Appartement Grupotel Entreplayas

Grupotel Entreplayas
8,8

5 reviews over Appartement Grupotel Entreplayas in het Nederlands

Johan Hoffman, 13-2-2006

Wij hadden een ruim 3-kamer appartement. Een slaapkamer voor de tweeling van toen 1½ jaar, een slaapkamer voor ons beiden en een ruime woonkamer en niet vergeten een aardige keuken. Met een supermarkt op 100 meter is zo'n keuken ook een kostenbesparende factor. Geen animatie = geen lawaai, dus ideaal. Kindergedeelte zwembad is 80cm diep en dat is net te hoog voor kinderen tot 2 jaar. Tip ga naar het Goody Goody park in Cala 'n Bosch met entertaiment voor kinderen tot zo'n 14 jaar.
    Gereisd anders in februari 2006

rob feenstra, 18-1-2006

entreplayas is een fantastisch app.complex.mijn vrouw en 2 kinderen willen dit jaar weer terug (we hebben al weer geboekt).het is er zeer rustig,heel schoon,goed gelegen.kan niet wachten tot we er weer zijn
      Gereisd anders in januari 2006

MARIJKE, 17-12-2005

Rustig en kleinschalig appartementencomplex met fijn zwembad. Vooral geschikt voor mensen met kleine kinderen. Op 50 mtr. loopafstand een leuk restaurantje. Strand is erg onaantrekkelijk. Allemaal wat knullig (maar daardoor juist leuk) toerisme. Zeer fijne en rustige accomodatie o.a. door gebrek aan entertainment. App. zijn ruim/eenvoudig. Aanrader !!!!!
        Gereisd anders in december 2005

auke, 12-8-2005

Wij zijn in de periode van 18 mei tot en met 1 juni in een driekamer appartement geweest. De accomodatie was net weer open voor het nieuwe seizoen. In totaal waren er 5 van de 50 appartementen verhuurd. Heerlijk rustig dus. Het complex ligt vlak bij het strand er is geen vermaak de zwembaden zijn mooi en de appartementen waren schoon. Er waren nieuwe pannen schone gordijnen alles geschilderd etc. Prima complex met een cafe/restaurant in het midden. Eeen perfecte vakantie gehad met vrienden en twee kleine kinderen.
          Gereisd anders in augustus 2005

Ellen, 22-7-2005

Entreplayas is een prima appartement. Er is een mooi zwembad bij en ook de appartementen zijn ruim en compleet. De schoonmaak was ook helemaal in orde. Ideaal voor rustzoekers omdat er geen annimatie is. Het ligt niet ver van het haventje van calan Bosch.
            Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Grupotel Entreplayas in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Grupotel Entreplayas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Grupotel Entreplayas scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.