een aan glutenvrijdieet, zoals wij, dan is Calan Bosch een prima bestemming om naartoe te gaan. Restaurant El Pato heeft zelfs een zeer uitgebreide glutenvrije kaart. Ook de supermarkten hebben duidelijke vermeldingen.

Ramon, 14-7-2012

Xova den xoroi

Hoogste punt ( Es mercadal )

Fornells ( zeker voor de visliefhebber )

Mahon

Heersma, 3-6-2012