Appartement Las Brisas I/II

7,8

140 reviews over Appartement Las Brisas I/II in het Nederlands

Fijne rustige vakantie gehad

Gerrit oude Hampsink, 25-7-2017

Geen animatie en dat is voor de wat ouderen wel fijn. Zeer vriendelijk personeel. Zwembad prima.
Gereisd met partner in mei 2017

Basic appartement maar prima verblijf

Frank Tuinman, 12-7-2017

Het appartement is simpel ingericht maar van alle benodigdheden voorzien. De supermarkt is op 100m afstand waardoor je je boodschappen makkelijk kunt halen. De enige aanmerkingen die wij hadden was dat we graag eerder schone handdoeken e.d. hadden gewild. Dit was echter tegen betaling ook mogelijk maar hebben wij bewust niet voor gekozen.

Qua ligging is het complex ideaal. Dichtbij is het strand en het centrum te vinden. Het complex zelf is erg rustig en overzichtelijk ingericht. Het zwembad is prima en makkelijk bereikbaar.

Daarnaast is het personeel bij de receptie behulpzaam .

Conclusie is dat het een prima complex als je niet teveel luxe verwacht.

Gereisd met partner in juni 2017

lekker rustig

Westerhout, 28-6-2017

Gunstig gelegen appartementencomplex. Strand en haven met restaurants op loopafstand, fijne supermarkt om de hoek. Huurauto gemakkelijk vlakbij de accommodatie te parkeren. Heerlijk schoon zwembad, vriendelijk personeel. Appartement tussentijds nog netjes schoongemaakt, en dan ook echt schoon en fris.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Aanbevolen!

R. Hoek, 12-6-2017

Appartementen Las Brisas I+II is een kleinschalig appartementen complex met schone appartementen en vriendelijk, behulpzaam personeel. Hebben ons hier prima vermaakt met alle gewenste voorzieningen (strand, zwembad, supermarkt, restaurants) op loopafstand.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Super

Christa, 5-6-2017

Heerlijke vakantie gehad .

Centraal gelegen alles op loop afstand

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Basic maar net appartement.

B.G. Wesselink, 29-5-2017

We waren blij verrast met het appartement. Het was niet luxe maar wel netjes en compleet. Alles werkte en was heel en schoon. Niet alles was even nieuw maar voor het type appartement waren wij heel tevreden. Het zwembad is wat klein en onverwarmd dit was jammer, vooral voor onze kleine dochter. Er was wel een apart kinderdeel in het zwembad maar, dit was afgescheiden met een hek, dus geen apart badje. Al is alleen het pierenbadje maar verwarmt, zou dit veel schelen voor jongen kinderen. Verder is het voor oudere kinderen denk ik vrij saai. Er staan 3 speel toestellen welke eigenlijk niet erg veel spanning bieden en naar mijn idee wat achterhaald zijn. De rust en ruimte is perfect en ook de optie tot veel schaduw door de bomen die er staan is ideaal voor de niet zon aanbidders en om je kinderen uit de zon te houden. Personeel is erg vriendelijk en alles zit echt op loop afstand. Ze spreken goed engels en dat is fijn wanneer je geen spaans spreekt en ze zijn behulpzaam. We hebben een heerlijke vakantie gehad daar en zouden dit zeker aanraden aan mensen met kinderen tot 2-3 jaar. Voor oudere kindjes die al volledig zelfstandig spelen biedt het terrein dus weinig spannends en is het zwembad echt te klein. Zonder duikplank en/of glijbaan dus saai voor kinderen. Verder is het complex puur verblijven. Er is geen restaurant of deze was gesloten. Er is een zeer kleine receptie en geen eetmogelijkheden op het terrein. Wel zit er een supermarkt pal naast, alsof deze bij de appartementen hoort met zeer vriendelijk personeel en het broodnodige aan de benodigde boodschappen. Het is echt een basis appartementen complex met weinig faciliteiten maar zoals gezegd, alles ligt letterlijk om de hoek. Je loopt binnen 10min naar t strand en naar de haven waar je, je lol op kunt aan restaurants en bars. We hebben volop genoten van de rust en het heerlijke weer. We zouden zo weer terug gaan. We waren met 2 volwassenen en 1 kind (1 jaar oud). Las Brisas, bedankt voor de goede vakantie. Groeten, familie Wesselink
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

heerlijk rustig

L van Duuren, 28-5-2017

Wij hebben het hier heerlijk gehad, fijn appartement, mooi zwembad, alles op loopafstand, de haven, strand, restaurantjes mooi wandelen langs de kust, s avonds is het alleen erg donker op het terrein, met mijn nachtblindheid heel lastig, een tip, ik zou graag een spiegel in de slaap of woonkamer ophangen, maar voor 2 sterren is het natuurlijk prima.

Heerlijke vakantie!

Petra Brouwer, 20-5-2017

Prima vlucht met touroperator, transfer snel geregeld en ingestapt en na een uurtje kwamen we aan bij ons appartement. De receptie was helaas gesloten, maar er hing een mooie plattegrond wat ons naar onze kamer verwees. Daar aangekomen lag alles netjes klaar en hebben we een heerlijke vakantie gehad. Binnen 100m 2 supermarktjes en 3 rent a cars (wat wij uiteindelijk via de receptie hebben kunnen regelen; 1 dag voor € 35 op loopafstand van 300m op te halen en terug te brengen) en het strand heeft 2 baaien. Bij de baai van Son Xoriguer is een restaurant waar je lekker kunt lunchen. 2 bedjes en vaste houten "parasol" voor € 15 was goed te doen. En ik had zelfs wifi van het appartement op het strand qua bereikbaarheid! 's Avonds hebben we ons goed vermaakt in de vele restaurantjes in de haven, die op 7min. loopafstand ligt, heerlijke gerechten, mooi uitzicht en overal vriendelijk personeel. Al met al een hele fijne vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in mei 2017

Keurig verblijf voor een schappelijke prijs

Gerard van Slageren, 18-5-2017

Geen luxe. Maar dat verwacht je ook niet voor 2 sterren. Appartement is ruim genoeg, schoon en voldoende ingericht.

Vlak bij het ene strand, en maar iets verder van het andere.

Vriendelijk personeel.

perfect gelegen plek

harm grethe, 15-10-2016

perfect gelegen plek t.o.v van strandjes en restaurant langs de haven. supermarkt op de hoek van het complex. kortom alles bij de hand
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Las Brisas I/II bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Brisas I/II in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Brisas I/II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Brisas I/II scoort een 7.81 uit 10 op basis van 141 reviews.