Aparthotel Paradise Club ***

8,2

14 reviews over Aparthotel Paradise Club in het Nederlands

Geweldig

MMN, 28-6-2017

In Juni geweest met ons zoontje van 22 maanden.

Super fijne accomodatie. Mooie zwembaden en 2 zwembaden voor de kinderen, waarvan er 1 max. 40cm diep en met leuke glijbanen. De apartementen waren prima. Lekker ruim met bad en aparte douche. Leuk terras en lekker rustig. Wij zaten in een beneden apartement. Kinderstoel en kinderbedje aanwezig (wel aangegeven bij boeking).

Animatieteam is erg leuk en organiseert veel leuke activiteiten. Ook nog een indoor speelruimte waar de kids zich ook kunnen vermaken. De locatie is echt perfect. Je loopt het complex uit en aan de overkant van de weg bevind zich direct de haven met heel veel leuke en gezellige eettentjes waar je uitstekend kunt eten. Veel is gericht op kinderen met speelruimtes, tv's of kleurpotloden en kleurplaat. De haven is dus super leuk met live muziek op het pleintje maar verwacht geen uitgaansgelegenheden. Ook direct aan de overkant is de supermarkt, souvenierswinkels, apotheek en huisarts. Achter de haven bevind zich het strand dus prima loopafstand. Wij hebben een auto gehuurd en zijn op verkenning gegaan. Een echte aanrader is Cala ' Blanca, super mooi en heerlijk strand en heel ondiep.

Wij hebben een top vakantie gehad.

Personeel van het hotel is echt heel vriendelijk!

En elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Eten kunnen wij niet beoordelen aangezien wij alleen logies hadden, maar voor wat we zagen zag het er goed uit.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Iets gedateerd, maar een super service!

Fok, 21-9-2016

Paradise Club is qua gebouw en kamers iets gedateerd, maar door de zeer positieve vibe van de medewerkers merk je daar niets van. Men is superaardig en energiek, met name het animatie team!

De buffetten zijn groot, maar levert soms wat in op kwaliteit. Nooit minder dan goed genoeg trouwens 😉

De zwembaden zijn groot, schoon, voor kinderen ideaal (onze jongen van net geen 2 heeft zich uitstekend vermaakt) en er zitten badmeesters bij overdag.

Een op en top vakantieresort!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prima hotel, voor herhaling vatbaar

fam Boudestijn, 19-7-2016

De ligging is zo wie zo een van de leukste van Menorca, vonden wij. Bij aankomst kregen we al wat te drinken en zorgde ze dat de kamer snel gereed was. Wij zaten in een studio met maar 1 kamer, maar dat vonden we niet erg. We keken op het grote zwembad uit en dachten dat het veel overlast zou geven maar de dubbele ramen zorgde ervoor dat dat heel erg mee viel. We hadden bewust voor logies gekozen en daar hebben we geen spijt van gehad. We waren het all inclusive concept een beetje zat, alles hetzelfde, zeg niet slecht, maar heel dichtbij kun je voor niet al te veel geld heel goed en gezellig eten. Vooral bij picollo waren we veel te vinden, ook omdat ze daar heel leuk zijn met kinderen. De inhoud van keukentje is indd karig, wel een waterkoker maar als je zoals wij echt koffiefilter koffie houd moet je je filterhouder en koffiekan meenemen. Er was een fohn aanwezig, kamers netjes onderhouden, veel engelsen indd maar geen last van. Mooi strand maar wel erg druk deze tijd van het jaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Superr.

Familie van oostveen, 14-8-2011

Een week all in.

Zoveel eten en drinken als je wilt.

Met erg vriendelijk personeel en lekker eten.

Echte cola en fanta geen neppe euroshopper merken.

verblijven werden elke dag verschoont en schoongemaakt.

Animantie club was erg leuk daar hebben mijn kinderen nog mee gestapt na hun werktijd.

Echt een aanraader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Leuke accomodatie

van Leeuwen, 29-7-2009

Goede ligging tov de haven met vele restaurantjes, strand op ca 10 minuten lopen. Zwembad overvol. Erg veel Engelsen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Centraal gelegen hotel

Gronloh, 23-7-2008

Het hotel ligt erg leuk; dichtbij de haven, 5 min. lopen van zee. Mooi groot zwembad. Wel erg veel Engelsen (nette!), slechts een enkel Nederlands gezin. Wij vonden dat de schoonmaak een stuk beter kan. Wel elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden, maar verder werd er niet veel gedaan. Zeer vriendelijk personeel. Super is de badhanddoekenservice, scheelt een hoop bagage. Het eten in het hotel vonden wij slecht (ontbijt trouwens wel oké), veel leuke restaurants in de haven. Zelf koken is niet echt een optie ivm het zeer beperkte keukengereedschap. Wij hebben heerlijke tapas gegeten bij het Tapas restaurant en de lekkerste Paella voor 2 pers. bij Pescador. Op de schoonmaak na is deze accommodatie ons prima bevallen!
Gereisd familie in juli 2008

Piet Cornet, 24-5-2008

Prima accomodatie. Vlak bij winkels; restaurants; (El Pato en Tapas warm aanbevolen);bushalte (voor Ciutadella ongeveer elke 15 min. een bus) In 2 kamer appt. genoeg ruimte. Ciutadella

is een mooie en gezellige plaats. Kortom we zijn zeer tevreden.

Gereisd met partner in mei 2008

W. Dukers, 31-7-2007

Mooie lokatie, goede service, netjes en verzorgd. 1 nadeel bijna alleen engelsen
Gereisd met partner in juli 2007

paul roosen, 24-7-2006

veel engelsen ( 95 %) .sfeer redelijk tot goed ,prima groot zwembad ,twee kamer app.ment groot genoeg elke dag prima schoon gemaakt en schone handdoeken.animatie is top.ligging uitstekend bij haven en vele restaurants.hebben voor 10 dagen een auto gehuurd dit is een must als je iets van dit schitterende eiland wilt zien met zijn duizende verlaten strandjes.voor gezinnen met jonge kinderen een toplocatie op een topeiland.voor de jeugd geen aanrader.neem geen hp want eten is te duur en slecht .het restaurant wordt nauwelijks bezocht.genoeg eetgelegenheden bij de zeer gezellige haven tegen redelijke prijzen.
Gereisd familie in juli 2006

de Haas, 3-7-2006

Over het algemeen: positief

Pluspunten:

* vlak bij gezellige haven met vele restaurants

* schoon

* ziet er beter uit dan menig 4 sterren die we hebben gezien

* animatieteam is goed

* overal vlakbij

* schoon, veilig zwembad met heel veel ligbedden

Verbeterpunten:

* hotel eten is slecht en duur. Kies voor de vele restaurants en neem geen HP!

* Kidsclub willen liever alleen Engelstalige kinderen

* karige uitrusting kitchenette, geen: blikopener, broodmes, koffie- en theekan

* TV werkt niet (90% ruis)

* 90% engelsen (maar wel relatief nette)

* Elke avond om 21:00 wordt je doofgemaakt met dezelfde 5 liedjes van de kinderdisco. Helaas vinden mijn kinderen het wél leuk.

Kortom: we hebben een prima vakantie gehad!

Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Paradise Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Paradise Club in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Paradise Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Paradise Club scoort een 8.23 uit 10 op basis van 14 reviews.